BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 maja 2014

PSZENICA

 

Autor grafiki:  stuprocentowykociak (discord)


OGÓLNE
PSZENICA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Kociątko jak na razie niewielkie, niezgrabne i dosyć kruche. Jej aksamitnie miękkie futerko jest niemal w całości białe nie licząc dwóch miejsc - głowy i ogona. Na głowie Pszenicy pojedyncza barwna plama rozciąga się mniej więcej od uszu do górnych powiek, z łagodnym białym wcięciem między oczami kotki. Nie jest idealnie symetryczna, ale widać wyraźny podział między prawą, kremową częścią, a lewą, płową częścią. Jej ogon podzielony jest podobnie, z tą różnicą, że w jego przypadku to prawa część jest płowa, a lewa kremowa. Zapewne gdyby kotka nie była biała na jej ciele malowałyby się hipnotyzujące wzory pręg, jednak ze względu na jej rzeczywiste umaszczenie, widać je jedynie na czole, uszach i ogonie. Odziedziczyła po ojcu wielkie oczy w żywym, niebieskim odcieniu, od matki zaś dostała sporych rozmiarów uszy - taka kombinacja sprawia, że czasem jej zakończone różowym noskiem lico zdaje się być za duże w porównaniu do reszty ciała.
Cechy szczególne - jak na razie brak
Kolor sierści - płowy calico van pręgowany klasycznie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - nieuleczalny swag 



CHARAKTER

Zapewne nikogo nie zdziwi to, że córka tak uroczych, kochających rodziców, jest wręcz kwintesencją dobroci, naiwności i ciekawości. Pszenica to bardzo przyjazne kociątko, które
uwielbia obserwować, zaczepiać, a przede wszystkim zagadywać! A gada bardzo dużo i niestety, często są to rzeczy niezrozumiałe. Kotka zdaje się nie rozumieć jeszcze, że to, co siedzi w jej głowie, nie siedzi w głowie jej rozmówcy, przez co gdy mówi, opowiada o przypadkowych rzeczach które przyszły jej do głowy. Jej główka stale pracuje i analizuje widziane otoczenie czy zasłyszane historie, jednak gdy Pszenica już komuś o nich opowiada, są to niepowiązane ze sobą wyrywki, fragmenty i połowiczne wnioski. Ów nawyk sprawia, że niestety z Pszenicą czasem nie da przeprowadzać się sensownego dialogu, a śmiałkowie muszą umiejętnie i dociekliwie zadawać pytania, by w końcu wyciągnąć z pszenicznego potoku słów jakiś sens i kontekst.
Oprócz niezrozumiałej gadatliwości, Pszenicę cechuje również pewien brak wyczucia… Zapewne jest to spowodowane tym, że koteczka nie do końca rozumie poważne tematy czy obowiązujące obyczaje, przez co nierzadko zadaje niekomfortowe pytania - i pyta to nie tylko o to, skąd się biorą dzieci, ale także o śmierć, o choroby, o czyiś wygląd lub zachowanie. Może przez to sprawiać wrażenie niegrzecznej czy niewrażliwej, lecz prawda jest taka, że Pszenica nie ma złych intencji i kieruje nią jedynie ogromna ciekawość.
Ma niekoniecznie żywiołowe, ale radosne usposobienie - czasem zdawać się może, że nawet zbyt radosne. Nie myśli o tym, co smutne, rzadko kiedy płacze oraz nie wierzy w to, że ktoś mógłby jej źle życzyć. Nieważne jak źle jest, zachowuje spokój i dalej brnie przez życie z szerokim, zachęcającym uśmiechem na pyszczku.

MORALNOŚĆ

Zdecydowanie nie jest skłonna do przemocy i nawet w tym wieku widać, że od zapasów woli zabawę w chowanego czy gry wymagające zasad i myślenia. Nie chce nikogo krzywdzić, warto jednak zaznaczyć, że jest wyjątkowo naiwnym dzieckiem i łatwo nakłonić ją do złego.


CIEKAWOSTKI

Lubi zjadać kwiaty - uważa, że ich płatki są przyjemne w dotyku dla języka i podniebienia, a żucie barwnego środka nadaje jej ślinie zabawny żółty kolor.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: naiwność, niezbyt imponująca siła fizyczna
Mocne strony:  spokój i opanowanie, zwinność


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Malwowy Rozkwit (najwspanialszy, najmilszy tata na całym świecie)
Matka - Brzęczkowy Trel (najwspanialsza, najmilsza mama na całym świecie)
Rodzeństwo - Cykoria (ukochany brat, z którym tworzy najwspanialszy, najmilszy i najsłodszy duet w całym Klanie Burzy)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Za potencjalnego przyjaciela uważa każdego napotkanego kota. Zgodnie z jej tokiem myślenia, sformułowanie “wróg Pszenicy” to oksymoron.


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy wraz ze swoim bratem Cykorią za czasów panowania Różanej Przełęczy, jako córka niesamowicie uroczej pary, Malwowego Rozkwitu i Brzęczkowego Trelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz