BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 marca 2021

Od Jastrzębiej Łapy cd Płonącej Waśni

Od tamtego momentu nie widział się z Płonącą Waśnią, ponieważ on jak i Skała dostali karę. Nie przeszkadzało mu to. Wręcz cieszył się, że siostra nie mogła spotykać się ze swoją idolką. Po ich rozmowie uznał ją za zdolną i przebiegłą. No... Czasami jej bariera opadała, ale i tak kotka zrobiła na nim niemałe wrażenie. Dlatego też postanowił dokładnie ją poznać. Gdyby Skała to zobaczyła pewnie uznałaby, że z zazdrości zaczął prześladować kotkę. Nie mógł jednak skupiać się ciągle na obserwacji rudo-czarnej, ponieważ miał treningi z Jastrzębim Podmuchem. Ostatnio spiął się w sobie i zaczął przykładać się do nauki, aby siostra nie wytykała mu lenistwa. No i też, aby w odpowiednim czasie udowodnić im wszystkim, że pomimo spokoju jaki w nim panował, umiał nieźle przylać. 
Dlatego ustanowił sobie plan dnia. Poranek - treningi z mentorką. Zazwyczaj schodziły one do południa. W chwilach wolnych zajmował się obserwacją życia w klanie. Udało mu się wówczas dowiedzieć, że Płonąca Waśń nie lubi się z mamą Pokrzywowej Łapy, a ich medyk był niepokojącym osobnikiem. Akurat to go mało interesowało. Szukał informacji, które przydałyby mu się w "walce na spryt" z wojowniczką. Tylko kilka razy udało mu się ją dostrzec, kiedy wracała do obozu. Ciekawe co robiła poza... Nie miała ucznia. Może polowała lub była na patrolu? Widywał ją z jakimś kocurem, pewnie bratem. Inaczej nie umiał wytłumaczyć jego paniki, kiedy ta się zbliżała. 
- Jastrzębia Łapo, idziemy na trening - z rozmyślań wyrwała go mentora. 
No tak. Było już popołudnie, czyli przerwa się skończyła. Kiwnął głową i udał się z nią głębiej w las. Tereny już znał dobrze. Nie miał problemów z zlokalizowaniem swojej pozycji. Każde drzewo, krzak, widział tyle razy, że w głowie utworzył sobie ukształtowanie terenu. Dzisiaj kierowali kroki w stronę, gdzie odbywały się łowy. Czyli łapanie zwierzyny. 
Kiedy dotarli w odpowiednie miejsce, wojowniczka zatrzymała się i zaczęła tłumaczyć mu sztukę polowania. Skupiał na nią całą swoją uwagę. Tyłek nisko, patrzeć pod łapy, nie wydawać dźwięków. Brzmiało prosto. Niestety musiał to poćwiczyć. Przypadł do ziemi i zaprezentował swój styl. Jastrzębi Podmuch dała mu kilka cennych wskazówek i rad, po czym miał wywęszyć posiłek i spróbować go złapać. 
Dlatego też przez kolejne uderzenia serca, kierował się w stronę zapachu myszy. Cicho i powoli zbliżył się do stworzonka, kiedy to z krzaków wypadła ruda kupa futra, sprzątając mu zdobycz sprzed pyska. 
Rzucił Płonącej Waśni niezadowolone spojrzenie. Ta gdy go dostrzegła, od razu na jej pysku pojawił się grymas.
- Za wolno - skwitowała. 
Niezadowolony podniósł się na łapy i podszedł do wojowniczki. 
- Ah, no tak. Wybacz mi. Skalna Łapa opowiadała mi o twoich umiejętnościach. Jednak czy przypadkiem nie powinnaś być teraz w obozie i odwiedzać medyka? - zapytał. 
Zazwyczaj o tej porze widywał ją, kręcącą się w tamtym miejscu. Czyżby jednak kotka nie miała jakiegoś harmonogramu? Może się pomylił w swoich kalkulacjach? 

<Płonąca Waśnio?>

2 komentarze: