BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

SPIENIONA FALA


 SPIENIONA FALA

Poprzednie imiona: Pianka>Spieniona Łapa 

Wiek: 74 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Nocy

Ranga: Zastępca

Poziom medyczny: -

Charakter: Spieniona Fala już jako młoda uczennica odkryła swoją ścieżkę i to, czego chce od życia. Przede wszystkim jest dumna, nigdy się nad sobą nie użala oraz ceni siebie i swoje umiejętności. Często się ze sobą obnosi, czasami nawet jest uważana za zarozumiałą. Jej największą zaletą i wadą za razem jest cięty język, przez który większość kotów w lesie drży, że zniszczy je doszczętnie. Nie ma dla niej znaczenia ranga kota, z którym rozmawia - już nie raz zwymyślała na królową, gdy sama była kociakiem. Ponieważ nie brak jej inteligencji, a także często spędza wolny czas na rozmyślaniach zna takie określenia, jakich nikt jeszcze nigdy nie słyszał, a zazwyczaj się nie powtarza w wyzwiskach. Nigdy nie wiadomo, czym cię nazwie. Jest bardziej typem myśliciela niż wojownika - nie, nie ma skłonności do leczenia, nie interesuje jej babranie się w tych wszystkich ziółkach, ale lubi myśleć. Nawet temat koloru kwiatów czy spadania liści z drzew jest dla niej dobry. Jest marzycielką, ma bujną wyobraźnie (co pomaga przy wymyślaniu ciętych tekstów) i często wpada w stan uniesienia w zachwycie nad światem. Ma skłonność do bycia rozkojarzoną, ale podczas kłótni, treningu i walki jej uwaga skupia się tylko na wykonywanym zadaniu. Wracając jednak do nieartystycznej części Pianki - jest to kotka niezależna, chodzi własnymi ścieżkami i zazwyczaj robi, co chce. Nie znosi nakazywania jej czegokolwiek i nawet na rozkaz lidera umie głośno wyrazić swój sprzeciw. Posiada dużą pewność siebie. Kolejną cechą uczennicy jest bezpośredniość. Nigdy nie owija w bawełnę swojego zdania i tego, co chce przekazać. Nienawidzi typowego zachowania większości kotek, które czegoś chcą, ale nie mówią o co chodzi, są obrażone na cały świat, a jak ktoś się spyta co jest to: "Sam się domyśl, nie zamierzam ci tego ułatwiać. Ah, pamiętaj, że to może być dosłownie WSZYSTKO". Mimo, że jest młoda ma poglądy na chyba wszystko i uważa na przykład, że nie powinno się zbytnio rozpieszczać kociąt, że miłość jest denna i nakłada uwierające ograniczenia, że bycie liderem musi być strasznie męczące. Mówiąc o miłości - nie widzi siebie w roli partnerki i matki. Sądzi, że narzuca to nieznośny ciężar i zmusza do całkowitego otworzenia się przed innym kotem, a ona ceni sobie swoją prywatność i nie dzieli się swoimi artystycznymi myślami.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Kotka jest niczym lodowa gwiazda - piękna i co za tym idzie, nieosiągalna. Zgrabna, smukła, o proporcjonalnej głowie, łapach i ogonie. Jej futerko jest niesamowite - na myśl przypomina obraz falującej Wielkiej Wody, skrzącej i migoczącej w słońcu, poprzecinane ciemniejszymi pręgami. Mimo iż jest krótkie, to wyjątkowo miękkie i przyjemne w dotyku, przylegające do ciała. Bicie serca kotki i jej delikatne ruchy są dobrze wyczuwalne. Jest pysk jest delikatnie zarysowany, gdy kotka się uśmiecha rysy odziedziczone po matce objawiają się. Kolor ślepi natomiast jest w swym odcieniu niepodobny do żadnego z jej rodziców. Pszczeli Miód miała oczy w kolorze żółci, za to Szkarłatnego Wichru były niczym płynne złoto. Ona natomiast patrzy na świat blado cytrynowymi oczyma, w których zawsze widać inteligentny błysk. Jej nos i poduszeczki łap są delikatnie różowe, prawie tak wyblakłe jak porcelana. Uszy są dość duże, układające się w daszek, gdy kotka jest zaskoczona. Jeśli zaś chodzi o mięśnie - owszem, kotka posiada je, aczkolwiek na pewno nie dorównuje siłą większości kocurów z jej klanu. Nie ma masywnej sylwetki, nie jest nazbyt przypakowana. Pod tym względem się nie wyróżnia, ale czy to by dobrze wyglądało? Warto też dodać, że porusza się z niewymuszoną gracją.

  • Kolor sierści - Niebieska pręgowana tygrysio

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - żółte.

Rodzina:

  • Ojciec - Prawdziwy: Szkarłatny Wicher (*), kotka nie zna kocura. Przybrany: Wrzosowy Kieł, chociaż nie traktuje go jak własnego ojca to czuje się z nim jakoś związana.

  • Matka - Prawdziwa: Pszczeli Miód (*), ładna szylkretka o ciętym języku i wybuchowym charakterku. Zmarła kilka dni po urodzeniu Pianki. Kotka zna ją tylko z opowieści i przelotnych wspomnień z najwcześniejszego dzieciństwa. Przybrana: Świetlikowa Ścieżka, siostra Pszczelego Miodu, która zgodziła się wychowywać Piankę jak własną córkę. Kotka lubi ją.

  • Rodzeństwo - Ma jedynie przybrane rodzeństwo, czyli Mroczny Pysk(*), Zapomnianą Łapę(*), Pstrokatą Łapę i Rozżarzony Popiół. Nie czuje z nimi braterskiej/siostrzanej więzi, ale nie ma nic przeciwko nim. Szczególnie przepada za tym ostatnim, z którym próbuje nawiązać nieco bliższy kontakt. Ojciec miał jeszcze kocięta z Mysim Nosem, dokładnie Jasia(*), Pręgowane Piórko(*) i Tygrysią Łapę (*), ale kotka nawet nie podejrzewa ich o pokrewieństwo z nią.

  • Partner - Nie lubi ograniczeń, jakie dają związki. 

  • Potomstwo - Żmijowy Język i Gołębia Łapa

Mentor: Fiołkowy Podmuch (*) - brat Wrzosowego Kła, nie jest tak miły i kochany jak ten drugi w stosunku do swojej partnerki i kociąt, ale Spieniona Fala go uwielbia, bo nie narzuca jej ograniczeń i w jakiś sposób szanuje jej zdanie. Na początku niezbyt dobrze się dogadywali, ale gdy kocur odkrył cięty język kotki, przestał być taki, no, wredny. Mimo to często się kłócą i oboje to uwielbiają.

Uczniowie:

  • dawni - Jagodowa Skórka

  • obecny - ///

Historia: Urodziła się w Klanie jako córka Pszczelego Miodu. Matka jednak zmarła po kilku dniach, a ona została przygarnięta przez jej siostrę, Świetlikową Ścieżkę. Gdy kocięta królowej zostały uczniami, młoda na jeden księżyc przeszła pod opiekę Ziewającej Łasicy, aczkolwiek jej "opieka" polegała na ignorowaniu młodej, bo ta pozwalała sobie na cięte docinki na jej temat. Potem została uczennicą i otrzymała Fiołkowy Podmuch na mentora.

Punkty umiejętności:

  • siła - 34

  • szybkość - 31

  • zwinność - 20

  • skok - 15

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz