BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

ISKRZĄCY KROK

ISKRZĄCE KROK

Poprzednie imiona: Tobby > Iskierek > Iskrząca Łapa

Wiek: 34 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny-;

Charakter: Iskrzący Krok, mimo wątpliwości jakie nim targały po ataku Nocniaków na Lisiaki, jest lojalnym wojownikiem Klanu Nocy. Wszelkie niepewności znikły wraz z jego ojcem, który po jednym ze spotkań przepadł, zostawiając Iskrzący Krok z kolejnymi pytaniami. To sprawiło, że wojownik postanowił zostać w klanie. Jest raczej cichy i nieco wstydliwym, nie należy do gadatliwych kotów. Wobec najbliższych bywa opiekuńczy, lecz po śmierci Krótkiego Szczupaka zdarza mu się wpadać wręcz w nadopiekuńczość. Zwykle można go ujrzeć w towarzystwie Rzecznej Bryzy, jego przyjaciółki z dzieciństwa, która nie raz wolałaby posiedzieć w samotności i ciszy, a nie mieć cynamonowego na karku. Kocur jest dość roztargniony, czasem zdarza mu się potknąć o własne łapy. Jego łeb przepełniają różne przemyślenia i rozmyślenia z serii "co by było gdyby". Zamyślonym wzrokiem zwykle wodzi po niebie, jakby szukał tam odpowiedzi. 


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Już trochę podrośl i schudł, jednak mięśni dalej nie widać. Ten brak umięśnienia chowa jego puszyste, grube i gęste futro które świetnie spisuje się w porę nagich drzew... Za to jest fatalne, gdy trzeba popływać. Kocur jest smukły i chudy, lecz kryje to wspomniane futro. Zawsze ma połamane pazury.

  • Kolor sierści - cynamonowy pręgowany klasycznie z białym

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - zielone


Rodzina: 

  • Ojciec - Timon - cynamonowy pręgowany kocur o długiej sierści, samotnik. Przyszedł, zaliczył i odszedł. Przewodzi małą grupą samotników; Lotnik- jest dla Iskierka jak wujek, albo drugi ojciec. Iskrzący Krok o tym nie wie, ale to jest jego przyszywany drugi ojciec. 

  • Matka - Sarah - biało-czarna kotka która mieszkała na farmie, zginęła potrącona przez potwora.

  • Rodzeństwo - Brak

  • Partner - wpadł mu w oko pewien kocur.

  • Potomstwo - ///


Mentor: Szopowy Ogon (*), Szczupaczy Grzbiet (*)

Uczniowie:

dawni - Puszyste Futro, Kasztanowy Dół

obecny - ///

Historia: Urodził się jako jedyny kociak Sarah , która mieszkała na farmie . Sarah była świetną matką , dawała małemu Tobby'emu całe jedzenie jakie miała, gdy sama jadła resztki .Więc nie dziwne że toby był pulchniutki a Sarah... no nie za bardzo. Pewnego dnia matka wyszła szukać jedzenie w deszczowy dzień.... i nie wróciła. Kociak czekał całe 2 dni ,ale Sarah jak nie było tak nie ma. Wreszcie postanowił, że jej poszuka więc po raz pierwszy w swoim krótkim życiu wyszedł z ukrycia i poszedł w kierunku lasu. Tam otarł się o śmierć.  Na szczęście został uratowany przez Aroniowego Podmucha. Tak trafił do klanu nocy. Dostał tam nowe imię, Iskierek. W żłobku zaprzyjaźnił się z pewnym rodzeństwem i gdy został uczniem myślał, że jego życie wyszło na prostą.  Aż do przejęcia miejsca lidera przez Pstrągowego Pyska.

Punkty umiejętności:

siła - 27

szybkość - 24

zwinność - 26

skok - 23

Upomnienia: 2/3

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz