BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lipca 2024

Od Przepiórczego Puchu CD. Dzwonka

Po skończonej pielęgnacji całej trójki pociech zwinęła się w kłębek w kącie legowiska i zmrużyła oczy. Skinęła głową w stronę Powiewu, który zdawał się bezgłośnie zgodzić na przejęcie na ten moment opieki, więc uznała, że może sobie urządzić krótką drzemkę.
Dochodzące do niej jednak śmiechy uniemożliwiały jej to. Ponadto zdawała się słyszeć westchnięcia niektórych starszych, dlatego też uznała, że warto choć trochę uspokoić te małe tornada, nim nie rozniosą całej starszyzny, ze wszystkimi obecnymi w środku w pył.
Niespiesznie wstała, przeciągając się leniwie, a następnie postąpiła o kilka kroków w przód. Zatrzymała się nad jasnorudym kocięciem, które z początku nie zdawało sobie sprawy z jej bliskości. Dopiero po chwili odwrócił gwałtownie głowę, a zielone ślepia wypełnione pełnymi energii iskierkami, skierowały się w jej stronę.
— Mamo, patrz, jak szybko biegam! — wykrztusił z fascynacją Dzwonek i nim zdążyła zareagować, przemknął tuż przy jej łapach. Chociaż uśmiech zagościł na jej pysku, tak zerkająca na nią ruda mordka Leśnego Pożaru, uświadomiła ją, że musi choć trochę zapanować nad chaosem, który przywlokła na ten świat.
— Wspaniale Dzwonku, jednak co ty na to, byś ograniczył swój pokaz do tej części legowiska? — zagadnęła. — Jesteś tak szybki, że niektórzy mogą nie zorientować się, gdy będziesz przy nich i jeszcze przypadkowo podepczą ci ogonek — zauważyła, dobrze wiedząc, że to jej dzieci są większym zagrożeniem dla starszych, niż mogłoby być na odwrót.
Kocurek przystanął, patrząc na nią z przekrzywioną na bok głową. Chwila ciszy i braku jakiegokolwiek ruchu bardzo jej odpowiadały, jednakże malec zaraz to się ożywił.
— Nie martw się mamo! Jestem tak szybki, że zdążę uciec przed każdym niebezpieczeństwem! — zapewnił ją i rzucił się w swój dziki pęd. Mogła tylko bezradnie obserwować, jak Skowronek przyłącza się do ganianiny. Jedynie Kniejka zdawała się znudzić zabawą i podreptała w stronę swojego dziadka, przy którego ogonie mogła bezpiecznie obserwować poczynania braci.
— Nie wątpię — mruknęła pod nosem Przepiórka, a gdyby mogła, usiadłaby po prostu i wzruszyła ramionami z bezradności. Chciała jak największej swobody dla swoich pociech, ale liczyła też się z komfortem innych kotów, więc należało znaleźć złoty środek.
Dla niej byłoby tym przejście do żłóbka. Szepcząca Pustka niestety nie podzielał, póki co jej zdania.
Przyglądała się chwilę synom, próbując przeanalizować ich trajektorię biegów, jednak co rusz zmieniali trasę, więc ostatecznie na wyczucie zagrodziła im łapą drogę.
— Już moi mili, jesteście naprawdę szybcy, ale jeśli chcecie w przyszłości zostać dobrym wojownikami, to prócz wysokiego tempa ruchu, musicie również wykazywać się dobrą zwinnością. Dlatego zmniejszenie przestrzeni dobrze wam zrobi — oświadczyła, starając się łapą wskazać granicę ich nowego placu do zabawy. — Widzicie? Jeżeli będziecie chcieli zakręcić, musicie zrobić to dużo szybciej, albo zwolnić bieg, bo nie starczy wam miejsca i wpadnięcie w krzew — dodała, zerkając na ścianę legowiska.
Czy jej słowa były przekonujące? Wątpiła w to.

<Dzwonku?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz