BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! | Zmiana pory roku już 5 stycznia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2013

Znajdki w Owocowym Lesie!

  Repsznur x Czekan

(Ambrowiec x Chrząszcz - przybrani)


Kocięta przyjdą na świat 11.01.2025r.


Grywalnych może być maksymalnie 2!



Dopuszczalne maści dla tego miotu:


KOCURY:

- ruda (pręgowana tygrysio/cętkowanie/klasycznie/dziko z akcentami)

- kremowa (pręgowana tygrysio/cętkowanie/klasycznie/dziko z akcentami)


I powyższe mogą być z białym, od maści z bielą do vana.


KOTKI:

- czarna szylkretowa (jednolita lub pręgowana tygrysio/cętkowanie/klasycznie/dziko z akcentami)

- niebieska szylkretowa (jednolita lub pręgowana tygrysio/cętkowanie/klasycznie/dziko z akcentami)

- czekoladowa szylkretowa (jednolita lub pręgowana tygrysio/cętkowanie/klasycznie/dziko z akcentami)

- liliowa szylkretowa (jednolita lub pręgowana tygrysio/cętkowanie/klasycznie/dziko z akcentami)


I powyższe mogą być z białym, od maści z bielą do vana.


Możliwy kolor oczu:

- niebieskie (tylko dla maści z bielą)

- brązowe


Kocięta mogą być krótkowłose/półdługowłose.



REZERWACJE:

  1. Nick (płeć, imię)

  2. <wolne>


Zasady rezerwacji kociaka w miocie:

1. Formularz wysyłamy w ciągu tygodnia od zajęcia miejsca w miocie na gmail (wcne.official@gmail.com) lub na kanał na discordzie (#publiczna-poczta-wcne).

2. Aby zarezerwować kociaka z miotu, należy w komentarzu pod tą stroną podać aktualny adres e-mail do kontaktu bądź pełną nazwę na Discordzie. Komentarze niezawierające danych kontaktowych nie będą liczone jako rezerwacja i miejsce pozostanie wolne dla innych chętnych do momentu uzupełnienia informacji.

Historia miotu: 
Repsznur lubiła dobrą zabawę. Zawsze otaczała się wianuszkiem kocurów, zmieniając swoich partnerów jak skarpetki. Dlatego też gdy młoda kotka odkryła, że jest w ciąży, nie miała zupełnego pomysłu, kto mógł być ojcem. Próbowała szukać wśród kochanków kocura, który chciałby się z nią związać, lecz każdy uciekał w obawie przed zobowiązaniami... Nie miała innego wyboru, niż urodzić i wychować kocięta w samotności.
Początkowo można by było pomyśleć, że wychodziła na prostą – troszczyła się o swoje kociaki i starała się zapewnić im dobrobyt. Z biegiem tygodni jednak jej entuzjazm do bycia matką stopniowo malał – ich piski bolały ją w uszy, nieostrożne brykanie irytowało, a potrzeba częstszego polowania wyczerpywała. W końcu Repsznur stwierdziła, że ma dość. Wiedziała z plotek o klanach to i owo, więc gdy na jednej z granic dostrzegła zbliżającą się grupę kotów, zdecydowała się spróbować własnych sił. Podeszła do niej i wraz z ckliwą gadką wcisnęła im swoje kociaki. Zanim ktokolwiek zdążył zadać jej więcej pytań, odbiegła w las i tyle ją widziano. Patrol nie miał innej możliwości, niż zabrać zdezorientowane maluchy ze sobą do obozu.
Gdy kociaki zostały tylko zauważone przez Ambrowiec, kotka od razu się zakochała w ich przestraszonych, uroczych pyszczkach. Jej partner nie miał nic do gadania – czy tego chciał, czy nie, wraz ze stróżką zostali przybranymi rodzicami znalezionych kociaków.
Dodatkowe informacje:
  • Stosunek rodziców do kociąt: uwaga matki zostanie podzielona pomiędzy jej pierwszym miotem, a znajdkami. Tym drugim będzie poświęcać o wiele więcej czasu z racji na ich wiek, co jednak nie znaczy, że zacznie ignorować swoje biologiczne dzieci. Wciąż jest co do ich wszystkich wyjątkowo uczuciowa, półświadomie starając się kontrolować ich życia tak, by nigdy jej nie zostawili.
    Chrząszcz nie zmienił się za dużo – do swojego drugiego miotu również podchodzi z dozą niepewności i ostrożności. Kocha go, choć nie potrafi tego okazać. Bardzo boi się, że popełni jakiś błąd w wychowywaniu kociaków, więc stara się raczej trzymać od nich na dystans.
  • Stosunek rodzeństwa do kociąt: Fruczak będzie zachowywało do kociaków stosunkowo przyjazny stosunek, będąc niesamowicie podekscytowane na myśl o posiadaniu młodszego rodzeństwa i chcąc stać się wzorem dla kociaków. Z chęcią pobawi się z pociechami Ambrowiec i sam starać się będzie proponować gry i zabawy. Jednak przez swoje własne przekonania, będzie się starało odsunąć rodzeństwo od matki, wierząc, że im również przeszkadza jej zachowanie. Kolendra będzie się bardzo cieszył i poświęcał dużo uwagi nowemu rodzeństwu.
  • Tak jak w przypadku ostatniego miotu, kociaki mogą spodziewać się częstych odwiedzin przyjaciela swojej matki, Bukszpana, oraz wujka Żagnicy.
  • W związku z powiększającą się rodziną i poznaniem jej całej historii, Ambrowiec weźmie sobie na ambicję pogodzenie jej skłóconych między sobą odłamów. To oznacza, że będzie próbować nawiązać więź z Pumą i Przepiórką (przyrodnim wujostwem jej kociąt), a także skłonić do tego swoje potomstwo wraz z Chrząszczem i Żagnicą. Czy jednak uda się jej rzeczywiście pojednać koty, tak różniące się od siebie? Tylko czas pokaże.
  • Kocięta wejdą do gry w wieku 2 księżyców.

Na oficjalnym serwerze discord na kanale #baza-grafik znajdują się grafiki do darmowego użycia! Do tego miotu pasują grafiki o numerach: 72, 92, 93, 97, 123, 125, 126
Po zmianie koloru oczu: 4, 17, 22, 23, 27, 28, 29, 32, 33, 48, 54, 62, 71, 74, 78, 84, 86, 89, 95, 110, 116, 117, 128
Więcej informacji o tym sposobie rezerwacji grafiki i używania jej znajdziecie na discordzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz