BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 lutego 2013

Miot w Klanie Nocy!


Algowa Struga x Diugoń Syczkowy Szept


Kocięta przyjdą na świat 18.03.2025r.


Grywalnych może być maksymalnie 1!


Dopuszczalne maści dla tego miotu:


KOCURY:
- czarna (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)
- niebieska (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)

I powyższe muszą być z białym, pokrywającym od maści z bielą do vana.

Wszystkie maści mogą występować w odmianie dymnej (w przypadku kota jednolitego) lub srebrnej (w przypadku kota pręgowanego).

KOTKI:

- czarna (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie) - niebieska (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)


I powyższe muszą być z białym, pokrywającym od maści z bielą do vana.


Wszystkie maści mogą występować w odmianie dymnej (w przypadku kota jednolitego) lub srebrnej (w przypadku kota pręgowanego).


Możliwy kolor oczu:

- brązowe

- żółte


Kocięta mogą być półdługowłose/długowłose.


Kocięta mogą posiadać specjalne cechy jak:

- falowana sierść (jak u La'Perma)


REZERWACJE:

  1. K1rko (Kotka, Mątwa)
  2. kruliik. (Kotka, ???)

Zasady rezerwacji kociaka w miocie:

1. Formularz wysyłamy w ciągu tygodnia od zajęcia miejsca w miocie na gmail (wcne.official@gmail.com).
2. Aby zarezerwować kociaka z miotu, należy w komentarzu pod tą stroną podać aktualny adres e-mail do kontaktu bądź pełną nazwę na Discordzie. Komentarze niezawierające danych kontaktowych nie będą liczone jako rezerwacja i miejsce pozostanie wolne dla innych chętnych do momentu uzupełnienia informacji.
Historia miotu:

Algowa Struga nigdy nie planowała kociąt. Marzyła o spokojnej starości przy boku miłej, empatycznej kotki, która zrozumie ją jak żadne inne stworzenie. Nie to było jej jednak pisane.
Od samego dnia jej narodzin wpajana była jej wyższość, stworzenie do większych celów, bycie osobą, z której zdaniem liczyć powinien się każdy kot chcący zachować łeb na karku, lecz ona była wolnym duchem, wiecznie pędzącym, silnym nurtem rzeki, spontaniczną wojowniczką, której od lat kocięcych brakowało nieco książęcego wyrafinowania i taktu. Z każdym upływającym księżycem utrzymanie tego stylu życia stawało się coraz mniej realne, a ilość obowiązków odciągała ją od tego, co faktycznie ceniła w życiu. Mimo to, w jej sercu nadal tliła się pewna nadzieja.
Po tym, jak do uszu Nocniaków doszły wieści o zaginięciu poprzedniej sojuszniczej księżniczki, Algowa Struga została postawiona przed ciężkim wyborem. Jako jedyna była wystarczająco młoda, by urodzić zdrowe potomstwo, a także nie posiadała partnerki, której byłaby zaprzysiężona. Srocza Gwiazda nie nalegała jednak, dając kotce przestrzeń i czas na samodzielną decyzję o jej przyszłości.
Niestety, liderka nie doczekała usłyszenia o tym, jaki wybór podjęła Algowa Struga. Zmarła, a po jej śmierci wojowniczka została kolejną następczynią do władzy, wraz ze swą rodzoną siostrą-konkurentką.
Nikt dokładnie nie wiedział, co skłoniło kotkę do podjęcia tak sprzecznej z nią decyzji. Mógł być to strach o przyszłość Klanu Nocy, potrzeba umocnienia sojuszu, w razie gdyby samotnicy posunęliby się jeszcze dalej, a może zwykłe zmierzenie się z dorosłością, szarą i gorzką, wymagająca od każdej istoty kroczenia zawirowanymi ścieżkami losu.
Stało się. Po poinformowaniu Spienionej Gwiazdy, do Klanu Wilka wysłany został posłaniec, Sumowa Płetwa, który powiadomił Wilczaków o zbliżającej się wizycie księżniczki. Już po paru wschodach słońca w ich progach zawitała przyszła matka sojuszniczego miotu.
Jakie było jej zaskoczenie, gdy w roli ojca jej kociąt dostrzegła jej starego przyjaciela, w sekrecie podkochującego się w niej, Syczkowego Szepta. Pozostawiła swą eskortę w obozie Klanu Wilka, samej oddalając się na spacer z jej towarzyszem. Choć z początku rozmowa szła płynnie, a kotce udało się nawet zrelaksować, w końcu musiało dojść do konfrontacji. I nie była ona miła. Doszło do ostrej wymiany zdań, wynikającej z różnic poglądowych obu stron, mieszaniny frustracji i rozpaczy kotki, która poczuła się zdradzona nawet przez złotego. Miała dość. Z grymasem na pysku odbiegła, pozostawiając wojownika we łzach.
Wiedziała, że nadal musi dopełnić swego obowiązku, a także zdążyła usłyszeć niejedną historię o sposobie, w jaki Wilczacy pozyskują tak silnych wojowników. W kociej metropolii, jaką były obrzeża miasta i teren za rzeką, nietrudno było odszukać wystarczająco dobrego kocura, chętnego do spłodzenia nowego pokolenia.
Wracając do Klanu Wilka czuła się brudna, głęboko brudna, tak brudna, że nawet dokładne mycie futra i zioła nie pomogły jej zmyć z siebie tego uczucia. Na jej szczęście, niedługo po niej do obozu wszedł Syczkowy Szept, dzięki czemu żadne podejrzenia wobec tożsamości ojca kociąt nie zostały wzbudzone. Wraz z eskortą wróciła do obozu, pogrążając się w swej samotni, wiedząc, że z wybranej przez nią ścieżki nie było odwrotu, a brzemię ciążace na jej barkach będzie jej towarzyszyć aż do grobu.
Dodatkowe informacje:
Podejście matki do kociąt: Algowa Struga, mimo swych szczerych chęci bycia dobrą matką, będzie borykać się z pewnymi problemami. Podświadomie częściej wybierać będzie oddalenie się na patrol od opieki nad pociechami, które nie kojarzą jej się z niczym dobrym. Nadal będzie je jednak karmić i doglądać, na tyle na ile pozwolą jej kryjące się w jej wnętrzu blokady.
— Bardzo mile widziane imiona typowe dla Klanu Nocy!
— Decyzja dotycząca przyszłości potomka rodu, który przyjmie rolę spoiwa między Klanem Nocy a Klanem Wilka, podjęta zostanie dopiero, gdy ten osiągnie 6 księżyc.
— Pozostała część rodziny będzie skakać nad kocięciem jak nad złotym jajkiem, niechętnie patrząc w przyszłość, z obawy przed losem czekającym malucha. Będzie często obdarowywane prezentami, rozpieszczane i uczone najpotrzebniejszych umiejętności od momentu otworzenia oczu. Wbrew woli matki, rodzina nie przestanie próbować zakorzenić w kocięciu pewnych schematów, kojarzonych szczególnie z rodem.
— Kocięta szczególnie polubi podstarzała już piastunka, zachowując się niczym ciotka z opakowaniem landrynek.
— Przed dołączeniem warto zapoznać się z zakładką o tradycjach Klanu Nocy, a także opowiadaniem fabularnym.
*— Dodatkowa ciekawostka: Diugoń był puszczonym wolno, niebiesko-futrym pieszczochem, dzieląc mentalność większości kocurów prowadzących podobny styl życia. Swawolny, niezobowiązujący, leniwy. Nic dziwnego więc, że nie tylko nie zdziwiła go propozycja zdyszanej wojowniczki, ale także wręcz ucieszyła. Przez swą kobiecą urodę rzadko miewał kochanki, a przecież każdy szanujący się kot powinien mieć chociaż jedną!

Na oficjalnym serwerze discord na kanale #baza-grafik znajdują się grafiki do darmowego użycia! Do tego miotu pasują grafiki o numerach: 23, 77, 79, 103, 130, 137, 146
oraz po zmianie koloru oczu: 39, 47, 60, 67, 73, 81, 85, 89, 93, 115, 117, 135, 157
Więcej informacji o tym sposobie rezerwacji grafiki i używania jej znajdziecie na discordzie!

4 komentarze:

  1. Help?? Rezerwuje kotkę jeszcze nie wiem jakie imię o ile zdążyłam lol sorki jak trzeba coś zrobić dodatkowo nick na dc kruliik. ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam wcześniej, ale zapomniałam nazwy!! waca_8, kotka, klepię jeśli jest miejsce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, twoja rezerwacja zostaje niestety odrzucona, gdyż nie spełniasz wymagań potrzebnych do wzięcia następnej postaci!

      Usuń
  3. K1rko, Mątwa, Kotka

    OdpowiedzUsuń