BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

LILIOWA SADZAWKA

 LILIOWA SADZAWKA

Poprzednie imiona: Lilia > Liliowa Łapa

Wiek: 74 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Klifu – kocha go i szanuje. Nie wyobraża sobie życia gdziekolwiek indziej.

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: -

Charakter: Nadszedł koniec oficjalnych form grzecznościowych jak „pan” lub „pani”. W końcu Lila jest już wojowniczką. Czy pozostały w niej cechy jakie nabyła za kociaka? Na pewno. Nie zmienił się jej pęd do wiedzy. Z każdym dniem uczy się coraz więcej i nabywa nowych umiejętności. Wciąż jest spokojnym obserwatorem, co nie znaczy, że nie ma własnego zdania. Potrafi włączyć się w dyskusję, jeżeli tego wymaga sytuacja. Tęsknotę chowa głęboko w sercu, a rozpacz przeżywa po cichu. Stara się jak najwięcej czasu przeznaczyć rodzinie i przyjaciołom. Wspiera każdego kto wymaga pomocy. Jeżeli jesteś samotnikiem, o dobrych zamiarach i zawędrujesz na tereny Klanu Klifu, to nie masz się czego obawiać. Z całą pewnością uzyskasz wstawiennictwo Liliowej Sadzawki, która czym prędzej zaprowadzi cię przed oblicze lidera. Jeżeli natomiast jesteś obcy i masz zamiar skrzywdzić Klan to… No cóż. Zgodnie z przysięgą Lilia jest w stanie oddać życie, jeżeli jej rodzinie dzieje się krzywda.

Wygląd: 

  •  Ogólny opis – już za kociaka była wysoka, więc nie urosła za wiele, co nie zmienia Faktu, że wciąż dorównuje bratu wzrostem. Jej ciało pokrywają różnie rozmieszczona, barwne łaty, które mimo wszystko przypominają jej o Pszczelim Żądle. Prawe ucho pokrywa czarna plama ciągnąca się aż po nos. Z lewej strony łatka jest trochę mniejsza i ruda. Posiada różowy nos i duże oczy o intensywnie zielonej barwie. Uszy osadzone na czubku głowy działają świetnie, a długie wibrysy pomagają jej rozeznać się w terenie, po ciemku. Nie można też zapomnieć o puchatym ogonie, którym kotka może się okryć w Porze Nagich Drzew.

  • Kolor sierści – szylkretowy, czarny calico

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - zielone 

Rodzina: 

  • Ojciec - Potokowa Gwiazda – aktualny lider Klanu Klifu, czarny kocur z białą łatką na piersi. Liliowa Sadzawka stara się brać go za wzór.

  • Matka - Wschodząca Fala – Lilia kocha mamę, szylkretową wojowniczkę. Zrobiłaby dla niej wszystko.

  • Rodzeństwo - (z miotu) Pszczele Żądło (*) – kotka, a raczej kocur. Uciekła z Leśnym Strumieniem do Klanu Lisa. Liliowa Sadzawka tęskni za nią, ale wie, że to było dla Pszczółki najlepsze rozwiązanie. Nie ma natomiast pojęcia o tym, że ukochana brato-siostra nie żyje, a w Klanie Lisa mieszka trójka jej potomków – Pszczółka, Dymek i Rudek.

    Makowa Łapa – jedyny brat szylkretki. Lilia uwielbia się z nim przekomarzać. Równocześnie bardzo go kocha i stara się pomagać mu, ile tylko może.

    (z drugiego miotu) Jodła, Cyprys i Wiatr – Na razie wszystkie trzy są malutkie, ale i tak Lilia uwielbia te kupki futra. Nie nawiązała z nimi jakiejś bardzo silnej relacji, ale ma nadzieję to zmienić.

  • Partner - brak, ale… niewykluczone.

  • Potomstwo - Miętowa Łapa

Mentor: Wierzbowe Serce – mentorka i zarazem ukochana ciocia Liliowej Sadzawki, która uwielbia rozmawiać z tą pręgowaną kocicą.

Uczniowie: Póki co brak, ale przyszły terminator Liliowej Sadzawki nie będzie miał łatwo, gdyż kotka będzie od niego wymagała 100% zaangażowania.

  • dawni - Rubinowy Kamyk, Żurawinowe Bagno, Bodziszkowa Łapa

  • obecny

Historia: Urodziła się ze związku lidera Potokowej Gwiazdy i wojowniczki Wschodzącej Fali, wraz z siostrą Pszczółką, i bratem Makiem. Cierpliwie przesiedziała w kociarni sześć księżyców, często odwiedzając starszyznę i chłonąc wiedzę jak gąbka. Gdy przyszła pora na mianowanie otrzymała imię Liliowa Łapa, i mentorkę Wierzbowe Serce. Pierwsza z trójki rodzeństwa, została mianowana Pszczele Żądło. Nowa wojowniczka po kilku księżycach uciekła jednak z ukochaną z Klanu Wilka. Lilowa Łapa do dziś tęskni za siostrą, ale nie wspomina o tym za często. Po wielu księżycach pracy została w końcu mianowana na Lilową Sadzawkę. Mniej więcej w tym samym czasie, na świat przyszedł drugi miot Wschodzącej Fali, co Lilia przyjęła z radością. Jej historia jest wciąż pisana…

Punkty umiejętności: 

  • siła - 20

  • szybkość - 25

  • zwinność - 30

  • skok – 25

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz