BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 czerwca 2014

OSTRY KIEŁ


 OSTRY KIEŁ
Poprzednie imiona: Ostry > Ostra Łapa
Wiek: 42 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -

Charakter: Spokojny i opanowany, zawsze podchodzący do wszystkiego z dystansem i zachowujący zimną krew - taki właśnie jest Ostry Kieł w oczach innych. Lecz jedynie w oczach, gdyż w głębi duszy kocur jest bardzo emocjonalny i choć nie daje po sobie tego poznać, łatwo przejmuje się choćby drobnostkami. Nawet gdy się czegoś boi nie daje tego po sobie poznać, jedynie zaciska zęby i czyni to, co w danej chwili uważa za słuszne. Przede wszystkim liczy się dla niego dobro klanu, wierzy głęboko w Klan Gwiazd i jest mu oddany, zawsze więc pragnie przestrzegać Kodeksu Wojownika. Czasami jednak miewa wątpliwości co dla jego klanu będzie lepsze, zawsze jednak słucha głosu rozsądku. Jest też bardzo ostrożny, przez co ma zwyczaj planowania wszystkiego dokładnie, by być przygotowanym i by nic go nie zaskoczyło. Analizuje opowieści i sytuacje, próbując przewidzieć bieg wydarzeń. Nie lubi niespodzianek, zawsze jest pełen obaw co do tego, co może go czekać. Potrafi z łatwością czytać z kotów jak z otwartej księgi i rozpoznawać ich emocje, często też w myślach zgaduje sobie o czym rozmówca w danej chwili może myśleć. Ma doskonałą wręcz pamięć, przez co uczy się bardzo szybko, co właśnie sprawiło, że został mianowany wojownikiem już w tak młodym wieku.
Mimo wszystko jest nawet miły i sympatyczny i choć nie przepada za towarzystwem innych i raczej ciężko z nim nawiązać bliższe kontakty, gdy już to się stanie staje się wiernym przyjacielem. Bardzo przywiązuje się też do kotów, co jest tym silniejsze, gdyż jest stosunkowo niewiele kotów, którym w pełni ufa i które wie, że go rozumieją.
Jest jednak coś, co sprawia, że jego życie nie jest tak kolorowe jakby chciał - ma pecha, a życie zdaje się wręcz podkładać mu kłody pod łapy. Cały szok zaistniały, gdy jeszcze był kocięciem, spowodowany upadkiem z drzewa i złamaniem łapy, wzmożony przez nagłą i tragiczną śmierć jego matki na jego oczach, oraz krwawej walce z borsukami, która odbyła się wtedy w obozie, sprawiły, że zaczął słyszeć i widzieć dziwne rzeczy. Było to silne, gdy był uczniem, teraz jednak powoli zanika. Widywał on dziwne cienie, zdające się go prześladować, słyszał głosy szepczące do niego, często również towarzyszyło mu uczucie bycie śledzonym i obserwowanym. Wszystko to nasilało się, gdy zostawał sam i często zdawało się być tak realne, że nie odróżniał tego od rzeczywistości. Dzięki niech będą więc Klanowi Gwiazdy, że ten problem znika teraz sam, a Ostry Kieł staje się zwyczajnym wojownikiem, takim, jakim chciał zawsze być.

Wygląd:
Ogólny opis - Ostry Kieł z pewnością nie należy do kotów małych. Pod jego krótkim futerkiem rysują się wyraźne mięśnie, nadające mu postawny i masywny wygląd. Łapki ma długie, barwy żywego ognia, odcinające się wyraźnie od śnieżnobiałego tułowia i łba. Rudy, opleciony ciemniejszymi pręgami jest również jego ogon, uszy i końcówka pyszczka. Tak samo jaskrawe, jak i również zdające się wręcz jarzyć w ciemności są jego złote oczy, wiszące nad małym, różowym noskiem. Jednak najbardziej charakterystycznym i rzucającym się w oczy elementem jego wyglądu jest jeden przerośnięty, wystający mu z pyszczka ostry kieł, od którego zresztą wzięło się jego imię. Prócz tego od niedawna jego policzek zdobi brzydka blizna, pamiątka po pazurach pewnej samotniczki.
Kolor sierści - rudy pręgowany tygrysio point syjamski (flame lynx point);
Długość sierści - krótka;
Kolor oczu - żółte;

Rodzina
Ojciec - Krucza Gwiazda (*) (niegdyś przykład i autorytet, choć po jego chęci odejścia i zostania pieszczochem mocno się na nim zawiódł, ten jednak brutalnie zginął w czasie podróży na oczach Ostrego Kła. Kocur bardzo tęskni za ojcem)
Matka - Bagienny Dzwonek (*) (ukochana matka, bardzo rozpaczał po jej śmierci)
Rodzeństwo - z miotu: bracia Słoneczny Blask i Strzyżykowe Pióro (*), siostra Sójcze Skrzydło (nigdy zbytnio się z nimi nie dogadywał), dzieci Bagiennego Dzwonku i Zakręconego Wąsa: Pokrzywowe Serce (*), Szczupacza Łapa (*) (zginęli na długo przed jego urodzeniem), oraz starsze rodzeństwo od strony ojca: Miętowy Oddech i Osmolony Brzuch (choć nie wie, że mają wspólnego ojca)
Partner - Wierzbowe Serce;
Potomstwo - brak

Mentor: Miętowy Oddech
Uczniowie:
dawni - Wierzbowe Serce, Szumiące Zbocze
obecny - Tygrysia Łapa

Historia: Urodził się w Klanie Klifu jako syn Kruczej Gwiazdy i Bagiennego Dzwonku. Nigdy nie lubił bawić się z rodzeństwem i się z nim nie dogadywał, szybko jednak zawarł znajomość z przyrodnim bratem i wojownikiem - Miętowym Oddechem. Pewnego razu śledząc go wymknął się z obozu. Chcąc się zabawić w berka, wdrapał się na drzewo i wszedł na chudą gałąź, która pod podmuchem nagłego wiatru złamała się. Spadł wtedy i złamał sobie łapę oraz uderzył głową o podłoże tak, że stracił przytomność na kilka wschodów słońca. Po przebudzeniu jeszcze kilka dni spędził w legowisku medyków zanim pozwolono mu wrócić do żłobka. Jednak pierwszej nocy w kociarni wydarzyło się coś niespodziewanego. Wdarł się tam borsuk. Na oczach Ostrej Łapy zabił jego matkę, a następnie rzucił się na niego i od śmierci ocalił go jedynie Miętowy Oddech. Później okazało się, że obóz zaatakował nie tylko jeden borsuk, a kilka.
Kilka księżyców po ciężkiej walce, w której były jeszcze inne ofiary, gdy łapa Ostrego Kła już się zrosła, został mianowany uczniem. Trenował naprawdę ciężko i intensywnie, co sprawiło, że szybko zakończył trening i otrzymał miano Ostrego Kła.

Punkty umiejętności:
siła - 51
szybkość - 22
zwinność - 7
skok - 19

Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz