BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 marca 2014

CISOWE TCHNIENIE


Autor grafiki: vezuvio. [discord]
OGÓLNE
CISOWE TCHNIENIE
*Poprzednie imiona: Cis > Cisowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna, biromantyczna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Medyk

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Cisowe Tchnienie jest bardzo wysoką i smukłą kotką która pewnie miałaby wielu adoratorów gdyby tylko nie mówiła im ciągle że “chyba ich coś walnęło”. Jej dobrze zadbane niebieskie pręgowane futro poplamione jest kremowym kolorem a jej oczy są w kolorze kasztanu w słońcu mieniąc się kolorem bursztynowym. Na policzkach posiada lekko dłuższe futro tak samo jak na ogonie. Wokół niej zawsze roztacza się zapach ziół i lekka aura chłodu. W porze zielonych liści okazjonalnie nosi za uchem chabry lub niezapominajki.
Cechy szczególne - dłuższe futro na policzkach i ogonie, urwane lewe ucho
Kolor sierści - niebieski szylkret tortie pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe (kasztanowate)
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

No, no. Nie ma co mówić. Cis zmienia się szybko, a nawet bardzo szybko. Z cichej kotki bojącej się gadać z innymi kotami wyrosła pewna siebie medyczka. Wie, że teraz ma bardzo wysoką pozycję i jest bardzo dobrze ustawiona. Gdzieś w głębi nadal przeklina matkę za wepchnięcie ją na stanowisko medyka, lecz z drugiej strony okropnie jej dziękuje. Kotka na czas pracy i przebywania w obozie zakłada maskę chłodu i obojętności spotęgowaną aurą pewności siebie. Wykonuje swoją pracę najlepiej, jak się da, oraz eksperymentuje z nowymi rozwiązaniami. Jest niezwykle inteligentna. Jest ambitna i dąży do swoich celów, nawet jakby miało to zająć całe jej życie. Lojalność klanowi i kultowi przekłada ponad wszystko, gdyż jest przekonana, że to dzięki tym dwóm rzeczom żyje. Z rozkazu przywódcy zrobiłaby praktycznie wszystko. Od eskorty kota do sfałszowania własnej śmierci w celu pozbycia się zdrajcy. Swoją drogą do kotów słabych oraz zdrajców żywi tyle samo pogardy co do Klanu Gwiazdy. Cały ten opis wskazywałby na bezduszną morderczynię działającą niczym maszyna. Błąd. Kotka jest bardzo emocjonalna, po prostu emocje Cis są głęboko zduszone i wychodzą na światło dzienne tylko poza obozem i tylko gdy jest sama. Lub z kimś na kim jej zależy…



MORALNOŚĆ

Kotka wierzy w mroczną puszczę i żywi wielką pogardę względem Klanu Gwiazdy. Zamordowałaby kogoś w samoobronie, obronie bliskich lub z rozkazu przywódcy, lecz na pewno nie dla zabawy tylko z obowiązku. Ma talent do manipulacji i nie jest jej źle z używaniem tego “daru”. Nigdy nie posunęłaby się do zjedzenia innego kota, chyba że nie wiedziałaby, że to kot.


CIEKAWOSTKI

- Interesuje się truciznami
- Utożsamia się z dzierzbą
- Jej ulubionym kolorem jest niebieski
- Boi się wody
- W świetle jej oczy błyszczą się w kolorach złota i bursztynu
- Czasem kiedy wyraża niektóre emocje w jej oczach błyszczy coś co może się kojarzyć kotom które znały uczennicę z Bursztynową Łapą
- Nie okazuje emocji pyskiem, tylko oczami
- Żywi wyraźną niechęć do słabych i zdrajców
- Jej ulubionym kwiatem jest chaber
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niska empatia, emocjonalność
Mocne strony: umiejętność w miarę trafnego ocenienia uczuć innych, manipulacja, zwinność


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szeleszczący Wiąz - ma gorszą relację niż z matką przez słabość kocura. Uważa że trzeba go chronić i że mama o niego zadba
Matka - Olszowa Kora - Świetna matka, kocha ją i szanuje. Zawdzięcza jej wszystko
Rodzeństwo - Wierzba [*] - nie kojarzy

INNE

Zabielone Spojrzenie- Ta głupia kotka rozpowiedziała wszystkim że chodzi z Topielcem! A to nieprawda!

SZKOLENIE

Mentor - Naparstnicowa Kołysanka [*] - zmarła szybko więc Cis nie miała z nią zbytnio relacji
Zaranna Zjawa  - Szanuje byłą mentorkę ale uważa że ta za bardzo ma ochotę ją wyrzucić z klanu, Strzyżykowy Promyk
Uczniowie obecni - Skarabeuszowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w miocie Olszowej Kory i Szeleszczącego Wiązu w Klanie Wilka razem z siostrą Wierzbą za panowania Błękitnej Gwiazdy. Niestety jej siostra od razu zmarła, więc wychowywała się sama. Pewnego dnia poznała Topielcową Łapę i stali się przyjaciółmi, obiecując sobie, że jak Cis zostanie uczennicą, będą wspólnie trenować. Niestety Klan Wilka potrzebował medyka, a Olszowa Kora już umówiła córkę na rozmowę, przekonując ją, że to tylko jedna rozmowa i jeszcze nic nie wiadomo. Jak pewnie już wiecie, Cis została uczennicą medyczki, przyjmując imię Cisowa Łapa. Wtedy coraz częściej wychodziła na zbierania ziół z Topielcową Łapą. W końcu zaczęło w niej kiełkować jakieś uczucie do kocura, ale bała się tego wyznać, bojąc się, że ten ją wyśmieje. W międzyczasie Biała Łapa siostra Topielcowej Łapy rozpowiedziała innym uczniom, że dwójka jest parą, przez co mieli kilka komplikacji. W końcu kocur został wojownikiem przyjmując imię Topielcowy Lament. Wtedy Cis postanowiła, że powinna bardziej skupić się na treningach i zerwała relację z kocurem. Jednak ciągle o nim myślała i ciągle się spotykali. Próbowali naprawić swoją relację, lecz niestety czasu nie można cofnąć. Wreszcie po ośmiu księżycach pracy została pełnoprawną medyczką, dostając nowe imię - Cisowe Tchnienie. Teraz ciągle myśli o kocurze i nie może przestać. Czy dwójka wreszcie będzie szczęśliwie razem? Czy jednak Topielec odrzuci jej uczucia, pogrążając ją w rozpaczy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz