BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SZOPOWY OGON

 SZOPOWY OGON

Poprzednie imiona: Szop, Szopowa Łapa

Wiek: 50 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Jeśli ktokolwiek kiedykolwiek mówił, że największym leniem w Klanie Nocy jest Bobrza Kłoda, to zaraz po nim stoi córka Łzawego Tańca. Nie rusza się, gdy nie ma takiej potrzeby – bo i po co? Ona zdecydowanie bardziej woli poleniuchować sobie w cieniu kociarni i znudzonym spojrzeniem obserwować toczące się w obozie życie. Sprawia wrażenie neutralnej, ale to tylko pozory – Szopowego Ogona nieszczególnie dotknęła tzw. „dziecięca radość”. Dla wszystkich jest oschła, wredna, nieprzystępna. Wszystko, co zakłóca jej spokojny odpoczynek jest w jej mniemaniu złem najgorszym. Nie można nazwać jej głupią; gdy ma do czegoś zapał, słucha uważnie i zapamiętuje wszystko z najmniejszymi szczególikami. Gdy Szop zaczyna się wyzłośliwiać, nawet Aroniowy Podmuch nie jest w stanie jej dorównać. Cechuje ją naprawdę bogata paleta wyzwisk, na szczęście rzadko z nich korzysta, z tegoż to powodu, że jej się zwyczajnie nie chce ruszyć jęzorem. O ironio kocica jest dość ambitna – po prostu nie chce jej się ruszyć zadu, żyjąc w błędnym przekonaniu, że szczęście i wysoka pozycja w klanie same wskoczą jej do łap. Dumna i wyniosła, uważa, że wszyscy powinni ją szanować, ponieważ dała klanowi dwa wspaniałe kocięta (a że jedno z nich zostało zgniecione, to już inna sprawa…). Mimo wszystko Szopowy Ogon całkiem lubi zabawić się raz na jakiś czas z pierwszym lepszym kocurem, czego rezultaty w pełni akceptuje (a przynajmniej się stara, bo średnio wychodzi jej bycie matką). Wszystkiego dopełnia jej praktycznie zerowe poczucie humoru. 

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Półdługowłosa samica o szarych, spokojnych oczach. Jej gęste, aksamitne futro usiane jest drobnymi cętkami, które ostatecznie przechodzą w grube pręgi na ogonie. W okolicach kolan również znajdują się drobne prążki. Biel przysłania niewielki fragment jej mordki i fragment szyi, a także dużą część zarówno tylnych, jak i przednich łap. Uszy, wewnątrz zabarwione brudnym różem, rzadko kiedy obracają się w celu wychwycenia jakichś dźwięków. Nic dziwnego – ich właścicielka uważa, że jest to bezużyteczne i może przydać się tylko podczas polowania. Nad węglowym nosem znajdują się niebiesko-szare ślepia, leniwie śledzące życie w obozie. Z pyska sterczą długie, jasne wąsy. Pod futrem słabo zarysowane są mięśnie. Nawet podczas bycia wojowniczką Szop nie korzystała z nich jakoś szczególnie. Srebrzystoszare pazury są jej znakiem rozpoznawczym. Kocica nierzadko wysuwa jej i chowa, gdy ktoś porządnie ją zirytuje. 

  • Kolor sierści - niebieski z białym, pręgowanie cętkowane. 

  • Długość sierści - półdługa. 

  • Kolor oczu - niebieskie, wręcz szare. 


Rodzina: 

  • Ojciec - Horyzont – Widziała typa raz czy dwa. Nie musi być taki ważny, skoro nie było go w życiu swojej córki. 

  • Matka -Łzawy Taniec (*) – Całkiem lubiła swoją matkę. Pod wieloma względami uważała ją za wzór i kotkę wręcz idealną, ale kiedy ta zginęła…

  • Rodzeństwo - Światło (*)

  • Partner - Ma kocięta z Zimnym Porankiem (*) z Klanu Nocy. Mieli trochę zbliżone charaktery i może dlatego go nie lubiła. Nie zmienia to faktu, że Szopowy Ogon bardzo lubi kocurki.

  • Potomstwo - Mleczko (*), Biegnąca Łapa – Po śmierci jednego ze swoich kociąt stara się być dobrą matką, ale nie zawsze jej to wychodzi. 


Mentor: Żółwi Brzask

Uczniowie: 

  • dawni - ///

  • obecny - ///


Historia: Urodzona w Klanie Nocy z miłości Łzawego Tańca i Horyzonta.

Punkty umiejętności: 

  • siła - 29

  • szybkość - 18

  • zwinność - 17

  • skok - 21

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz