BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 lutego 2018

Jagódka urodziła!

Jagódka wydała na świat czwórkę kociąt: dwa kocurki i dwie kotki.

Rudzik 


Krogulec




Wisienka




Kora




RUDZIK
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocurek
Klan: Samotnik (Klan Lisa)
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Na razie niewiele da się wywnioskować z jego zachowania, ale zdecydowanie jest to strachliwy kociak. Potrafi przestraszyć się spadającego liścia, a raz, gdy zobaczył rudzika w pobliżu legowiska zaczął tak panikować, że wszyscy przybiegli w jednej chwili, myśląc, że ktoś na nich napadł. Jest też raczej nieśmiały i kiepski w nawiązywaniu znajomości, naprawdę się zdziwi jeżeli ktoś przyjdzie się z nim pobawić. To straszny niezdara i często z tego powodu bywa wyśmiewany, oczywiście bardzo to potem przeżywa, to wrażliwy kocurek. Przy tym przydatnym jest wiedzieć, że niemal nie da się go wkurzyć, wszelkie zło tego świata uważa za swoją winę, a jeśli go zwyzywasz jeszcze cię przeprosi. Stresuje się prawie wszystkim, a wtedy trudno mu przychodzi wymyślenie czegokolwiek, chociaż ogólnie to spostrzegawczy i pomysłowy kociak. Jego najcenniejszym skarbem jest rodzina i nie zamieniłby na nic spędzonego z nią czasu. Dla swojej siostry, Wisienki, zrobiłby wszystko i stara się ją ochronić, ale prawie zawsze kończy się tym, że to on musi być przez nią ratowany.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Rudzik to niewielki kociak o biało-rudej sierści, a rzeczą najbardziej rzucającą się w oczy jest jego puszysty, intensywnie rudy ogon. Jego ciało zdobi parę rudych łat, w tym te największe na uszach i karku, oraz przy ogonie. Tułów ma dosyć krótki, a łapy są w miarę proporcjonalne, chociaż trochę wydłużone. Nie wiadomo dlaczego, ale kociakowi ciągle plączą się nogi. Nie ma chwili, żeby próbując przebiec krótki dystans nie wywrócił się przy tym z głośnym hukiem, przez co nieraz staje się obiektem drwin. Kocurek ma nienaturalnie duże, zielone oczy, i długie wąsiki. Nos i poduszki łap są w kolorze pudrowego różu.
  • Kolor sierści - ruda, pręgowana tygrysio arlekin
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Szerszeń
  • Matka - Jagódka
  • Rodzeństwo - siostry: Wisienka i Kora; brat: Krogulec
  • Partner: -
  • Potomstwo: -
Mentor:
Uczniowie:

  • dawni: -
  • obecny: -
Historia: Rudzik urodził się w skutek nieszczęśliwego wypadku, który spotkał jego matkę. Nikt się go nie spodziewał, ba, był niechciany, jednak został cieplutko powitany na tym świecie, czego wciąż nie może zrozumieć. Obecnie należy do klanu samotników nazywanego Klanem Lisa.
Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość -///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: ruffka (howrse)

* * *
KROGULEC
Poprzednie imiona: --
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik (Klan Lisa)
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Krogulec stara się być we wszystkim najlepszy z rodzeństwa: najśmielszy, najsilniejszy, najgroźniejszy. Wie, że to popłaca. Popisuje się przed starszymi, by pokazać, że jest najgodniejszym członkiem Klanu Lisa, że sam jeden jest w stanie zabić wszystkie koty z czterech klanów. W głębi jednak jest dosyć strachliwy, łatwo go przestraszyć, choć gdy już się go na tym przyłapie, robi się zły, że ktoś widział go w chwili słabości. A jak już sprzeciwia się komuś starszemu i większemu, to zawsze tylko w grupie, gdyż boi się być sam. Zresztą, przed kim miałby się wtedy popisywać? Gdy nikogo nie ma w pobliżu, nie ma sensu pokazywać swojej siły i odwagi, i tak nikt tego nie widzi i go nie pochwali!
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Krogulec jest bardzo puchaty, jego długie futerko sprawia, że wygląda na dużo większego od swojego rodzeństwa. Jest ono jaśniutkie, niemal całe białe, jedynie na grzbiecie i łebku dominuje szarość, spod której wyłajają się ciemne cętki. Jego duże oczy, osadzone na bladoróżowym nosku wręcz płoną żywą pomarańczą.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany cętkowany dymny z białym
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Bezimienny
  • Matka - Jagódka
  • Rodzeństwo - siostra Kora i brat Rudzik - rodzeństwo z tego samego miotu, jednak za ojca mające Szerszenia (Krogulec o tym nie wie), oraz jedyna siostra pełnej krwi - Wisienka
  • Partner - --
  • Potomstwo - --
Mentor: --
Uczniowie: 
  • dawni - --
  • obecny - --
Historia: Urodził się w Klanie Lisa gdzie dostał obywatelstwo jako syn swojej matki.
Punkty umiejętności:
  • siła - --
  • szybkość - --
  • zwinność - --
  • skok - --
Właściciel: Postać NPC

* * *
WISIENKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Po pierwsze, mimo iż, nazywa się Wisienka, woli określenie Wiśnia, gdyż bardziej, oddaje jej osobowość, chociaż jest kociakiem ma bardzo… bardzo wielkie, ambicję. Jej marzeniem jest by jej klan, był wielki, niczym leśne klany. Zazwyczaj jest niemiła i odrobinę wredna, choć są chwile, w których potrafi współczuć innym, ale to jest tak rzadkie, jak… jak… no to właściwie się nie zdąża. Są koty, których nie dosięga jej wredny charakter (no nie tak bardzo, jak innych, bo ona po prostu nie potrafi być, jak słodki kiciuś dwunożnych, ona w sercu, jest wojowniczką) jak, np. Jej mama i rodzeństwo, ale jedyną osobą, którą akceptuję, tak w zupełności, jest jej brat, rudzik bardzo, lubi spędzać, z nim czas. Czymś, co ukrywa, jest to, że Wiśnia ma niewielką, wadę wzroku, lecz obecnie nie przeszkadza jej to w normalnym funkcjonowaniu. Jest Bardzo dojrzała i inteligenta jak na swój wiek. Czyli jest niemiłą, mądra i wredną kotką o wielkich ambicjach.
Wygląd: 
  • Ogólny opis – Jest ona kopią matki lecz nie do końca Ma również śnieżnobiałe półdługie Futerko i równie pudrowo-różowy nosek, ale jej oczy są Pomarańczowe… jak u ojca którego nie zna… Bezimiennego kocura o którym matka nie chce wspominać. Przez te pomarańczowe oczy ma wrażenie jakby matka patrzyła na nią inaczej…
  • Kolor sierści - biała
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu – pomarańczowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Bezimienny (Wiśnia nie zna go zbyt dobrze… właściwie nie zna go wcale matka odmówiła opowieści o nim… Wisienka uważa że nie ma ojca)
  • Matka – Jagódka
  • Rodzeństwo - bracia: Rudzik, Krogulec i siostra Kora 
  • Partner – Są dwa powody by go nie posiadać, Jest kociakiem i to strata czasu… a może nie spotkała tego jedynego…
  • Potomstwo - ---
Mentor: ---
Uczniowie: 
  • dawni - ---
  • obecny – ---
Historia: Urodzona w klanie Lisa. Nie zna historii rodziców jej matka odmawia opowieści.
Punkty umiejętności:
  • siła – ---
  •  szybkość - ---
  • zwinność - ---
  • skok - ---

Upomnienia: 0/3
Właściciel: wika8642

* * *

KORA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Na razie mało można powiedzieć o tej kotce. Jednak po kilku dniach widać, że nie lubi przepychanek i raczej trzyma się z boku. Lubi się bawić, ale robi to dopiero, gdy ją zaproszą. Jeśli nie, to siedzi z boku i się przygląda. Trzyma się zawsze ze swoim rodzeństwem, nawet jeśli te jej nie chce. Boi się o swoją rodzinę i chce być z nimi zawsze. Nie mówi za wiele, ale jeśli już coś powie to na pewno ma to sens.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Smukła, koteczka z bardzo puszystą sierścią. Jej tri kolorowa sierść jest miękka i na pewno wyróżnia się z tłumu. Ma biały brzuch, łapki i końcówkę ogona oraz dolną szczękę. Jej ciało pokrywają szare i kremowe plamki. Lewe ucho ma kremowe, a prawe - szare. Wokół jej lewego oka widnieje szara plama, a na pyszczku, obok noska jest kremowa malutka plamka.
  • Kolor sierści - szylkretowe calico
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  •  Ojciec - Szerszeń
  • Matka - Jagódka
  • Rodzeństwo - Wisienka, Rudzik, Krogulec
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///

Mentor: ///
Uczniowie:

  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodziła się jako jedna z kociąt w Klanie Lisa.
Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Babeczka123

1 komentarz: