BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

MUCHOMOROWE SERCE


 MUCHOMOROWE SERCE
Poprzednie imiona: Muchomorek > Muchomorowa Łapa
Wiek: 73 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -

Charakter: Muchomorek również się zmienił. Czy na gorsze, czy na lepsze, to akurat zależy od tego jak bardzo zalazł za skórę wydającym tę opinię. Muchomorek bowiem stał się niezwykle śmiały i niesforny. Wszędzie go pełno, zawsze pragnie być w centrum uwagi, chce być we wszystkim najlepszy. Jeśli kłopoty same go nie znajdują, on ich szuka. Nie potrafi usiedzieć długo w jednym miejscu, jest niezwykle ciekawski i dociekliwy. Nie znosi zasad, rozkazów, czy poleceń, chce robić wszystko sam, a nie słuchać ględzenia innych. To mały żartowniś, uwielbia robić innym psikusy, czy głupie żarty, często też nie przewiduje konsekwencji swoich działań. Nie jest jednak wredny i zawsze pragnie pomagać innym, zwłaszcza słabszym, czy młodszym od siebie. Na jego pysku cały czas widnieje szeroki uśmiech, a jeśli nie, albo coś się dzieje, albo coś kręci. Zdarzają mu się drobne kłamstewka, zawsze jednak się waha nim powie coś niezgodnego z prawdą.

Wygląd:
Ogólny opis - Kocurek o silnych łapkach. Jego futro pokrywa bura sierść o cętkowanych znaczeniach. Brązowy kolor ustępuje bieli na łapach, brzuchu części pyszczka oraz spodzie ogona, a także w paru miejscach na grzbiecie młodego. Na pyszczku ma osadzone dwa niebieskie kryształy, patrzące się zaciekawione na świat. Grzybek zapowiada się na rosłego, silnego kocura.
Kolor sierści - czarny pręgowany cętkowany z białym (bury)
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
Ojciec - Kocur podający się za wojownika, Klanu Nocy o imieniu Szerszeń, miał on rude futro. W rzeczywistości był flirciarzem i manipulatorem, który na wieść o ciąży zmył się do innej.
Matka - Prawdziwa: Mozaika, kotka o czarnym, dymnym umaszczeniu z białymi elementami. Z powodu wypadku miała kłopoty z węchem, a prawa przegroda nosowa w ogóle nie wychwytywała zapachów. Przyszywana: Piaskowy Podmuch. Zajmowała się nim, gdy ten został przygarnięty do Klanu Klifu, jednakże zmarła, gdy ten miał ledwo cztery księżyce, potem zajmowała się nim Pręgowany grzbiet, kocurek jednak nie nawiązał z nią żadnej więzi.
Rodzeństwo - Prawdziwa: Żwirowa Ścieżka, siostra o śmiesznym umaszczeniu i niebieskich oczkach. Przebywa w Klanie Nocy. Nazywała Muchomorka, Grzybkiem. Przyszywany: Pyliste Czoło, po dołączeniu do Klanu Klifu stał się dla niego niczym rodzony brat i zastąpił mu Żwirkę.
Partner - Żądlący Język
Potomstwo - Lawendowy Strumień, Głuszcowa Łapa, Jaszczurczy Język

Mentor: Borsuczy Cień
Uczniowie:
dawni - Obłoczna Łapa (*), Skrzydlata Łapa (*)
obecny - Martwa Łapa

Historia:
Żeby zrozumieć czemu Mozaika "porzuciła" jego oraz Żwirkę... trzeba cofnąć się do kota o imieniu Jutrzenka, która swoją drogą była babką Żwirki i Grzybka. Kotka zawsze opowiadała swej córce o wojownika i klanach, do tego stopnia że Mozaika usilnie pragnęła zostać w jakiś sposób częścią tego innego i pełnego przygód świata. Gdy dymna kotka osiągnęła wiek odpowiedni... wyruszyła w świat, aż dotarła do tych terenów. W sumie zatrzyma się tu tylko dla tego że doszły do niej plotki o mieszkających w lesie kotach. Niedługo potem kotka poznała Szerszenia. Rudego kocurach o pomarańczowych oczach, które jak twierdziła, hipnotyzowały. Ojciec jej przyszłych kociaków, całkowicie zawrócił jej w głowie, wbijać jej do głowy brednie o tym że należy do Klanu Nocny i składając jej puste obietnice dotyczące wspólnego życia w klanie.
W momencie gdy na jaw wyszła ciąża Mozaiki... Szerszeń się zmył pod pretekstem powrotu do klanu i patrolowania granic. Nigdy więcej się nie pojawił, a dymna kocica niesiona chęcią zapewnienia swoim młodym lepszego życia... postanowiła oddać je do "klanu" ich ojca. Tylko... że z uszkodzonym nosem... zawsze musiało pójść coś nie tak.

Punkty umiejętności:
siła - 28
szybkość - 29
zwinność - 20
skok - 23

Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz