BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

DESZCZOWA CHMURA

                                      
OGÓLNE
DESZCZOWA CHMURA
*Poprzednie imiona: Deszczyk > Deszczowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Medyk

- - - -

Autor: Kurczak#0551 
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Deszcz to chudy kocur. Posturę prawdopodobnie odziedziczył po ojcu. Z umaszczenia nie wygląda ani jak ojciec ani jak matka, olał wdanie się w rodziców. Wygląda prawie jak kopia swoje dziadka, Łabędziej Szyi. Jego futerko jest rude a na nim widnieją pręgi. Ma też białe plamy; na brzuchu ma jedną dużą plamę, na mordce ma cały pyszczek biały oraz na jego lewym uchu znajduje się biel. Jego sierść jest krótka i szorstka. Przez to nie jest przyjemna w dotyku, często w niej jest brud. Bo Deszcz to kot który woli być brudnym! Ma brązowe oczy, po ojcu. Na pysku często widnieje uśmiech. 
Cechy szczególne - szorstka sierść
Kolor sierści -  ruda pręgowana tygrysio z białym  
Długość sierści - krótka (szorstkowłosa)
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Deszcz kocha każdego. Chce dobrze dla każdego. Prawie zawsze uśmiechnięty. Prawie zawsze na Tak! Bardziej woli słuchać niż się wypowiadać. jednak jak ma się wypowiadać, to mówi wszystko co ma na myśli. Wyleje swoje myśli jak chmury deszcz. Nawet jakby miała powiedzieć coś niemiłego, to powie to by nie kłamać. On i nie umie kłamać i nie lubi. Pomimo licznych prób zazwyczaj  podczas kłamania uśmiecha się albo patrzy w bok. Ma mnóstwo energii, którą lubi spożytkować, inaczej dziwnie się czuje. Chodzenie w kółko, otwieranie i zamykanie pyska, siadanie i wstawanie. Niby łatwe rzeczy, a jednak pomagają mu spożytkować energię. Boi się jak ktoś na niego  krzyczy, potrafi zacząć od razu płakać, jednak nie tak że to kilka łezek, tylko płaczę i to strasznie. Nie umie przestać wtedy płakać. Jednak gdy poczuje się bezpieczniej, to po jakimś czasie opanuje się. I znowu będzie uśmiechnięty. Nie boi się zacząć rozmowy pierwszy, w końcu czego ma się bać? Możesz wyglądać paskudnie, jednak jego to nie odstraszy. Będzie z tobą radośnie rozmawiać, a czy ty jesteś samotnikiem czy członkiem jego klanu. Szczególnie gdy ma interes. Jednak jest trochę za wierny, gdy ktoś z rodziny powie mu kłamstwo, to on mu uwierzy. 

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy. Nie skrzywdziłby kota.

CIEKAWOSTKI

brak

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: łatwowierny, płaczliwy
Mocne strony: zna się na swoim fachu

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mały Wilk (*) (czarny jednolity) - boi się go trochę, nie czuje za dużo do ojca w końcu on go nie lubi a Deszczyk ubiega się o miłość ojca. 
Matka - Śnieżny Puch (*) - (szylkretowa calico niebieska pręgowana klasycznie)- Mama jest równie dziwna co tata. Zdaniem rudego mogłaby choć ona pokazywać więcej miłości. 
Rodzeństwo - Jeżynek 
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Pokrzywowa Skóra  - najlepszy przyjaciel
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Potrójny Krok
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Ośnieżona Łąka
HISTORIA

Deszczyk urodził się w klanie Wilka. Z relacji Małego Wilka i Śnieżnego Puchu która jest specyficzna. Koty czują coś do siebie jednak postanowili że będą przyjaciółmi pomimo że się kochają, a same kociaki są wpadką i kocurek to odczuwa. Urodził się z bratem, Ptaszkiem który urodził się bez tylnych łapek. W pakiecie z momentem narodzeniem dostał nie najmniejszą rodzinkę w klanie i brak miłości od strony rodziców. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz