BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

LILIOWA SADZAWKA

 LILIOWA SADZAWKA

Poprzednie imiona: Lilia > Liliowa Łapa

Wiek: 74 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Klifu – kocha go i szanuje. Nie wyobraża sobie życia gdziekolwiek indziej.

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: -

Charakter: Nadszedł koniec oficjalnych form grzecznościowych jak „pan” lub „pani”. W końcu Lila jest już wojowniczką. Czy pozostały w niej cechy jakie nabyła za kociaka? Na pewno. Nie zmienił się jej pęd do wiedzy. Z każdym dniem uczy się coraz więcej i nabywa nowych umiejętności. Wciąż jest spokojnym obserwatorem, co nie znaczy, że nie ma własnego zdania. Potrafi włączyć się w dyskusję, jeżeli tego wymaga sytuacja. Tęsknotę chowa głęboko w sercu, a rozpacz przeżywa po cichu. Stara się jak najwięcej czasu przeznaczyć rodzinie i przyjaciołom. Wspiera każdego kto wymaga pomocy. Jeżeli jesteś samotnikiem, o dobrych zamiarach i zawędrujesz na tereny Klanu Klifu, to nie masz się czego obawiać. Z całą pewnością uzyskasz wstawiennictwo Liliowej Sadzawki, która czym prędzej zaprowadzi cię przed oblicze lidera. Jeżeli natomiast jesteś obcy i masz zamiar skrzywdzić Klan to… No cóż. Zgodnie z przysięgą Lilia jest w stanie oddać życie, jeżeli jej rodzinie dzieje się krzywda.

Wygląd: 

  •  Ogólny opis – już za kociaka była wysoka, więc nie urosła za wiele, co nie zmienia Faktu, że wciąż dorównuje bratu wzrostem. Jej ciało pokrywają różnie rozmieszczona, barwne łaty, które mimo wszystko przypominają jej o Pszczelim Żądle. Prawe ucho pokrywa czarna plama ciągnąca się aż po nos. Z lewej strony łatka jest trochę mniejsza i ruda. Posiada różowy nos i duże oczy o intensywnie zielonej barwie. Uszy osadzone na czubku głowy działają świetnie, a długie wibrysy pomagają jej rozeznać się w terenie, po ciemku. Nie można też zapomnieć o puchatym ogonie, którym kotka może się okryć w Porze Nagich Drzew.

  • Kolor sierści – szylkretowy, czarny calico

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - zielone 

Rodzina: 

  • Ojciec - Potokowa Gwiazda – aktualny lider Klanu Klifu, czarny kocur z białą łatką na piersi. Liliowa Sadzawka stara się brać go za wzór.

  • Matka - Wschodząca Fala – Lilia kocha mamę, szylkretową wojowniczkę. Zrobiłaby dla niej wszystko.

  • Rodzeństwo - (z miotu) Pszczele Żądło (*) – kotka, a raczej kocur. Uciekła z Leśnym Strumieniem do Klanu Lisa. Liliowa Sadzawka tęskni za nią, ale wie, że to było dla Pszczółki najlepsze rozwiązanie. Nie ma natomiast pojęcia o tym, że ukochana brato-siostra nie żyje, a w Klanie Lisa mieszka trójka jej potomków – Pszczółka, Dymek i Rudek.

    Makowa Łapa – jedyny brat szylkretki. Lilia uwielbia się z nim przekomarzać. Równocześnie bardzo go kocha i stara się pomagać mu, ile tylko może.

    (z drugiego miotu) Jodła, Cyprys i Wiatr – Na razie wszystkie trzy są malutkie, ale i tak Lilia uwielbia te kupki futra. Nie nawiązała z nimi jakiejś bardzo silnej relacji, ale ma nadzieję to zmienić.

  • Partner - brak, ale… niewykluczone.

  • Potomstwo - Miętowa Łapa

Mentor: Wierzbowe Serce – mentorka i zarazem ukochana ciocia Liliowej Sadzawki, która uwielbia rozmawiać z tą pręgowaną kocicą.

Uczniowie: Póki co brak, ale przyszły terminator Liliowej Sadzawki nie będzie miał łatwo, gdyż kotka będzie od niego wymagała 100% zaangażowania.

  • dawni - Rubinowy Kamyk, Żurawinowe Bagno, Bodziszkowa Łapa

  • obecny

Historia: Urodziła się ze związku lidera Potokowej Gwiazdy i wojowniczki Wschodzącej Fali, wraz z siostrą Pszczółką, i bratem Makiem. Cierpliwie przesiedziała w kociarni sześć księżyców, często odwiedzając starszyznę i chłonąc wiedzę jak gąbka. Gdy przyszła pora na mianowanie otrzymała imię Liliowa Łapa, i mentorkę Wierzbowe Serce. Pierwsza z trójki rodzeństwa, została mianowana Pszczele Żądło. Nowa wojowniczka po kilku księżycach uciekła jednak z ukochaną z Klanu Wilka. Lilowa Łapa do dziś tęskni za siostrą, ale nie wspomina o tym za często. Po wielu księżycach pracy została w końcu mianowana na Lilową Sadzawkę. Mniej więcej w tym samym czasie, na świat przyszedł drugi miot Wschodzącej Fali, co Lilia przyjęła z radością. Jej historia jest wciąż pisana…

Punkty umiejętności: 

  • siła - 20

  • szybkość - 25

  • zwinność - 30

  • skok – 25

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz