BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 lutego 2013

ZNAJDKI W KLANIE NOCY!

 Mżawka x Wagonik


Kocięta przyjdą na świat 15.08.2024r.

Grywalnych może być maksymalnie 3!


Dopuszczalne maści dla tego miotu:

KOCURY I KOTKI:

- czarna (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie/dziko z akcentami)
- niebieska (jednolita lub pręgowana tygrysio/klasycznie/dziko z akcentami)
- biała*

I powyższe muszą być z białym, pokrywającym od maści z bielą do vana.

Wszystkie maści mogą występować w odmianie dymnej (w przypadku kota jednolitego) lub srebrnej (w przypadku kota pręgowanego).

Możliwy kolor oczu:
- brązowe,
- zielone

Kocięta mogą być półdługowłose/długowłose.

Kocięta mogą posiadać specjalną cechę jak:

- orientalna budowa

*Podany rodzaj białego różni się od zwykłych białych znaczeń i obejmuje całe ciało kota, przykrywając niejako inną maść. W przypadku jego wyboru prosimy o zapisanie w formularzu również "ukrytej", niewidocznej maści kociaka, np. "Kolor sierści - biała (niebieska pręgowana tygrysio)". Postacie, których autor nie poda tej informacji, będą miały "ukrytą" maść wylosowaną przez administrację z pozostałych dostępnych w miocie.

REZERWACJE:

  1. Nick (Płeć, Imię)

  2. sugaaarglideeer@gmail.com (Kocur, Kijanka)

  3. Postać NPC (Kocur, xxx)


Zasady rezerwacji kociaka w miocie:

1. Formularz wysyłamy w ciągu tygodnia od zajęcia miejsca w miocie na gmail (wcne.official@gmail.com) lub na kanał na discordzie (#publiczna-poczta-wcne).

2. Aby zarezerwować kociaka z miotu, należy w komentarzu pod tą stroną podać aktualny adres e-mail do kontaktu bądź pełną nazwę na Discordzie. Komentarze niezawierające danych kontaktowych nie będą liczone jako rezerwacja i miejsce pozostanie wolne dla innych chętnych do momentu uzupełnienia informacji.

Historia miotu:

Dymka, po ciężkich przejściach w domu rodzinnym, została wyrzucona. Po długiej tułaczce, trafiła na śmietnisko, skąd została skierowana, przez samą Misztelę, w okolicę Klanu Nocy. Po podsłuchaniu rozmowy przechodzącej pary kotów, w jej głowie zrodził się plan, bardzo ryzykowny z resztą. Jako zaledwie roczna kotka udała się na poszukiwanie partnera, mającego dać jej kociaki - źle zinterpretowaną przepustkę. Wagonik, samotny włóczęga w jej wieku, okazał się być do tego idealnym kotem. Po wciśnięciu mu łamiącej serce historii, która z prawdą miała niewiele wspólnego, ten zgodził się i w ten sposób został ojcem jej pierwszego miotu.
Po dwóch ciężkich księżycach kotka urodziła trójkę pociech, z czego jedynie dwoje przeżyło. Wycieńczona, ledwo dychająca, ruszyła z żyjącymi kociakami w stronę Klanu Nocy, gdzie początkowo planowała rzucić się do rzeki wraz z dziećmi. Na ich szczęście - patrol zdążył powstrzymać do szaleństwo, zabierając zakrwawioną po porodzie kotkę i jej potomstwo do medyka.
Dodatkowe informacje:
- Ze względu na nadzwyczaj młody wiek kotki, do żłobka często przychodzić będą medyczki
- Mżawka (bo takie imię otrzymała w Klanie Nocy) nigdy nie pokocha kociąt. Nie zmieni to jednak faktu, iż będzie się o nie troszczyła, próbując naśladować przy tym inne znane jej kocice, które już odchowały swoje mioty
- Wiara i kodeks będzie głównym tematem rozmów między kociętami, a Mżawką
- Mżawka nigdy nie powie swoim kociakom o ich rodzinie, ojcu i pochodzeniu jej samej
Po kliknięciu w imię matki na górze strony, otworzy się okno z jej formularzem! Osoby zainteresowane miotem mogą się w ten sposób zapoznać ze swoją przyszłą mamą


Na oficjalnym serwerze discord na kanale #baza-grafik znajdują się grafiki do darmowego użycia! Do tego miotu pasują grafiki o numerach: 8, 23, 51, 69
oraz po zmianie koloru oczu: 31, 39, 47, 57, 60, 66, 67, 73
Więcej informacji o tym sposobie rezerwacji grafiki i używania jej znajdziecie na discordzie!

5 komentarzy:

  1. Jeśli można to poproszę kociaka C: Kocur o imieniu Pijawka (Mam nadzieję że imię jest okej)
    Nick: Suga
    Email: sugaaarglideeer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jasne, już cię wpisuję na stronę!
      Jedyne zastrzeżenia miałabym jednak właśnie do imienia, ponieważ pijawki mają dość negatywny wydźwięk, szczególnie w Klanie Nocy, gdzie mogą być częstym problemem ze względu na ich nadwodne życie. To tak, jakby nazwać kociaka Pasożyt lub Kleszcz, więc nie są to najmilsze imiona dla własnego dziecka.
      Czy możesz mi powiedzieć więcej o możliwej przyczynie wyboru przez matkę takiego imienia? Może wspólnie coś wymyślimy :3

      Usuń
    2. W sumie racja może być odebrane trochę negatywnie. Hmm.... A imię Kijanka by przeszło w takim razie? Chyba bardziej urocze niż pasożytowe się wydaje
      - Suga

      Usuń
  2. Czy mogłabym poprosić Kotkę o imieniu Żuraw? (@bojowniczek90@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń