BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 października 2016

Od Lamparciej Łapy C.D. Mglistej Łapy

Na początku wystraszyłem się, że tej kotce może towarzyszyć jakiś wojownik, ale nie poczułem wrogiego zapachu. 
- Tylko ja? - prychnąłem. - Powinnaś podkulić ogon i uciekać do obozu koteczko!
- Jesteś zabawny! - zachichotała. Sierść na karku aż mi się zjeżyła na te słowa.
- Chyba zapomniałaś, że rozmawiasz z uczniem wrogiego klanu? - syknąłem. - Jak chcesz, to ci przypomnę!
Kotka odskoczyła w tył. Była lekko wystraszona moją groźbą, ale wyraźnie nie potraktowała jej zbyt poważnie.
- Co robisz na terytorium Klanu Burzy? - prychnąłem. Kotka jakby się rozluźniła.
- Klanu Burzy? Nawet nie zauważyłam, kiedy przekroczyłam granicę... - zawiodła się. - Wybacz... Ty też ostatnio wkroczyłeś na tereny Klanu Nocy.
- Nie wchodzę na wasze cuchnące rybami terytorium! Na naszym wzgórzu jest wystarczająco dużo smakowitych królików i nornic. Ty i twój mentor po prostu ostatnio się zagapiliście!
- Może tak było, a może nie? - mruknęła kotka.
- Wracaj do Klanu Nocy, albo zaprowadzę cię do mojego lidera! - syknąłem.
- Nie zapominaj o długu. Wieczorny Blask mógł cię z łatwością dorwać!
Wieczorny Blask? Pamiętam, jak tata mi o nim mówił. Byli braćmi. Ale tata mówił też, że Wieczorny Blask jest taki, jak ich ojciec. Chyba naprawdę mam u tej uczennicy spory dług wdzięczności.
- Wiesz, kim jestem? - spytałem. Kotka spojrzała na mnie z kpiną.
- Lamparcia Łapa, uczeń Klanu Burzy - parsknęła. - O co ci teraz chodzi?
- O nic ważnego - odpowiedziałem. - Dobra. Nie powiem nikomu, ze cię spotkałem, obiecaj, ze ty też nie powiesz!
- Spoko, obiecuję - powiedziała wstając. 
- Dobra, zmykaj! Zanim patrol dotrze w tą okolicę.
Kotka kiwnęła głową i pobiegła w kierunku swojego terytorium. Przez chwilę widziałem jeszcze jej ogon wysunięty ponad trawę, ale po chwili zniknął w jej gąszczu. Odczekałem chwilę i zacząłem wracać do miejsca, gdzie zakopałem zdobycz. Odkryłem ją, wziąłem w pyszczek i ruszyłem do obozu.

- Mój uczeń nigdy nie wraca do obozu bez zdobyczy! - zawołała z uśmiechem Biała Mgła, kiedy wchodziłem do obozu. Odłożyłem królika na stos i podszedłem do mistrzyni.
- Dziękuję za komplement Biała Mgło - powiedziałem. Kotka pociągnęła czujnie nosem.
- Klan Nocy...
- Polowałem na granicy! - szybko się usprawiedliwiłem. Zastępczyni spojrzała na mnie krzywo, ale nie komentowała.
- Chciałabym zrobić ci kolejny sprawdzian umiejętności - mruknęła. - Najlepiej jutro...
- Brzmi ekscytująco! - zamruczałem.
- Oczywiście. Bądź jutro wyspany. 
Kiwnąłem głową i podbiegłem do stosu ze zdobyczami. Wziąłem sobie małego wróbla i udałem się do legowiska uczniów, aby go zjeść. Po posiłku zasnąłem.

Złapanie królika wymaga refleksu, na szczęście zostałem obdarzony długimi łapami, którymi łatwo jest łapać szybką zwierzynę. Nie tylko szybko doganiam ofiarę, ale też łatwiej mi ją chwycić. Tak więc kiedy dopadłem trzeciego dziś królika zacząłem się zastanawiać, czy to nie lekka przesada. Jeszcze ich w porze nagich drzew zabraknie!
Przysiadłem sobie na chwilę, aby odpocząć, kiedy zobaczyłem srebrzystą kitę wystającą ponad trawę. O nie.
Wiedziałem, że moja mentorka mnie obserwuje. Nie mogę znów dzielić języków z wrogiem! Nie mogę też zostawić tego bez reakcji! 
Lekko spanikowałem, ale ostatecznie wziąłem się w garść i ruszyłem w kierunku kotki. Już jej to mówiłem - niech nie przychodzi! Od razu na nią wpadłem i przydusiłem do ziemi.

<Mglista Łapo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz