BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 marca 2020

Pszczółka urodziła!

Pszczółka urodziła trzy (cztery) śliczne kociaki!

Wschód

Bocian
Żuraw
Czapla

BOCIAN
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: II {zna podstawowe rośliny, ich właściwości, czasami o coś zapyta swojej mamy}
Charakter: Bocian należy do specyficznych kotów, o trudnym, nieciekawym charakterze. Nie jest łatwo go zrozumieć. Kocur kieruje się poglądami i posługuje słownictwem, których trzyma się uparcie, nie zmieniając zdania cokolwiek by się miało wydarzyć. W swoim zachowaniu nie dopatruje się niczego złego, a wręcz uważa, że szczęściem dla Klanu Lisa jest taki mieszkaniec jak on! Często używa swojego imienia budując zdanie, podkreślając jego wartość, natomiast ulubionymi przekleństwami potrafi uraczyć uszy nawet malutkiego kociaka. Dla Bociana wszyscy poza Pszczółką, są śmierdzącymi lisimi łajnami, nadającymi się jedynie do wykonywania podstawowych obowiązków wojowników. Mimo wszystko lubi swój klan, jest mu lojalny i potrafiłby oddać życie w walce za jego wolność. Pozostałe klany nie mają dla niego żadnej wartości, wierzy w ich szybki koniec. Kocur jest gotowy do wielu poświęceń, żeby udowodnić własną wartość przed samym sobą. Nie liczy się ze zdaniem innym. Bocian skupia się tylko na własnych celach, podświadomie starając się stać jeszcze lepszym. Uważa, że słuchanie jego rozkazów, może być korzystne, a wręcz doceniane. Jest bardzo pewny siebie. Oczywiście posiada też pozytywne cechy. Często pokazuje swoją odwagę, siłę, oraz spryt. Energiczny, gotowy do działania w każdym momencie. Należy do kotów, które uwielbiają dominować. Możesz być pewien, że jeśli mu podpadniesz, nigdy ci tego nie zapomni – posiada dobrą pamięć. W każdym momencie swojego życia zachowuje czujność. Ciężko zdobyć jego zaufanie. Nie potrafi też trzymać języka za zębami. Jeśli zostanie mu powierzony sekret, w odpowiednim momencie rozgłosi go zainteresowanym, przy okazji żądając czegoś w zamian. To manipulator. Chce, żeby wszystko szło zgodnie z jego planem, z chęcią rozkazuje, a jeśli tylko ktoś próbuje mu pokazać sprzeciw, spotyka się z ostrymi pazurami. Arogancki i kłamliwy. Zawsze na pysku tego kocura maluje się obojętność. Nigdy nie krzyczy, zawsze mówi spokojnym, chłodnym tonem głosu. Jest obserwatorem, który potrafi tak długo śledzić ruch przeciwnika, dopóki nie pozna jego wszystkich zamiarów. Sam pozostaje zamkniętą księgą. Może pochwalić się nie tylko ostrym językiem, ale również licznymi zdaniami na każdy temat. Jak przystało na członka cudownego Klanu Lisa, nie wierzy w Klan Gwiazdy, natomiast kodeks wojownika traktuje bardziej jak zabawne zasady. Stosunek kocura do osobniczek płci pięknej jest dość normalny, raczej darzy je swego rodzaju sympatią, z kolei kocurów, którzy zamiast się go słuchać i pracować się lenią, traktuje jak zdechłe myszy, jego gniew wówczas rośnie. W całej swojej naturze, Bocian postrzega siebie jako wspaniałego osobnika, bez którego świat mógłby przestać istnieć. Jest ambitny, pracowity, niestety zachowuje się również egoistycznie. Chce dojść do czegoś wielkiego.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Na pierwszy rzut oka, wydaję się niegroźnym, niewinnym kocurkiem, jednak przy bliższym spotkaniu można się przekonać, że wygląd jest jedynie pozorem. Biała, lśniąca i długa sierść pokrywa jego średniej budowy sylwetkę. To dodaje mu zwinności. Łapy kocura są masywniejsze, natomiast ogon puchaty. Ma kręconą lekko sierść, krótszy pyszczek i zaokrągloną głowę. Jego uszy zdobi para ślicznych pędzelków. Oczy odcieniem zieleni przypominają las. 
  • Kolor sierści - biały (rudy arlekin pręgowana klasycznie) 
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone 


Rodzina:
  • Ojciec - Chmurka
  • Matka - Pszczółka
  • Rodzeństwo - Wschód, Żuraw, Czapla
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: rjw15@wp.pl

* * *
WSCHÓD
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: [wszystkie roślinki wyglądają tak samo zdaniem malca]
Charakter: Uśmiechnięta kuleczka szczęścia, do każdego pała sympatią i z każdym jakby mógł zaprzyjaźniłby się w trymiga. Bardzo, ale to bardzo kocha swoją rodzinkę i dla nich stara się zrobić wszystko, byle ci byli radośni. Nie ma pojęcia o istnieniu Bobrzej Kłody, więc Chmurkę traktuje jak swojego prawdziwego tatę, przelewając całą swoją miłość na niego. Wschód jest bardzo naiwnym kociakiem. Jeśli powiesz mu, że żyje w brzuchu niebieskiego potwora, uwierzy ci i zacznie panikować. Tak z kocurka jest mały panikarz, jednak jeśli nawrzeszczysz na niego odpowiednio wysokim tonem i przezwycięży strach oraz wykonać zlecone zadanie. Oprócz bycia uśmiechniętym i naiwnym panikarzem opisując kociaka warto wspomnieć, że jest on niezwykle [] i na sam widok muchy potrafi uciekać gdzie pieprz rośnie. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Mała, gruba, pulchna kulka, która z uśmiechem toczy się przez świat.
  • Kolor sierści -  rudy srebrny arlekin pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone 


Rodzina:
  • Ojciec - Bobrza Kłoda [biologiczny], Chmurka [przybrany] - kocha go ponad życie, jest wzorem dla niego
  • Matka - Pszczółka - wzór wszelkich cnót dla malca. 
  • Rodzeństwo - Bocian - braciszek, któremu pozwala na wszystko; Czapla - głodna bestia, Żuraw - nawet lubi kocurka
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa z wykorzystania Bobrzej Kłody przez Pszczółkę.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *
ŻURAW
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: 
Charakter: Jest dość dojrzały jak na kociaka. Dostojności i gracji nie można mu odmówić pomimo kocięcych łapek. Zawsze jest pogrążony we własnych myślach i mało kiedy można zauważyć jak poddaje się beztroskim dziecięcym zabawą. Jednak mimo wszystko z Żurawia jest niemały romantyk. Kocurkowi marzy się wielka miłość niczym ta z opowieści Konopii, gdzie szaleńczo zakochane w sobie koty są się w stanie nawet zabić dla ukochanego. Tak ta myśl porwała małego Żurawia sprawiając, że jego serce szybciej bije na samą myśl o takiej miłości. Niestety jedną miłość jaką jak na razie doświadcza to ze strony mamy i jak na razie nie ma co liczyć na coś więcej. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Puszysta, biała kuleczka o już długich łapkach i szczupłej sylwetce, kryjącej się pod kupą śnieżno-białych kłaków. Kocurkowi pomimo młodych lat nie można odmówić piękna osobistego. Wygląda jak mniejsza kopia ojca. 
  • Kolor sierści -  biały (kremowy klasyczny z białym)
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - brązowe


Rodzina:
  • Ojciec -  Chmurka
  • Matka - Pszczółka 
  • Rodzeństwo - Bocian, Wschód, Czapla
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC

CZAPLA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Leniwy, głupiutki i wiecznie głodny. Taki w skrócie jest młody Czapla. Dzieciak najchętniej leżał lub siedział cały dzień w żłobku, nawet nie wystawiając nosa poza kociarnię. Jedynymi rzeczami, jakie ma ochotę robić, są jedzenie, spanie i ewentualnie zabawy z rodzeństwem pochłaniające mało energii, np. chowanego. Za to da się mu wszystko, absolutnie wszystko wmówić, a ten w ogóle się nad tym nie zastanowi i przyjmie za suchy fakt. Tak naprawdę, to aktualnie nie potrafi myśleć logicznie i wszystko, nawet najgłupsza rzecz będzie miała dla niego sens. Coś jeszcze? A tak. Kocurek spędza prawie cały swój czas na marudzeniu i rozwodzeniu się nad tym, że jest strasznie głodny. Zjadł 5 minut temu? "Mamoooo, daj mi jeeeść!"
Wygląd:
  • Ogólny opis - Gruby, spasiony, niewyobrażalnie wielki i masywny kociak, najpewniej swoją masę ma po tatusiu. Aż dziwne że Pszczoły nie rozdarło na pół podczas porodu.Czapla ma krótką, srebrną sierść na którą jak na kawie znajdują się różne zawijasy. Jego pręgi są mocno ciemniejsze niż reszta ciała, a brzuch, łapy, końcówka ogona i kawałek pyszczka jest w białym kolorze. Oczy tego czołgu są w kolorze żółtym, a pod nimi znajduje się niewielki, różowy nosek. Z samej głowy sterczy para zaokrąglonych uszu.
  • Kolor sierści -  niebieski pręgowany klasycznie srebrny z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte


Rodzina:
  • Ojciec - Bobrza Kłoda
  • Matka - Pszczółka 
  • Rodzeństwo - Żuraw, Wschód, Bocian
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *

1 komentarz: