BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 lutego 2013

Znajdka w Klanie Nocy!

 Melon x Jamnik


Kocię przyjdzie na świat 23.11.2024r.



Grywalny może być maksymalnie 2!


Dopuszczalne maści dla tego miotu:


KOCURY:

- czarna (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)

- niebieska (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)

- ruda (pręgowana tygrysio/klasycznie) - kremowa (pręgowana tygrysio//klasycznie)


I powyższe mogą być z białym, pokrywającym od maść z bielą do bicolora.


Wszystkie maści mogą występować w odmianie dymnej (w przypadku kota jednolitego) lub srebrnej (w przypadku kota pręgowanego).



KOTKI:

- czarna (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)

- niebieska (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)


I powyższe mogą być z białym, pokrywającym od maści z bielą do bicolora.



DALEJ KOTKI:

- czarna szylkretowa (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)

- niebieska szylkretowa ( jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie)


I powyższe mogą być z białym, pokrywającym od maści z bielą do bicolora.


Wszystkie maści mogą występować w odmianie dymnej (w przypadku kota jednolitego) lub srebrnej (w przypadku kota pręgowanego).


Możliwy kolor oczu:

- niebieskie (tylko dla maści z bielą),

- pomarańczowe


Kocięta mogą być krótkowłose/półdługowłose/długowłose.


Kocięta mogą posiadać specjalne cechy jak:

- pędzelki na uszach


REZERWACJE:

  1. nati.shuba@gmail.com (Kotka, Kuna)

  2. fryzia (Kotka, Czereśnia)


Zasady rezerwacji kociaka w miocie:

1. Formularz wysyłamy w ciągu tygodnia od zajęcia miejsca w miocie na gmail (wcne.official@gmail.com) lub na kanał na discordzie (#publiczna-poczta-wcne).

2. Aby zarezerwować kociaka z miotu, należy w komentarzu pod tą stroną podać aktualny adres e-mail do kontaktu bądź pełną nazwę na Discordzie. Komentarze niezawierające danych kontaktowych nie będą liczone jako rezerwacja i miejsce pozostanie wolne dla innych chętnych do momentu uzupełnienia informacji.

Historia miotu:
Kocięta trafiły do swych właścicieli przez pewien nieszczęśliwy przypadek - dzień przed planowanym wyjazdem, dziecko dwójki dwunożnych otrzymało kociaki. Niespełna jedno-księżycowe maleństwa, zdecydowanie za młode, by zostać oddzielonymi od matki, które zmęczony sąsiad chciał jak najszybciej komuś opchnąć, byleby nie musieć użerać się z ich piskami. Rodzice, nie chcąc przez całą drogę samochodem wysłuchiwać jazgotu swojego niezadowolonego latorośla, zgodzili się na przyjęcie nowych "członków rodziny" i ruszyli wraz z nimi do ich domku letniskowego.
Niestety, koty okazały się o wiele większym kłopotem, niż dwunodzy początkowo zakładali. Brykały, podgryzały kabelki i zawieszały się drobnymi łapkami na firankach. Gdy więc tylko nadszedł moment powrotu, rodzice dziecka, niby przypadkiem, zapomnieli wziąć kotów ze sobą. Puszyste stworki mogły jedynie patrzeć z werandy drewnianego mieszkanka, jak ich dwunożni wsiadają do czerwonego potwora, a następnie odjeżdżają nim gdzieś daleko.
Głód i pragnienie szybko zajrzały w jeszcze nie w pełni wybarwione ślepka kociąt, które chcąc nie chcąc, musiały rozejrzeć się za swym nowym domem. Przeżycie jednak w mglistym i obcym miejscu, pełnym nieznanych zagrożeń, było ciężkie. Dlatego też, prowadzone naiwnością i brakiem doświadczenia kocięta, nie zauważyły, że kłoda, po której właśnie przechodziły, nie była stabilnie przymocowana do żadnego z brzegów i bez problemu się obluzowała. Nieszczęście to okazało się jednak być swego rodzaju błogosławieństwem, gdyż jak wiele kotów już wiedziało lub zdążyło się przekonać na własnej skórze - wszystkie rzeki prowadziły w jedno miejsce, a był nim... Klan Nocy.
Dodatkowe informacje:
- Kocięta dołączą do Klanu Nocy w wieku 2 księżyców!
- Zostaną znalezione przez patrol, zaklinowane w trzcinach niedaleko Opuszczonego Cmentarzyska
- Jeśli pierwsze imię kocięcia było czymś nieznanym dla wojowników, należy przygotować sobie jeszcze drugie, klanowe! (Mile widziane imiona związane z wodą i okoliczną fauną i florą)

Na oficjalnym serwerze discord na kanale #baza-grafik znajdują się grafiki do darmowego użycia! Do tego miotu pasują grafiki o numerach: 0, 18, 23, 31, 39, 60, 67, 68, 69, 73, 77, 79, 89, 92, 93, 97, 103
oraz po zmianie koloru oczu: 4, 7, 17, 20, 21, 22, 32, 40, 46, 51, 70, 71, 74, 81, 84, 85, 86, 95, 102, 106, 112, 113
Więcej informacji o tym sposobie rezerwacji grafiki i używania jej znajdziecie na discordzie!

2 komentarze:

  1. @fryzia , kotka, Czereśnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, chciałabym zarezerwować koteczkę o imieniu Kuna. Gmail: nati.shuba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń