BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 grudnia 2018

Szepczący Wiatr urodziła!

Szepczący Wiatr urodziła trójkę kociąt, dwa kocurki oraz jedną koteczke!

Płomień
Falek
Gąska

Mieliście się urodzić jutro, według mojej rozpiski, ale no xd 


PŁOMIEŃ
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Jak na kociaka przystało Płomień jest ciekawym świata i uroczym kociakiem. Nie można go jednak uznać za wulkan energii, ponieważ jest to osobnik raczej spokojny i opanowany, wolący działać powoli. Już teraz można zauważyć, że wiele nie mówi, chyba, że samemu się go zaczepi. Widać też, że drzemie w nim wielka ambicja, a sam Płomień to urodzony idealista w każdym calu. Lubi, kiedy wszystko jest na swoim miejscu i boi się wszelkich zmian, dlatego z przestrachem myśli o zostaniu uczniem.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Duży, o wyważonych proporcjach kocurek, który wygląda na pierwszy rzut oka jest łudząco do zastępcy klanu, Płonącego Grzbietu. Futerko kociaka jest jednak dla odmiany cętkowane, a na piersi widnieje biała plamka w kształcie języka ognia. Do tego posiada puchaty ogonek, dużą główkę i parę złotawych oczu, których kolor pięknie współgra z rudym futrem.
  • Kolor sierści - ruda cętkowana z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Rycząca Burza - przygłuchy kocur o niezwykłym umaszczeniu.
  • Matka - Szepczący Wiatr - ładna, pręgowana kota o szylkretowym futrze.
  • Rodzeństwo - Gąska, Falka - rodzeństwo kocurka, na razie uczą się zasad panujących na świecie.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: 
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: cmagda93

* * *


FALEK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Jak można by się spodziewać po kociaku - jest on pełen energii, ciekawski i nie lubi nudy. Ciągle chce się bawić i jest zdolny zrobić wiele, żeby tylko popisać się przed rówieśnikami, często nie zważając na możliwe konsekwencje. Myśli wtedy bardzo optymistycznie, z góry zakładając, że wszystko pójdzie po jego myśli. Nie lubi zastanawiać się nad zbyt daleką przyszłością, ani nic planować. Często bywa niezdecydowany, nie potrafi dokonywać wyborów, jeśli nie są one oczywiste.
Ale mimo to Falek jest też trochę... nieśmiały. Krępuje go przebywanie wśród obcych kotów, czyli tak naprawdę wszystkich, którzy nie mieszkają w żłobku, ani nie odwiedzają go kilka razy dziennie. Od razu się przy nich spina i denerwuje. Nagle z wygadanego, czasem nawet trochę złośliwego kociaka robi się małomówna, posłuszna kulka, zbyt zestresowana, by powiedzieć cokolwiek sensownego.
Dlatego właśnie nigdy nie kręci się nigdzie sam, zawsze jest ze swoim rodzeństwem.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Falek to puchaty, choć niezbyt wielki kociak. Jego ciemnobrązowa sierść rozjaśnia się na szyi, łapkach i ogonie, gdzie widać niewyraźne, blade pręgi. Ma białą łatkę nad brązowym noskiem oraz większą, na piersi, jak i również białe skarpetki na trzech łapkach. Duże, złote oczy zawsze są żywe i wszystko bacznie obserwują. Jego wąsy są śmiesznie pofalowane - stąd jego imię.
  • Kolor sierści - czekoladowy cętkowany (duchy) dymny z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - złote
Rodzina:
  • Ojciec - Rycząca Burza
  • Matka - Szepczący Wiatr
  • Rodzeństwo - brat Płomień i siostra Gąska
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: 
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Wilka.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Kandaria (howrse.pl)

* * *

GĄSKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: Na tą chwilę żaden, kto wie - może kiedyś?
Charakter: Trudno powiedzieć coś o tak młodej istotce, pewne jest to, że dla Gąski nie istnieje nic po środku. Najgłośniejsza, lub najcichsza - nic pomiędzy, od skrajności w skrajność. Na pozór pewna siebie, ale spróbuj tylko zostawić ją na chwilę samą (powodzenia). Czasami bywa zbyt szczera, jednak zazwyczaj nie ma nic złego na myśli. Łatwo nawiązuje nowe znajomości, aczkolwiek "ulubioną" osobę ma tylko jedną. W stosunku do niej bywa troszkę zaborcza. Co jak co, ale urazić ją łatwo. Na szczęście równie prosto można ponownie uzyskać jej sympatię.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Małe to, trochę pokraczne z wielkimi oczami i krótkim ogonkiem. 
  • Kolor sierści - Czekoladowy szylkret calico
  • Długość sierści - Półdługowłosa
  • Kolor oczu - Niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Rycząca Burza
  • Matka - Szepczący Wiatr
  • Rodzeństwo - Płomień, Falka
  • Partner - Do nauki się brać, a nie miłostki w głowie!
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak, z chęcią przygarnę
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Cóż, wszyscy dobrze wiemy jak powstają kocięta. Dokładnie tak samo było w przypadku Gąski, nic ciekawego.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: $hanianet$ | Tanowa, na chacie

* * *

3 komentarze:

  1. <3 Święty Mikołaj ostatnio dużo płodów przedwcześnie popycha w kierunku odbytu
    Ciekawe hobby

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam pewna, że 19 dopiero, panimaju.

    OdpowiedzUsuń