BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 kwietnia 2014

CZUWAJĄCA SALAMANDRA


Autor grafiki: Zeno1303
OGÓLNE
CZUWAJĄCA SALAMANDRA
*Poprzednie imiona: Salamandra
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: II Kronikarz

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: odklejona_dziewczyna (discord)
Opiekun: _kierdel

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis - Salamandra jest bardzo szczupłym kotem, co może nie być przyuważone na pierwszy rzut oka przez jej długie futerko, które pokryte jest rudymi plamami w różnych miejscach. Kotka bardzo szczyci się tym, że wygląd odziedziczyła po mamie i jest jej małą kopią.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna szylkretowa tortie
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///


CHARAKTER

Salamandra to kotka dumna ze swojego pochodzenia, dumna ze swojej rodziny i ogólnie bardzo ociekająca tą cechą. Większość atrybutów zdecydowanie odziedziczyła po swojej ukochanej matuli, która na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo taktowną kocicą, lecz jest z goła inaczej. Właśnie w tym miejscu, Salamandra pokazuje prawdziwe oblicze jej matki na swoim małym przykładzie, jest bardzo wyniosła i nie wstydzi się pokazać innym gdzie ich miejsce. Od początku uznaje siebie za lepszą jednostkę niż jest naprawdę. Ona nie cacka się w udawanie miłej osóbki, którą nawet nie jest. Jeśli coś mówi, to wali prosto z mostu. Dobitnie wypunktuje ci wszystkie twoje wady prędzej niż choć jedną zaletę i dobije psychicznie pozostawiając po sobie jedynie pustkę. Po śmierci rodziców stała się nieco oschła i opryskliwa, niecierpliwiąc się gdy zbyt długo musi coś tłumaczyć oraz prychając, gdy ktoś coś zrobi źle. Marudna, nic jej nie pasuje, wszystko przeszkadza, w dodatku nikt nie umie zrobić tego, co do niego należy.


MORALNOŚĆ

Jej moralność kręci się wokół własnej osoby, wyjątkiem jest rodzina, a zwłaszcza Obserwująca Żmija. Kocha matkę, która jest dla niej wzorem do naśladowania i stanie przed każdym, który ośmieli się z nią zadrzeć. 


CIEKAWOSTKI

- Po śmierci swojej matki, Obserwującej Gwiazdy oraz ojca, zaczęła mamrotać pod nosem, pytając się o wszystko, o wszystkie decyzje, nie siebie, lecz właśnie swojej rodzicielki. Czasem więc można usłyszeć, jak gdyby od niechcenia mamrocze coś w stylu: Co zrobić, mamo? Czy widziałaś, gdzie położyłam tamte liście?
- Od Obserwującej Gwiazdy posiadła wiedzę jak skórować zwierzęta. Nie używa tej wiedzy jednak w nikczemnych celach, a jedynie po to, by przed zjedzeniem ściągać futro z królików czy innych żyjątek, by nie udławić się futrem, którego tekstury na języku wręcz nienawidzi. Jeśli ma akurat wystarczającą ilość czasu, może próbować takie futro oprawić i wysuszyć, by robiło za posłanie. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nieumiejętność słuchania - ona robi wszystko po swojemu, powiesz jej tak, zrobi inaczej. A potem wychodzi to na jej niekorzyść, skoki na wysokość - chciałaby być najlepsza we wszystkim, ale skoki to jej słaba strona
Mocne strony: pewność siebie - kotka wykorzystuje tą cechę w obliczu podejmowania ważnych decyzji strategicznych.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ostowy Pęd [*]- ojciec, którego bardzo kocha, mimo to nie poświęca mu zbyt wiele uwagi tak jak on jej i rodzeństwu.
Matka - Obserwująca Gwiazda [*] - jej wzór do naśladowania, cieszy się że jest jej córką i że trafiła jej się tak cudowna mama, nawet jeśli kocica ma wady, młoda ich nie dostrzega i razem z nią dąży do perfekcji
Rodzeństwo - Szafirka i Modliszka - siostra i brat, których kocha. To w końcu jej rodzina, a mama kazała rodzinie trzymać się razem. 
Obsmarkany Kamień [*]- syn Obserwującej Gwiazdy. 
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Obserwująca Gwiazda [*[
Uczniowie obecni - Pierwomrówcza Łapa
Uczniowie dawni - Rudzikowa Łapa [*]
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Burzy, jako dziecko Obserwującej Żmii i Ostowego Pędu za panowania Różanej Przełęczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz