BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 listopada 2014

Rezeda

Autor grafiki: sk3let7728@gmail.com
OGÓLNE
CENTURIA
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: 
sk3let7728@gmail.com

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Rezeda jest średnio umięśnionym kotem, nieszczególnie zbudowanym, ale atletycznym i smukłym. Jest lekko poniżej przeciętnego wzrostu u kocurów. Ma dobrze zbudowane mięśnie ciała. Jego sierść jest nieco poszarpana i z reguły szorstka w dotyku. Futro naturalnie staje mu jak u jeża. Jego ciemno-brązowe oczy mienią się na jaskrawy, ognisty odcień w słońcu, wtedy można zauważyć, że obok źrenic ma dodatkowe małe czarne kropki, z którymi się urodził. 
Cechy szczególne - Jeżyk na głowie
Kolor sierści - Rudy srebrny pręgowany dziko z akcentami z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Rezeda jest dość aroganckim kocurem. Nie jest kompletnym ego-topem, jednak swoje wewnętrzne kompleksy zaspokaja zachowaniem często niestosownym, skierowane do kotów w swoim wieku lub młodszych. Działa impulsywnie, jednak zachowuje przy tym logiczne myślenie. Nie jest on chłodny. W rzeczywistości ma miękkie, gorące serce. Przeznaczone dla kotów, którym może ufać. Lecz nie ufa łatwo, choć często dzieli się za dużą ilością prywatnych informacji. Zdarza mu się być nieuważnym, czy to gdy rozmawia z nieznajomymi, czy podczas polowania. Jest on typem kota, który stara się za wszelką cenę ukryć swoje prawdziwe uczucia, choć opinie wyraża ostro i bez wahania. Boi się otworzyć przed innymi. I mimo wszystko, jest wrażliwy. Nawet jeśli upiera się i wmawia sobie również, że nie obchodzi go zdanie innych. 
Potrafi być on jednak nienawistnym kotem. Do stopnia, w którym nie jest w stanie znieść samego głosu pewnej osoby, a co dopiero dotyku. Pomimo bycia wrażliwym, jego myśli często wędrują w negatywne otchłanie, które albo pochłaniają jego samopoczucie, albo jego podświadomość. Mogą być brutalne i makabryczne. W końcu od zawsze interesował się tego typu rzeczami. Swoje wewnętrzne spory i problemy maskuje arogancją i wybuchowym zachowaniem, łatwo wpada w złość. Jest uparty i buntowniczy. Zdecydowanie bardziej pewny siebie w towarzystwie niż samemu. Zdarza mu się być zmieszanym pomiędzy spędzaniem czasu ze znajomymi, a przebywaniu sam na sam. 

MORALNOŚĆ

Rezeda często kieruje się przekonaniem, że myśli i opinie nie są krzywdzące. Dopóki ktoś nie dopuści się do czynów fizycznych, słowa to tylko słowa. Pomimo swoich różnych myśli, nigdy nie skrzywdziłby innego kota, a przynajmniej to sobie wmawia. Wierzy w Klan Gwiazdy, chociaż jego wierzenie różni się od tego, jak inne koty to postrzegają. Wierzy on w reinkarnację oraz że koty trafiają do Klanu Gwiazdy, nawet jeśli w niego nie wierzą. Wierzy również w to, że tylko niektóre dusze dostają szanse ponownego życia, w zależności od tego, czy przeżyły je w pełni.

CIEKAWOSTKI

Jąka się podczas stresu lub gdy się ekscytuje i mówi za szybko.
- Ma ciągłe wahania nastroju.
- Nienawidzi niespodzianek.
- Kocha zachody słońca, rozsadza go, jeśli nie może wyjść z obozu obejrzeć ich.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Często nadmiernie analizuje zachowanie innych, będąc przekonanym, że mają nieszczere intencje. 
Mocne strony: Rezeda jest bardzo emocjonalnie inteligentny. Łatwo czyta uczucia innych, wykrywa kłamstwa i próbę manipulacji. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Oleander [*]
Matka - Nemezja [*]
Rodzeństwo - Centuria, Fląderka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Nocy razem z dwiema siostrami podczas panowania Mandarynkowej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz