Autor grafiki: kruliik
*Poprzednie imiona: Dynia, Dyniowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnicy → Klan Wilka
OGÓLNEDYNIOWA SKÓRKA
*Poprzednie imiona: Dynia, Dyniowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnicy → Klan Wilka
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: Postać NPC
- - - -
Właściciel: Postać NPC
Opiekun: kruliik. (dc)
Autor: Spinnesll (dc)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Dynia to dosyć duża kotka o masywnych, silnych łapach. Ma ona długie rude futro, które jest raczej zaniedbane, ponieważ jej rodzice się tym nie martwili. Po przyjęciu do Klanu Wilka jej opiekunka oczywiście dbała o nią o wiele bardziej niż jej poprzednicy, jednak futro w większości pozostanie zmatowiałe i poplątane. Kotka nie ma żadnej bieli, a jej pręgowanie jest klasyczne. Ma duże, okrągłe oczy w odcieniu liściastej zieleni. Dynia… Nie porusza się z gracją, bywa raczej niezdarna.
Cechy szczególne - Krótkie, szerokie uszy, mały pyszczek.
Kolor sierści - Ruda pręgowanie klasyczne
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER
Na pierwszy rzut oka, Dynia wydaje się uroczą, miłą koteczką. Cóż, można powiedzieć, że do jakiegoś momentu jest to prawda, jednak szybko okaże się, że jest ona “barbarzyńska”, a niektórzy mogliby powiedzieć, że jest brzydką, niechlujną chłopczycą i tyle. Uwielbia się bawić, biegać, walczyć, i jest bardzo głośna. Nie wstydzi się swojej “dużej” osobowości. Kotka nie jest zbyt inteligentna i brakuje jej samoświadomości, oraz wyobraźni odnośnie tego, jak mogą postrzegać ją inni. Brak jej jakiejkolwiek elegancji, taktu, czy delikatności. Nie zauważa, gdy podczas zabawy może zrobić komuś krzywdę. Gdy nie może czegoś dostać, zdobyć, często po prostu krzyczy lub próbuje to zdobyć siłą, dość słabo panując nad swoimi emocjami. Często też wywołuje w niej to łzy, rzadko jednak płacze ze smutku. Są to zawsze łzy frustracji i gniewu. Kotka jest bardzo łatwowierna i naiwna, łatwo jej wmówić największą głupotę i jest podatna na manipulacje. Nienawidzi ona przegrywać, i zawsze stara się być najlepsza, jako uczennica będzie ona bardzo ciężko trenować. Jeśli chodzi o jej relacje z innymi kotami, przywiązuje się do nich bardzo szybko i mocno. Nawet nowopoznanego obcego może traktować jak najlepszego przyjaciela i zwracać się do niego tak, jak nie przystało dla nieznajomych. Nie będzie obchodziło jej to i nawet nie zauważy, gdy inni uznają to za dziwne, lub poczują się przez nią niekomfortowo.
MORALNOŚĆ
Młoda kotka na razie nie rozwinęła za bardzo tej części swojej osobowości. Nie chciałaby raczej skrzywdzić kogoś celowo, jednak mogą ponieść ją emocje.
CIEKAWOSTKI
- Często narusza przestrzeń osobistą innych.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Brak zwinności, jest dosyć wolna.
Mocne strony: Jest bardzo silna, umięśniona i duża.
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Ogrodniczek – Głupi tchórz. Nie miał odwagi, by zająć się dziećmi, które przyszły na świat między innymi przez niego. Jedyne, co zrobił dobrze, to oddał je do Klanu Wilka, gdzie przynajmniej mogły żyć w lepszych warunkach niż w tej dziurawej oborze.
Matka - Grządka – Choć Dynia nie pamięta jej zbyt dobrze, tak nigdy nie zapomni jej surowości i chłodu, jakim obdarzyła własne nowo narodzone kocięta. Nie znosi swojej matki i wychowując Mak i Kocimiętkę, starała się zrobić wszystko, by nie powielać jej błędów.
Rodzeństwo - Szczypiorkowa Łapa [*] – Jej brat, który zmarł, gdy był jeszcze uczniem. Dynia długo obwiniała się o jego śmierć i to właśnie to wydarzenie w dużej mierze wpłynęło na to, jak potoczyła się jej historia. Może gdyby Szczypiorek wtedy nie zginął, nigdy nie poznałaby Królika?
Partner - ///
Potomstwo - Makowa Łapa,
Kocimiętkowa Łapa – Dynia bardzo się o nią troszczy i stara być dla niej jak najlepszą matką, choć wciąż boi się, że powtórzy błędy Grządki. Nieco kłuje ją też to, że Kocimiętka wyraźnie tęskni za ojcem i wujkiem – kotami, których Dynia wolałaby już nigdy nie spotkać.
INNE
Olszowa Kora – Opiekunka w Klanie Wilka.
Niesforna Łapa – Jej były partner. W pewnym sensie przypomina jej własnego ojca – też uciekał od odpowiedzialności. Na początku wydawał się miły, wyluzowany i zabawny, ale gdy dotarli do miasta i narodziły się kocięta, zupełnie się zmienił. Od czasu, gdy Dyniowa Skórka zostawiła go w mieście i wróciła do Klanu Wilka, nie zamienili już ani słowa.
SZKOLENIE
Mentor - Sowi Zmierzch
Uczniowie obecni - Korowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kotka urodziła się 03.03.2025r w miocie samotników, jednak ojciec zostawił ją i jej rodzeństwo patrolowi, który zabrał ich do Klanu Wilka, podczas panowania Sosnowej Gwiazdy, gdzie ich opiekunką została Olszowa Kora.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz