BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

SZEPCZĄCY WIATR

 SZEPCZĄCY WIATR

Poprzednie imiona: Szepcik > Szepcząca Łapa

Wiek: 118 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Wilka

Ranga: Starsza

Poziom medyczny: I (jako uczeń lubiła przebywać z Lawendowym Płatkiem i towarzyszyć jej w wyprawach)

Charakter: Te kilka księżyców życia z dala od Klanu Wilka mocno wpłynęły na Szepczący Wiatr. Nie tylko poszerzyły jej, wcześniej dosyć wąskie, horyzonty. Podchodzi teraz do wszystkiego z większym dystansem, więcej czasu spędza też na rozmyślanie. Nie jest już tak impulsywna jak kiedyś, lecz jej charakter wciąż jest dosyć ostry, kotka jest pełna charyzmy i nigdy nie brakuje jej energii. Nie przybyło jej wiele cierpliwości, ani nie potrafi siedzieć bezczynnie, zawsze musi coś robić. Za to zniknął gdzieś jej wieczny optymizm, zaczęła patrzeć na świat bardziej racjonalnie i jest zdolna zamartwiać się o przyszłość. Bliscy są dla niej bardzo ważni, ufa im i potrafi się przed nimi bardzo otworzyć, lecz mimo wszystko gdzieś w głębi wciąż kryje się w niej jej dawny egoizm. Czasami ciężko jest jej zrozumieć innych, choć zawsze stara się myśleć obiektywnie. Wciąż jest pewna siebie i stanowcza, nie boi się już jednak przyznawać do błędów. Ma swoją dumę i honor i nie znosi, gdy się ją obraża. Jest wierna swemu klanowi za który mogłaby poświęcić życie, a który jest dla niej najważniejszą wartością i głęboko wierzy w Klan Gwiazdy, przez co brzydzi się wszelkimi zdradami. Chociaż sama spędziła kilka księżyców życia jak pieszczoch, jej stosunek do nich niewiele się zmienił. Ale jak miał się zmienić skoro wszystkie jej wyobrażenia okazały się być prawdziwe? Zdobyła jedynie więcej tolerancji co do nich. Nie zmienia poglądów zbyt łatwo. Wciąż jest to jednak sympatyczna kocica lubiąca towarzystwo innych i nieznosząca samotności. Czasem wydaje się być wręcz beztroska, gdyż zazwyczaj chodzi pogodna i uśmiechnięta i to ona jest pierwszą osobą do pocieszania innych. Rzadko się chmurzy, a nawet jak już to szybko jej przechodzi. Jeśli jednak faktycznie ją coś gnębi, stara się trzymać to głęboko w sobie. Zawsze pragnie, by ktoś zwracał na nią uwagę, dlatego też widok tych wszystkich klanowych gołąbeczków gdzieś w głębi wzbudza w niej zazdrość, dobrze jednak ukrytą za serdecznym uśmiechem, zawsze bowiem stara się cieszyć ze szczęścia klanowiczów. Potrafi dosyć dobrze ukrywać emocje jak i łatwo wypowiada kłamstwa, rzadko jednak to wykorzystuje, woli być szczera. Nie boi się też wyrażać swojego zdania, nawet jakby miało się ono nie spodobać innym.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Szepczący Wiatr jest kotką smukłą, o niezbyt imponującym wzroście. Jej futerko jest w barwie beżu, pokryte ciemniejszymi pręgami, które gdzieniegdzie zmienia barwę na rudy. Jest ono stosunkowo krótkie, wydłuża się jedynie na pyszczku, brzuchu i ogonie, z którego to robi wręcz wielką, pręgowaną kitę. Pod tym futerkiem kryją się mocno zarysowane mięśnie, choć przy swoim bracie wciąż wydaje się być drobna i krucha. Nad jej brązowym noskiem znajdują się dwoje błękitnych, głębokich oczu, których spojrzenie zdaje się wręcz przeszywać duszę. Odziedziczyła je po matce, zazwyczaj jednak nie są takie zimne jak jej, lecz wrze w nich ogień. 

  • Kolor sierści - czarny pręgowany tygrysio (bury) szylkret tortie 

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina:

  • Ojciec - biologiczny - [KN] Płomienna Gwiazda (*) (raczej nigdy nic do niego nie czuła, to dla niej po prostu obcy kocur z obcego klanu. Nie wie, że nie żyje), przybrany - Borsucza Gwiazda (choć nigdy nie mówi do niego 'tato', jest dla niej niczym ojciec) 

  • Matka - Milcząca Gwiazda (*) (Ukochana matka, liderka oraz zarazem mentorka. Choć bywa wymagająca, bardzo dba o swoją córkę) 

  • Rodzeństwo - Rdzawy Ogon (*)[KB] (Gdy były jeszcze kociakami, była jej ukochaną siostrzyczką wraz z którą bawiła się i dokuczała bratu. Zaginęła jednak mając zaledwie 4 księżyce. Do niedawna klan myślał, że nie żyje) Płonący Grzbiet (Ich relacja zawsze była skomplikowana, a z czasem komplikuje się jeszcze bardziej. Szepczącemu Wiatru bardzo zależy na bracie, kocha go, choć teraz, gdy ten założył rodzinę, widzi, że on jej już w ogóle nie potrzebuje. Mimo wszystko jest na niego zła, że zdradza klan), oraz z drugiego miotu jej matki i Borsuczej Gwiazdy - Różane Pole (nie jest z nią jakoś bardzo związana), Promienna Łapa (*) i Penelopa (bardzo lubi koteczkę). Oraz dzieci jej ojca w Klanie Nocy - Pszczeli Miód (*), Świetlikowa Ścieżka (*), Osia Łapa (*), Biedronia Łapa (*) (wojowniczki zna tylko z widzenia) 

  • Partner - Rycząca Burza 

  • Potomstwo - Płomienisty Świt, Falująca Sadzawka, Gęsie Pióro

Mentor: Milcząca Gwiazda

Uczniowie:

  • dawni - Penelopa, Nocna Burza 

  • obecny - /// 

Historia: Urodziła się w Klanie Wilka, jako owoc miłości Milczącej Gwiazdy i grzeczności Płomiennej Gwiazdy. Dzieciństwo spędzała spokojnie, łobuzując wraz ze swoją siostrą i dokuczając bratu. Pewnego jednak dnia jej ukochana siostrzyczka, Rdzawa Łapa, zniknęła. Klan, po długich poszukiwaniach uznał, że nie żyje. Resztę czasu spędzała z dziećmi Liliowej Łodygi. Jednak w dzień jej mianowania na ucznia, jeden z kociaków, Skra, zmarł. Kotkę jego śmierć dotknęła niemal tak bardzo, jak zaginięcie jej własnej siostry. Podczas terminowania spędzała trochę czasu wraz z Lawendowym Płatkiem, która w tym czasie uczyła się na medyka. Podczas pewnej z wypraw po zioła na teren Klanu Burzy, Szepczący Wiatr spotkała swoją siostrę, Rdzawą Łapę. Jej zaginiona siostra nie poznała jej, zresztą Szepczący Wiatr nie miała czasu dłużej z nią rozmawiać, gdyż chwilę później pojawił się patrol. Gdy opowiadała o tym spotkaniu innym, nikt jej nie wierzył. Jakiś czas później, podczas jej pierwszego Zgromadzenia, znów spotkała Rdzawą Łapę. Wtedy też ujrzał ją cały klan, czego wynikiem była nagła kłótnia pomiędzy Klanem Wilka, a Klanem Burzy, zakończona rozejściem się klanów. Po powrocie do obozu i opowiedzeniu innym o Zgromadzeniu, gdy Płonąca Łapa oznajmił, że wyrzeka się ich siostry, która najwidoczniej nawet o nich nie pamięta, Szepczący Wiatr rzuciła się na niego z nienawiścią. To wydarzenie bardzo ich poróżniło i przestali przez nie pałać do siebie sympatią na długi czas. Przez następne kilka księżyców Szepczący Wiatr uczyła się pilnie i szybko, aż w końcu otrzymała miano wojownika. Gdy urodziło jej się nowe, przyrodnie rodzeństwo wraz z bratem postanowili rozwikłać pewną zagadkę - czyli dowiedzieć się, kto jest ich ojcem. Prawda jednak okazała się nie być piękna, na jaw wyszła dawna zdrada Milczącej Gwiazdy. Spotkali się wtedy z Płomienną Gwiazdą, który to wszystko im opowiedział. Niedługo później wraz z kilkoma innymi kotami udali się do obozu Klanu Burzy na negocjacje, które jednak nie powiodły się zbyt dobrze, czego wynikiem było, że ona, jej brat, jak i przybrany ojciec zostali tam jako zakładnicy. Gdy jednak Lamparcia Gwiazda już ich wypuścił, nie wszystko się ułożyło. Przez ten czas kotka bardzo zbliżyła się do Płonącego Grzbietu, ten jednak wciąż nie przekonał się do niej i jej zmiany, jak i miał wątpliwości co do tego, czy chce zostać w Klanie. Kotka za wszelką cenę próbowała odwieść go od głupich pomysłów, on jednak długo nie dawał się przekonać. Ostatecznie jednak został, a Szepczący Wiatr w końcu rozumiała jak bardzo jej zależy na bracie i opiekowała się nim jak tylko mogła. W międzyczasie została też mentorką Biegnącego Strumienia, swej młodszej siostry, która to prędko otrzymała miano wojownika. Jednak pewnego razu podczas polowania zaatakował ją pies, przez co uciekając trafiła prosto w łapska dwunożnego, który to porwał ją i wbrew jej woli zawiózł do miasta, gdzie zamieszkała z pieszczoszką imieniem Tunia, a ona sama również została nazwana pełnym hańby imieniem - Arsi. Uciec udało jej się dopiero po kilku księżycach. Gdy w końcu znalazła drogę do domu, spotkała swego dawnego znajomego - Małą Łapę, który postanowił wrócić razem z nią do Klanu Wilka.

Punkty umiejętności:

  • siła - 18 

  • szybkość - 29 

  • zwinność - 38 

  • skok - 15 

Właściciel: Postać NPC


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz