BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

MAKOWY PAZUR

 
MAKOWY PAZUR
Poprzednie imiona: Mak > Makowa Łapa
Wiek: 32 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -

Charakter: Makowy Pazur to kocur, u którego charakterystyczne jest lodowate spojrzenie i niewzruszona mina. I nie jest to nic nowego. Od wielu księżyców przejawia się u niego skrajna powściągliwość i małomówność. Prawie się nie uśmiecha, nie mówiąc już o śmiechu. Prawdopodobnie jedyny szczery uśmiech, jaki można u niego zaobserwować, na pewno nie ma na celu informować o sympatii czy wesołości. Ma nadzieję, że zniechęci tym do nawiązywaniu ze sobą znajomości. Jest mocno zdystansowany i stara się bardzo kontrolować to, co inni wiedzą na jego temat. Dlatego, nawet jeśli komuś zdawać się będzie, że zna go już na wylot, nie powinien być tego pewny. Można go poznać tylko na tyle, na ile pozwoli. Obawia się, że jeśli ktokolwiek dowie się o nim zbyt wiele, w późniejszym czasie wykorzysta to przeciwko niemu. Natomiast aby sam mógł korzystać z tej metody, obserwuje wszystko i wszystkich, samemu będąc jednak na uboczu. Właściwie to nie trudno zauważyć, że większość czasu spędza samotnie. Przeważnie jada gdzieś w kącie obozu, unikając towarzystwa, a o przeznaczonej na to porze, nie dzieli się językami. Unika sytuacji, które wymagają od niego dużo mówienia, rzadko jest inicjatorem rozmowy, a jego kontakt werbalny z innymi polega głównie na zwykłym wymienianiu informacji. I nie zależy mu na niczym więcej. Dba o swoją przestrzeń osobistą i unika rozgłosu. A co do wiary? Jest wierny swoim przekonaniom i bardzo sceptycznie nastawiony do świetności Klanu Gwiazdy. Wątpi w ten cały wielki udział przodków w życiu każdego kota i nuży go ciągłe powtarzanie, jak to wiele zawdzięczają trupom. Nie podważa jednak istnienia gwiezdnych oraz nie szerzy niewierności wobec nich. W normalnych warunkach zazwyczaj wpierw myśli niż działa, ale jeśli chodzi o stresujące sytuacje, pomimo prób zachowywania w ich obliczu zimnej krwi, zdarza mu się działać pod wpływem impulsu i panikować. W perspektywie czasu jednak bardzo żałuje i wstydzi się tego. Nie można również powiedzieć, że śmierć ojca w żaden sposób na niego nie wpłynęła. Mimo że nie pałał do niego zbytnią sympatią, po jego odejściu kocur poczuł, że nie pasuje do swojego obecnego otoczenia. Coraz częściej zastanawia się, czy nie lepiej byłoby, gdyby odszedł z klanu. Prawdopodobnie jedynym co go powstrzymuje, jest fakt, że nadal pozostaje tam jego bliska rodzina. Gdzieś daleko od tych myśli, jest jeszcze jedna rzecz. Nie zrezygnował z marzenia z czasów bycia uczniem, nadal pragnie zostać zapamiętanym. Ma jednak pewne wątpliwości co do drogi, jaką podąża. Zastanawia się, czy przypadkiem nie prowadzi ona w odwrotną stronę.

Wygląd:
Ogólny opis- Już jako uczeń prezentował się imponująco i był wysoki, widać było, że posturą przypominać będzie swego ojca, a pod względem futra wda się w matkę. I w istocie tak właśnie się stało. Makowy Pazur to, podobnie jak jego ojciec, bardzo wysoki i, co nie do końca widać, chudy kocur o silnych łapach i okazałych pazurach. W ciągu wielu księżyców treningu zdążył wyrobić sobie mięśnie, które obecnie delikatnie zarysowują się na jego ciele. Jego futro jest aksamitne i puchate w ciemnym, rudym kolorze i o niespotykanym odcieniu przywodzącym na myśl kolor płatków maku. Znaczą je tygrysie pręgi oraz białe plamy na pysku, szyi, piersi oraz przednich i lewej tylnej łapie. Dodatkowo na lewym barku nietrudno zauważyć bliznę. Nieco większa znajduje się również na jego prawym boku. Ma okrągłą głowę, z której sterczy para dużych, wiecznie nasłuchujących uszu, z których lewe jest naderwane. Symetryczny pyszczek zdobi trójkątny, różowy nos i para ciemnych, szmaragdowych oczu. Właśnie te oczy swoim zimnym blaskiem zwracają dużą uwagę, choć ciężko jest wytrzymać ich złowrogie spojrzenie. Podobnie uwagę zwraca jego niezwykle długi i równie niezwykle puszysty ogon, zazwyczaj uniesiony dumnie w górze. Pewne jest, że kocur swoim wyglądem zdecydowanie nie zachęca do poznania.
Kolor sierści – ruda pręgowana tygrysio z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone

Rodzina:
Ojciec - Potokowa Gwiazda (*) – postawny, czarny kocur z białą plamką na piersi i o brązowych oczach. W młodości miał do niego bardzo przyjazny stosunek, kochał go mocno i nie wyobrażał sobie jego nieobecności w swoim życiu. Do niedawna jednak wyglądało na to, że ich relacje stały się neutralne. Makowy Pazur miał za złe ojcu, że mianował kilkoro młodszych od niego uczniów wcześniej. Czuł się dyskryminowany i przez to nie żywił do kocura sympatii. Niestety czarny zmarł przygnieciony przez spadający klif.
Matka - Wschodząca Fala – wysoka i piękna szylkretowa kotka o zielonych oczach. Jako kociak starał się doceniać jej opiekuńczość i wyrozumiałość, była dla Maczka niezastąpiona. Z wiekiem jednak przestał to okazywać i podobnie jak wszystkie inne koty, nieco odepchnął ją od siebie. Co prawda nadal ją kocha i jest jej wdzięczny za wszystko, co dla niego zrobiła, ale nie widać tego po nim.
Rodzeństwo – Dwie siostry z miotu: Pszczele Żądło(*) – ładna szylkretka o zielonych oczach. Mak kiedyś bardzo ją kochał, jednak wraz z opuszczeniem przez nią klanu, miłość ta osłabła. Nie wie, że nie żyje; Liliowa Sadzawka – również urodziwa, szylkretowa kotka z zielonymi oczami. Relacje z nią ma bardzo podobne do tych z mamą, kocha ją, ale patrząc na nią, widzi tylko jej wcześniejsze mianowanie; trzy młodsze siostrzyczki: Cyprysowy Gąszcz, Jodłowa Łapa i Wietrzna Łapa – urocze szylkretki, z czego Cyprys mająca zielone oczy, a pozostała dwójka brązowe. Na swój sposób kocur je kocha i wszystkie są dla niego ważne. Choć oczywiście tego nie pokazuje.
Partner - brak
Potomstwo - brak

Mentor: Pyliste Czoło – rudy kocur o żółtych oczach. Był wymagającym mentorem i mimo niegdyś częstych kłótni z nim, Makowy Pazur przepadał za tym wojownikiem i chętnie spędzał z nim czas. Teraz jednak oddalili się od siebie. Szkaradna Szrama Przebiegająca Przez Pysk – kocur z pyskiem znaczonym przez wiele blizn, jego mentor w Miejscu, Gdzie Brak Gwiazd.
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///

Historia: Przed kilkudziesięcioma księżycami, podczas trwającej Pory Nagich Drzew, ówczesny przywódca Klanu Klifu Potokowa Gwiazda razem ze swoją partnerką, piękną Wschodzącą Falą, doczekali się trójki kociąt. Jednym z nich był właśnie Mak, ich jedyny syn. 6 księżyców później on i jego dwie siostry, zostali mianowani na uczniów. Już wtedy kocurek wiedział, że z Pylistym Czołem jako mentorem, łatwo nie będzie. Pracując, na swój obecny tytuł zdążył przeżyć parę zdarzeń. Pierwszym z nich były pewne wydarzenia, które poskutkowały rozpoczęciem przez niego treningu w Miejscu, Gdzie Brak Gwiazd, gdzie do tej pory jest uczniem Szramy. Następnie jedna z jego sióstr – Pszczele Żądło została mianowana na wojowniczkę i tajemniczo zniknęła. Kocur nie wie, że uciekła i straciła życie przy porodzie swoich kociąt. Dużo później doczekał się trzech kolejnych sióstr. I wreszcie nadeszła długo wyczekiwana chwila, w której został wojownikiem o dumnym imieniu Makowy Pazur. Niestety nie minął nawet księżyc od tego wydarzenia, a jego ojciec zmarł.

Punkty umiejętności:

siła - 24
szybkość - 25
zwinność - 24
skok - 27

Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz