BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 lutego 2014

WIATR

 https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEghqxX6JsHbKQe-pEJN5P7rKojHa7-K5OvOpEYm-eXETZ8bBhQVKjGHAG2RsPVZg67kizHANbPigucKHmEy3yrkrpuNqSDmjqN0EoPA8Zpb1iOOuAEWzDWgLBSSqTyk5UfhNcbqvXm9T-KTZdQvhpgRQhLmws-wFSvwD9rlG_NMkPxJ9gLlVsbJKSjhOw

OGÓLNE
WIATR
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Bi
Przynależność: Owocowy Las

Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: cheetah, opiekun ten sam
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wiatr jest szczupłym, wysokim kocurem. Jego futro nie jest zbyt przyległe do ciała, ładne powiewa na różne strony. Sierść zdobią liczne pręgi o ostrych zakończeniach. Przy puchatym ogonie znajduje się kilka krótkich loczków.
Cechy szczególne - puchaty ogon i krótkie loczki na nim
Kolor sierści - czarny (bury) pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Wiatr jest naprawdę specyficznym kotem. Dużo rzeczy mu nie odpowiada, często też narzeka na sprawy tak błahe, że wywołuje u wielu białą gorączkę. Jest nieco niecierpliwy, momentami ma wybuchowy temperament. Marzy mu się, by każdy w klanie — pewnie razem z liderem! — mu usługiwał i wykonywał każdą pracę za niego. Rzeczy typu polowanie czy patrole to największa strata czasu, woli dostawać wszystko gotowe, podane pod sam nos. Niezła z niego aktorzyna, technikę dobrego kłamstwa wypracował sobie wręcz do perfekcji. Jest w tym jednak dość niekonsekwentny. Fałsz miesza z prawdą tak bolesną, że rani nią nawet najsilniejsze psychicznie koty. Nawiązanie z nim bliższej relacji jest dość ciężkie — zwykle dla obu stron. Większość osób czuje się kompletnie odrzucona po pierwszych paru minutach spotkania, dlatego prawie nikt nie wie, czy kocur posiada drugą, milszą stronę.

MORALNOŚĆ

Kocur pozbawił życia już dwa koty i próbował pozbawić go trzeciego. Jest zdolny do wszelkich rodzaju szantaży i manipulacji.

CIEKAWOSTKI

- Ma niechęć do kremowych kotów przez dawną partnerkę

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niecierpliwość
Mocne strony: walka, pewność siebie, siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wrzosiec - kocur niemal identyczny wyglądem, tyle że miał krótsze futro i trochę białego koloru na nim, dobrze go wspomina i tęskni
Matka - Oset - nie chce o niej pamiętać
Rodzeństwo - ///
Partner - kiedyś był w związku z kotką o imieniu Mela, lecz ta go zdradziła
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Wrzosiec, Janowiec
Wrogowie - Oset, Mela, Sum
SZKOLENIE

Mentor - Janowiec
Uczniowie obecni - Lukrecja
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Wiatr przyszedł na świat w bardzo odległych terenach. Jego mama, Oset, ciągle wchodziła w konflikty ze swoim partnerem. Wrzosiec zaczął mieć tego dość - postanowił uciec od uciążliwej Oset, wziął swojego syna w wieku trzech księżyców ze sobą. Rozpoczęli wędrówkę w nieznane, z pomocą umiejętności polowania i podstawowej wiedzy medycznej Wrzośca. Ich szczęście trwało długo, aż do momentu pojawienia się kotów w pobliżu siedliska dwunożnych. Wiatr miał wtedy 15 księżyców. Zaczęli być tam dokarmiani, stale przychodzili tam przez kilka księżyców - wtedy nie musieli polować. Niestety, pewnego dnia dwunożni niespodziewanie porwali Wrzośca. Wiatr zdążył uciec, ale od tego momentu musiał sam sobie radzić. Zaczął krążyć po kolejnych terenach, gdzie natrafił na grupę włóczęg. Koty przyjęły go do siebie. Kocur zdążył zakochać się w jednej kotce, Meli, jednak ta jedynie bawiła się jego uczuciami i udawała, że go kocha. Wiatr, przyłapując kremową na zdradzie uciekł. Wygłodniały i chory trafił na trafił na tereny niedaleko klanów, gdzie znalazła go medyczka z Owocowego Lasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz