BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 października 2014

WAŻKOWY LOT (Kurt kuźwa zostaw mnie)



Autor grafiki: uzihazbin_29770

OGÓLNE
WAŻKOWY LOT
*Poprzednie imiona: Ważka, Ważkowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC] (Opiekun: Kurcig, Autor: aniol.aneczki@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Ważka to szczupły i niski kocur, który wyróżnia się od innych swoim futrem. Jego miękkie, półdługie futro pokrywa biel, z wyjątkiem jego lewego ucha i ogona. Posiada on po ojcu pomarańczowe ślepia, którymi straszy przechodniów. Tylko po jego rudych częściach można rozpoznać, że kocura pokrywa klasyczne pręgowanie.
Cechy charakterystyczne - Rude lewe ucho oraz ogon
Kolor futra - rudy srebrny pręgowany klasycznie van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

 Rudy kocur wdał się większością charakteru w ojca. Uważa, że kocicę nie powinny robić nic innego niż służyć kocurom i wychowywać ich kociaki. Nie uważa, że są równe takim istotą jak kocury, co stara się udowodnić na każdym kroku. Kocha się kłócić i udowadniać innym brak racji, co często mu nie wychodzi. Z momentem, w którym nauczył się walczyć, uważa, że przemoc rozwiązuje wszystkie problemy. Nie oznacza to, że rzuca się on na każdego kota, który ma inne zdanie niż on. Gdy tylko znajdzie jakąś słabość u innego kota, to wykorzysta ją. W przeciwieństwie do ojca, z trudem mu wychodzi gryzienie się w język i często powie coś za dużo. Nie uważa, że Klan Burzy jest miejscem idealnym do jego zamieszania i gdy zajdzie taka potrzeba, to przejdzie na mocniejszą stronę konfliktu. Nie jest zbytnio cierpliwy, chociaż stara się pracować nad tym. Chciałby, aby jego plany spełniały się kiedy je wymyśli, a wszystko szło po jego myśli, jednak jest to nie zbyt możliwe. Źle znosi porażki, jaki i nie umie prosić o pomoc innych. Uważa, że to znak słabości. Stara się mieć plan na wszystkie możliwości, nienawidzi działać bez niego. Jest uparty jak osioł. Jeśli uzna, że coś zrobi, to tak będzie, niezależnie od tego co myślą inni. Ważka jest perfekcjonistą. Dla niego musi umieć wszystko idealnie. Jest również pracowity i zawsze dotrzymuje słowa.  To po prostu najlepsze połączenie swoich rodziców. 

MORALNOŚĆ

 Ważka stawia swój dobrobyt nad wszystkim innym. Zrobi wszystko, aby coś zyskać, nawet jeśli oznacza to skrzywdzenie innych. Nie boi się manipulować innymi kotami, aby Ci zrobili coś co on chcę. Uważa, że jego zdanie jest najważniejsze i to jego powinno się słuchać nad wszystkimi. Kodeks wojownika jest dla niego tylko zbędnymi zasadami, które nie mają sensu i których nie ma zamiaru przestrzegać. Jest ateistą, a Klan Gwiazdy uważa za żart wymyślony przez starsze koty, by go ograniczyć. Jeśli będzie zmuszony do opuszczenia swego klanu, to bez większego zastanowienia zrobi to. 


CIEKAWOSTKI

- Je zwykle z prawej strony, ponieważ jego lewy kieł jest bardzo bolący
- Zwykle wstaje późno, wyjątkiem są ważne uroczystości i zgromadzenia, kiedy to budzi się jeszcze przed świtem
- Ma nawyk szurania ogonem po podłożu, co przepłacił już ranami na nim, choć jest w tak młodym wieku
- Często też bierze trawki do paszczy i wypija z nich soki
- Boi się małych, zamkniętych miejsc


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Ogólnie, gdy schodzi do podziemi to czar kocura znika. Zawsze się tam gubi i muszą go szukać, polowania na stworzenia latające też mi nie idzie. Słaby wzrok też nie pomaga. 
Mocne strony: Silny kot jak na swoją wielkość, na powierzchni ziemi burzaków robi za tego szybkiego i wytrzymałego, co nie mija się z prawdą. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo - Jego autorytet i bóstwo, na którym chcę wzorować swe życie. Chcę być jak on.
Matka Mała Koszatniczka - Nie lubi matki i uważa ją za szaloną.
Rodzeństwo - PszczółkaNornica
Partner - nie widzi się z nikim
Potomstwo - nie.


INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Srebrzysty Nów
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kocur urodził się jako owoc fałszywej miłości Niknącego Widma do Małej Koszatniczki. Kocur chciał po prostu mieć potomstwo i znalazł sobie nową ofiarę. Urodzony w czasie panowania Różanej Przełęczy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz