BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lipca 2014

SZARŻUJĄCY BIZON


OGÓLNE
SZARŻUJĄCY BIZON
*Poprzednie imiona: Bizon > Bizonia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu > Samotnik
Ranga:
Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szarżujący Bizon już od urodzenia wyglądał na zawodnika wagi ciężkiej, skorym do skopania ogona, stąd pochodzi jego imię. Oprócz monstrualnej masy ciała, natura obdarowała go pyszczkiem jakby non stop stroił groźne miny.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Bury bicolor pręgowany tygrysio
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte

CHARAKTER

Chociaż Szarżujący Bizon ma aparycję dręczyciela słabszych istot, to jednak pozory mylą. W rzeczywistości jest naprawdę kochaną bułą, która chce tylko pomóc swoim bliskim. Niestety, jest świadomy tego, że swoim wyglądem odstrasza innych, stąd też łatwo popada w smutek i melancholię. A przecież ten delikates nigdy nie skrzywdziłby nikogo celowo, a przynajmniej dopóki ktoś nie podpadnie jego rodzinie. O, właśnie! Kocur jest typem bardzo rodzinnym. Jest to wartość, którą stawia ponad siebie, klan i cokolwiek innego, czy to chodzi o oddanie życia czy drobnostkę, bez której może się obejść. Poza tym jest przylepą, która kocha dostawać atencje i solidną dawkę miłości.

MORALNOŚĆ

Normalnie to ani muchy nie skrzywdzi, ani kwiatka nie zdepcze. Jest jednak nadwrażliwy na punkcie swojej rodziny - wystarczy krzywe spojrzenie, aby sobie u niego przeskrobać. Nie straszny mu wtedy kodeks wojownika albo pogróżki lidera, nie pozwoli na łzy najbliższych, czując się za nich odpowiedzialny. Jako samotnik został ateistą.

CIEKAWOSTKI
- kocha kwiatki, ciepło słoneczne i przytulasy.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Mając tak wielkie cielsko, chłopaczyna ma problem z poruszaniem się. Nie grzeszy zatem zwinnością.
Mocne strony: Kocur jest obdarowany krzepą taką, że mógłby nosić kłody, gdyby chciał.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dziki Kieł
Matka - Kalinkowa Łodyga oraz Cętkowana Gwiazda
Rodzeństwo - przybrane - Biała Zamieć i Srokoszowa Wzgarda; biologiczne: brak
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Kalinkowa Łodyga, Cętkowana Gwiazda i Dziki Kieł
Wrogowie - Póki co, nic a nic.
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Brzozowa Łapa [*], Śliwowa Ścieżka
HISTORIA
Urodzony w Klanie Klifu jako syn Kalinkowej Łodygi i Dzikiego Kła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz