BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 marca 2014

NAWAŁNICOWA ŁAPA

 

Autor grafiki: natah.

OGÓLNE
NAWAŁNICOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC 
Autor: natah./zlotykrolltv@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wysoki, smukły i umięśniony kocur o ostrych rysach pyska. Kocur o bujnym futrze, które przybrało kolor niebieski wraz z domieszką bieli.. posrebrzany, z cętkowanym znaczeniem. Niebieskie, jasne, przeszywające oczyska, które wypatrzą każdy, nawet najmniejszy szczegół! Kocur posiada pędzelek tylko na lewym uchu, prawe zakończenie ucha jest natomiast delikatnie postrzępione, jakby miał być tam takowy, ale.. coś poszło nie tak. Posiada również ścięty ogon, tak, jak jego matula. Łapy kocura są umięśnione, zaopatrzone w bialutkie, ostre szpony. Białe wibrysy. Cytrus posiada łaciatą skórę. Na nosie i w uszach - ciemną, bordową. Na łapach jednak odznaczającą się łatkami i plamami, oraz jasną barwą na języku.
Cechy szczególne - krótki, ścięty ogon, pędzelek tylko na lewym uchu, żółty odblask w oczach
Kolor sierści - Niebieski srebrny cętkowany z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Kocur dumny i zuchwały, skory do bójek i wywoływania awantur. Doprawdy, Cytrusa można byłoby nazwać buntownikiem i głównym prowokatorem. Kocur o bujnej wyobraźni i ambitnej duszy. Kot, który potrafi dojść do swojego celu, jeżeli tylko się na to uprze. Niebieskie kocię to samiec o niesamowicie wielkim samozaparciu. Potrafi trwać przy czymś nawet do śmierci. Asertywny z umiejętnością przemówienia kotom do rozsądku. Nie boi się krzyczeć, czy sprawić, by koty były mu poddane. Lubi przewodzić i mieć władzę nad innymi. Uważa, że idealnie sprawdza się w tej roli. Lojalista co do własnych idei, potrafiący stawić czoła każdemu, kto mu się sprzeciwi, ślepo zapatrzony w stawiane ideały. Marudny i chłodny, nie potrafi ustąpić niczemu, co pragnie go złamać. Kocur chętny do słuchania historii i opowiastek, staje się skarbnicą wiedzy ze swoją doskonałą pamięcią. Towarzyski, zawsze otacza się w kółeczku adoracji. Uwielbia uwagę i to, że inne koty mogą się nim interesować. Lubi się popisywać i zwracać uwagę innych, samemu będąc średnio nastawionym do takich zachowań, do popisywania się. Można nazwać go hipokrytą, który pierw coś robi, a później uważa, że było to najbardziej idiotycznym pomysłem, nie patrząc na samego siebie. Kot, którego uroda powala, jednak sam nie jest trwały w relacjach miłosnych. Ciągnie go do innych kotów i bez odpowiedniego zaangażowania drugiego kota, nie zrozumie, że robi coś źle. Kocur nie uczy się na swoich błędach, pozostawiając tylko po otwieraną przeszłość, która potrzebuje wielu sprostowań. Też nie żałuje często rzeczy, które zrobił.
Nikogo jednak nie darzy całkowitym zaufaniem. Jest sceptyczny zwykle do nowych znajomości i takich, którzy wywodzą się z innego klanu niż on sam. Kot mimo tego, że potrafi wydawać się ciepły dla poniektórych, jest również niesamowicie skąpy. Lubi mieć dużo, jednak się nigdy nie dzielić. Od innych będzie potrafił zabierać siłą, nawet, jeżeli to nie należało do niego. Kocur nie będzie bał się podnieść łapy, by skrzywdzić innego kota. Kocur z niesamowicie silną psychiką, nie będzie bał się widoku krwi. Nieco chłodnego Cytrusa, ciężko będzie zmusić do pomocy.. Co kontrowersyjne, uważa, że koty które raz dadzą się mocno skrzywdzić, tak, że bliscy będą śmierci, nie zasługują na ratunek, bo sobie sami dalej później nie poradzą. Wierzy w to, że Klan Gwiazdy specjalnie wystawia ich na próbę, by sprawdzić, czy poradzą sobie w tym niebezpiecznym świecie. Jest materialistą, nie zważa zwykle na uczucia innych, a kroczy jedynie ścieżkami, jakie sam sobie pisze. Może się wydawać, że ufa Klanowi Gwiazdy jak nikomu innemu, jednak czasem nawet może się z niego wyśmiewać i stawiać mu wyzwania. Uwielbia adrenalinę i to, co może go czekać. Nie interesuje go to, że mogą go znienawidzić. Kocur jest też agresywny, jeżeli ktoś zamierza skrzywdzić koty z jego Klanu.. musi przecież stać w ochronie Klanu Nocy, bynajmniej z powodu na matkę, którą niezmiernie kocha i uważa za autorytet. Może.. powiedzmy o tej "miękkiej" stronie Cytrusa. Bo tak naprawdę, co się stanie, jak już ktoś do niego dotrze? Jak już uda się złamać tę twardą, dziarską i chytrą skorupę niebieskiego, srebrnego kocura? Otóż potrafi być on strasznie potulny. Delikatny, jednocześnie troskliwy i stanowczy. Bacznie obserwujący stan najbliższych, dla których nagina zasadę o słabościach. Sam może i uważa, że jest idealny, ale dla tych, którzy naprawdę są dla niego ważni, uważa za jeszcze lepszych od samego siebie. Jednak.. ah, no tak. To też ma swoją ciemną stronę, bo tak chcąc chronić tych, których kocha, staje się chorobliwie zazdrosny i kontrolujący. Chcesz z NIM porozmawiać? Nie możesz! Kot skąpy, skąpym pozostaje. Co już ma, chce u siebie zatrzymać, przez co koty, które zaczyna tak traktować, zwyczajnie do niego uciekają.. Chyba, że zacznie im to pasować.

MORALNOŚĆ

Od początku raczej nie będzie miał tak zwanych 'hamulców'. Kocur bez poczucia moralności, tego, że robi coś wbrew ogólno-przyjętym standardom. Matka wpajała mu od początku wartości Klanu Gwiazdy. Jednak.. czy podziela on ich racje? Z pewnością, będzie żył jak wzór klanowego podopiecznego, ale.. nie będzie miał on problemu z zatopieniem kłów czy pazurów w ciele innego kota. Będzie uważał też, że póki związek / znajomość z członkiem innego klanu nie zagraża rodzinnemu klanowi, nie ma w tym nic złego. Kocur brzydzić się jednak będzie smaku kociej krwi. Kanibalizm będzie dla niego rzeczą niewyobrażalną.. zamordowanie kota? w porządku, jednak zasmakowanie jego mięsa nie będzie wchodziło w grę. Oblizywanie pazurów po walce z innym kotem, z jego krwi również będzie czymś, czego unikać będzie jak ognia.

CIEKAWOSTKI

- Od momentu, gdy matka pokaże mu gwiazdy, co noc będzie spędzał czas by się w nie wpatrywać. 
- Marzy, by mieć kiedyś imię zawierające znaczenie gwiazdek; 
- Przeszywający wzrok kocura może doprowadzić do dreszczy; 
Kocur posiada zwykle nijaki wyraz pyska, a mimo to jest bardzo ekspresyjny; Kikut kocura wyraża.. bardzo dużo emocji. Drga niemalże zawsze, gdy kocur mówi; 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Mimo zwinności i sprawności z walce, ma on niezwykły problem z utrzymaniem równowagi. Chwieje się i gibie przez krótki kikut zamiast długiego ogona. 
Mocne strony: Polowanie. Polować może na inne koty, jak zarówno zwierzynę. Ma do tego naturalny dryg.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Marcepan ; Kocur nie wie co tak naprawdę sądzić o biologicznym ojcu. Matka mówiła mu o tym, że posiada od niego imię, że był to kocur, który umiał zrozumieć ją w ciężkich chwilach.. jednak nie ma go obecnie z nimi, więc Cytrus nie widzi go jako tego prawdziwego ojca.
Ojciec (‘przybrany’) - Wodnikowe Wzgórze ; Klan uważa, że to Wodnik jest biologicznym ojcem Cytrusa, co jest kłamstwem. Widać jednak, że Wodnik kryje się z tym. Starszy wojownik nie bierze czynnego udziału w wychowaniu Cytrusa. Kocur też więc nie uważa go za swojego ojca, a za całkiem obcego kota.. sądzi jednak, że Wodnik wie o jego prawdziwym ojcu.
Matka - Mgliste Spojrzenie ; Wzór do naśladowania i autorytet kocura. Uważa matkę za kogoś wielkiego, ideał. Często słucha się jej rad i nauk, jednak dużo czerpie z niezbyt kolorowej przeszłości matki, odziedziczając po niej te najgorsze cechy.
Rodzeństwo - Nie posiada rodzeństwa. Jest jedyny. Prawdopodobnie pierwszy i ostatni
Partner - jest za młody na posiadanie partnera bądź partnerki.
Potomstwo - jest za młody na posiadanie własnego potomstwa.

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kocurek urodzony w Klanie Nocy. Matką kocurka jest Mgliste Spojrzenie.. ojciec natomiast, dla klanu nieznany, to Marcepan. Według uznania Klanu Nocy, jest nim Wodnikowe Wzgórze. Cytrus, bo tak został nazwany młody niebieski samiec, urodził się za panowania Sroczej Gwiazdy. Starszej, czarno białej przywódczyni.
Jest to na razie początek przygody młodego Cytrusa. Co spotka go w przyszłości? tego możemy dowiedzieć się już niebawem...

Krogulec

 

Autor grafiki: Avoado#2526

OGÓLNE
KROGULEC
*Poprzednie imiona: Larwa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny aromantyczny (aromantyczny??)
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Avokado#2526
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to krótkowłosy kocur o białej sierści w czekoladowe srebrne łaty z tygrysimi pręgami; posiadają je lewe oko, prawe ucho, kilka łat na grzbiecie oraz ogon. Ma zielone oczy, które odziedziczył po ojcu.
Cechy szczególne - blizna po pazurach na prawej stronie pyska i na lewym barku, naderwane uszy
Kolor sierści - czekoladowy srebrny pręgowany tygrysio arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Dla niego każdy kot to marionetka, którą można wykorzystać, zmuszając ją poprzez manipulację do ciekawych reakcji. On po prostu bawi się życiem oraz każdym, kto tylko wpadnie mu w oko. Cwana z niego bestia, cechująca się ponadprzeciętną inteligencją. Jest dość burzliwym i agresywnym kocurem, pozbawionym sumienia czy też litości. Łatwo go zdenerwować i zerwać jego maskę spokoju, którą od czasu do czasu nakłada na swój pysk. Cechuje go zimne wyrachowanie, ale też pragnienie bycia najlepszym wojownikiem. Nie cierpi dzikusów, czyli jego zdaniem klanowych kotów. Gdy dowie się o takim pochodzeniu potrafi napluć i skrzywdzić brutalnie taką osobę. Uważa swoje ciało za skorupę, którą kieruję, dlatego też wszelkie rany nie za bardzo go obchodzą. Ważne by mógł chodzić, widzieć, słyszeć i czuć, a resztę miał w nosie. Nie jest jednak masochistą. Ból sprawia mu dyskomfort, lecz stara się go zignorować, uważając za wadę, która nie powinna istnieć. Ukrywa pod swoimi licznymi obliczami, ogromną satysfakcję z oglądania czyichś krzywd czy porażek. Gdyby ktoś wisiał nad urwiskiem, przyglądałby się temu w spokoju, zastanawiając się czy uda mu się wspiąć czy też zaraz spadnie. Sam jednak nie zrobiłby nic, by takiemu komuś pomóc. To typ obserwatora, który analizuje otaczający go świat.

MORALNOŚĆ

Nie posiada ani empatii ani tym bardziej litości, co na pierwszy rzut oka trudno stwierdzić, gdy ma się z nim styczność, ponieważ kocur wydaję się bardzo uczuciowym stworzeniem. Śmierć kota to dla niego jak powiew wiatru. Stało się? Trudno. Nie skrzywdziłby jednak nikogo, jeżeli nie miałby z tego korzyści. Z chęcią wykorzystuje naiwne koty, nie uważając, że czyni źle. Wierzy w istnienie duszy i życia po śmierci, lecz jego wiara odbiega od tego co wyznają inne klany. Kieruje się myślą, że urodzenie się ma na celu zdobycie nowych doświadczeń, a tym bardziej spełnienia skrytych celów, które byłyby niemożliwe w sposób duchowy. Uważa, że po śmierci dusza dryfuje nad ziemią, przyglądając się żyjącym, by znaleźć sobie kolejne ciało, które stanie się jej marionetką.

CIEKAWOSTKI


- Nie cierpi klanowych kotów. Chętnie zmiótłby ich z powierzchni ziemi. Nazywa ich pchlarzami oraz dzikusami. 
- Ma wiele imion, których używa w zależności do konkretnego kota. O sobie często mówi Krogulec, dla Kuklika znany jest jako Żabka, dla Miodunki jako Mech. 
- Przez ranę na pysku jego prawa strona twarzy jest mniej ekspresyjna, ciężko mu unosić wargi, zachowuje się jakby była lekko sparaliżowana. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: zależy mu bardzo na uwadze ojca, przez co łatwo mu ulega. Czasami się zawiesza, wpada w odrealnienie. Nie jest zbyt silny czy szybki.
Mocne strony: inteligencja (no raczej nie powiedziałabym…), zdolność manipulacji

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Lukrecja
Matka - Nic
Rodzeństwo - TruchłoPasożytPadlina, Pleśń [*], Kaszel [*]
Partner - Wrzos i Owies
Potomstwo - Cierń, Murmur (nie wie o ich istnieniu) 

INNE

Bliscy - AgrestKuklikMiodunka - nazywa ich mamami
Wrogowie - Daglezja - fuj macocha, życzy jej śmierci, Komar - nie cierpi go za bratanie się z dzikusami

SZKOLENIE

Mentor - Szpak
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w Owocowym Lesie z gwałtu na Nic przez Lukrecję. Doprowadził do powstania przeciwko Agrestowi - liderowi Owocowego Lasu i został wygnany wraz ze swoją Gwardią Oczyszczenia. Ranny i upokorzony został ocalony przed śmiercią o ironio przez samotników. 

17 marca 2014

Pustułka

 Autor grafiki: jableczniczek
OGÓLNE
PUSTUŁKA
*Poprzednie imiona: brak
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Samotnik -> Banda Ślimak -> Samotnik
Ranga: Samotnik leśny

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Duża, lecz ładna kotka. Ma zadbane, kremowe, cętkowane futro, które jest bardzo długie. Dodaje jej to uroku. Posiada także niebieskie oczy z figlarną iskierką. W futrze nosi stokrotki.
Cechy szczególne - bardzo długa sierść, stokrotki w futrze
Kolor sierści - kremowy cętkowany bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Uznać, że Pustułka płacze to jest jak pomylić noc z dniem. Ona nigdy tego nie robi. Uważa to za słabość. Zimna typka, który zawsze długo rozmyśla zanim coś zrobi. To spokojna, lecz ambitna kotka. Uznaje ona zasady i nigdy nie łamie ich. Bystry umysł Pustułki przyprawia o zawrót głowy, gdy przypomni ci dokładnie to, co mówiłeś miesiąc temu. W relacjach trzyma wszystkich na dystans i nigdy nie jest bezpośrednia. Lecz czasem ktoś przechodzi przez jej powłokę. Wtedy ona nic z tym nie robi. Posiada też zdolności przywódcze. Świetnie zarządza i włada kimś. Wybrzydza też czasem. Zwłaszcza legowiskiem. Mech musi być inaczej nie uśnie. Jest to po prostu spokojną kotka. Jednak jej życie kryje tajemnice. Wierzy na przykład w odmienną wiarę, którą wyznaje w ukryciu. Kotka ta na szczęście nie mówi zbyt dużo, a to już ułatwienie.

MORALNOŚĆ

Często jest przejęta czyimś losem. Jeden ze członków bandy pokazał jej odmienną wiarę, którą ma z tyłu głowy, ale nie przejmuje się zbytnio jej wyznawaniem.

CIEKAWOSTKI

- Jest zafascynowana klanami, chętnie by dołączyła do któregoś, lecz boi się, że ja wyśmieją.
- Ma nawyk wystawiania pazurów i noszenia ich tak, przez co czasem robi blizny sobie i otoczeniu.
- Uwielbia stokrotki i wplątuje je w futro, dlatego często pachnie nimi zakrywając prawdziwy zapach. 
- Jest przywiązana do ptaków, zwłaszcza do tego, od którego ma imię i uważa go za odzwierciedlenie swojego charakteru.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: biegi długodystansowe, łowienie ryb
Mocne strony: zdolności przywódcze, wspinaczka na drzewa, polowanie, zwłaszcza na ptaki

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Karon (nie zna ojca)
Matka - biologiczna: Niebo (kochana mamusia, która zginęła broniąc ją przed lisem) przybrana: Ślimak (uznała ją za matkę, lecz ona ją porzuciła dla dobra swej władzy)
Rodzeństwo - Strzyżyk, Bocian (kochane siostry), Głuszec, Kruk (jej brat i siostra, którzy zmarli przy porodzie)
Partner - (Nie no nie wiem)
Potomstwo - (Może kiedyś…)

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Ślimak i banda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Była ona dzieckiem samotniczki z wielkiego miotu. Jednak pewnego dnia, gdy była jeszcze młoda ją, jej mamę oraz rodzeństwo zaatakował lis. Niebo chcąc poświęcić się dla córek rzuciła się na lisa na pewna śmierć. Umarła gdy małe była już schowany daleko stąd. Teraz zostały same. 
Błąkając się po lesie spotkały Ślimak, która zabrała je do swojej bandy. Wszyscy uczyli je jak najlepiej potrafili. Gdy Pustułka stała się lepsza od samej Ślimak liderka kazała ja zabić. Jeden z zgrai zabrał ją nad rzekę i nie chcąc jej topić kazał jej wsiąść na kłodę. Gdy to zrobiła członek odepchnął ja od brzegu.
Płynęła długo przez bezkres słonej wody. Była już na ostatku sił, lecz gdy zobaczyła ląd niezbyt się ucieszyła. Weszła powoli na piasek i chcąc złapać oddech poczuła zapach kotów. Dzikich kotów…

CISOWE TCHNIENIE


Autor grafiki: vezuvio. [discord]
OGÓLNE
CISOWE TCHNIENIE
*Poprzednie imiona: Cis > Cisowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna, biromantyczna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Medyk

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Cisowe Tchnienie jest bardzo wysoką i smukłą kotką która pewnie miałaby wielu adoratorów gdyby tylko nie mówiła im ciągle że “chyba ich coś walnęło”. Jej dobrze zadbane niebieskie pręgowane futro poplamione jest kremowym kolorem a jej oczy są w kolorze kasztanu w słońcu mieniąc się kolorem bursztynowym. Na policzkach posiada lekko dłuższe futro tak samo jak na ogonie. Wokół niej zawsze roztacza się zapach ziół i lekka aura chłodu. W porze zielonych liści okazjonalnie nosi za uchem chabry lub niezapominajki.
Cechy szczególne - dłuższe futro na policzkach i ogonie, urwane lewe ucho
Kolor sierści - niebieski szylkret tortie pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe (kasztanowate)
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

No, no. Nie ma co mówić. Cis zmienia się szybko, a nawet bardzo szybko. Z cichej kotki bojącej się gadać z innymi kotami wyrosła pewna siebie medyczka. Wie, że teraz ma bardzo wysoką pozycję i jest bardzo dobrze ustawiona. Gdzieś w głębi nadal przeklina matkę za wepchnięcie ją na stanowisko medyka, lecz z drugiej strony okropnie jej dziękuje. Kotka na czas pracy i przebywania w obozie zakłada maskę chłodu i obojętności spotęgowaną aurą pewności siebie. Wykonuje swoją pracę najlepiej, jak się da, oraz eksperymentuje z nowymi rozwiązaniami. Jest niezwykle inteligentna. Jest ambitna i dąży do swoich celów, nawet jakby miało to zająć całe jej życie. Lojalność klanowi i kultowi przekłada ponad wszystko, gdyż jest przekonana, że to dzięki tym dwóm rzeczom żyje. Z rozkazu przywódcy zrobiłaby praktycznie wszystko. Od eskorty kota do sfałszowania własnej śmierci w celu pozbycia się zdrajcy. Swoją drogą do kotów słabych oraz zdrajców żywi tyle samo pogardy co do Klanu Gwiazdy. Cały ten opis wskazywałby na bezduszną morderczynię działającą niczym maszyna. Błąd. Kotka jest bardzo emocjonalna, po prostu emocje Cis są głęboko zduszone i wychodzą na światło dzienne tylko poza obozem i tylko gdy jest sama. Lub z kimś na kim jej zależy…



MORALNOŚĆ

Kotka wierzy w mroczną puszczę i żywi wielką pogardę względem Klanu Gwiazdy. Zamordowałaby kogoś w samoobronie, obronie bliskich lub z rozkazu przywódcy, lecz na pewno nie dla zabawy tylko z obowiązku. Ma talent do manipulacji i nie jest jej źle z używaniem tego “daru”. Nigdy nie posunęłaby się do zjedzenia innego kota, chyba że nie wiedziałaby, że to kot.


CIEKAWOSTKI

- Interesuje się truciznami
- Utożsamia się z dzierzbą
- Jej ulubionym kolorem jest niebieski
- Boi się wody
- W świetle jej oczy błyszczą się w kolorach złota i bursztynu
- Czasem kiedy wyraża niektóre emocje w jej oczach błyszczy coś co może się kojarzyć kotom które znały uczennicę z Bursztynową Łapą
- Nie okazuje emocji pyskiem, tylko oczami
- Żywi wyraźną niechęć do słabych i zdrajców
- Jej ulubionym kwiatem jest chaber
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niska empatia, emocjonalność
Mocne strony: umiejętność w miarę trafnego ocenienia uczuć innych, manipulacja, zwinność


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szeleszczący Wiąz - ma gorszą relację niż z matką przez słabość kocura. Uważa że trzeba go chronić i że mama o niego zadba
Matka - Olszowa Kora - Świetna matka, kocha ją i szanuje. Zawdzięcza jej wszystko
Rodzeństwo - Wierzba [*] - nie kojarzy

INNE

Zabielone Spojrzenie- Ta głupia kotka rozpowiedziała wszystkim że chodzi z Topielcem! A to nieprawda!

SZKOLENIE

Mentor - Naparstnicowa Kołysanka [*] - zmarła szybko więc Cis nie miała z nią zbytnio relacji
Zaranna Zjawa  - Szanuje byłą mentorkę ale uważa że ta za bardzo ma ochotę ją wyrzucić z klanu, Strzyżykowy Promyk
Uczniowie obecni - Skarabeuszowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w miocie Olszowej Kory i Szeleszczącego Wiązu w Klanie Wilka razem z siostrą Wierzbą za panowania Błękitnej Gwiazdy. Niestety jej siostra od razu zmarła, więc wychowywała się sama. Pewnego dnia poznała Topielcową Łapę i stali się przyjaciółmi, obiecując sobie, że jak Cis zostanie uczennicą, będą wspólnie trenować. Niestety Klan Wilka potrzebował medyka, a Olszowa Kora już umówiła córkę na rozmowę, przekonując ją, że to tylko jedna rozmowa i jeszcze nic nie wiadomo. Jak pewnie już wiecie, Cis została uczennicą medyczki, przyjmując imię Cisowa Łapa. Wtedy coraz częściej wychodziła na zbierania ziół z Topielcową Łapą. W końcu zaczęło w niej kiełkować jakieś uczucie do kocura, ale bała się tego wyznać, bojąc się, że ten ją wyśmieje. W międzyczasie Biała Łapa siostra Topielcowej Łapy rozpowiedziała innym uczniom, że dwójka jest parą, przez co mieli kilka komplikacji. W końcu kocur został wojownikiem przyjmując imię Topielcowy Lament. Wtedy Cis postanowiła, że powinna bardziej skupić się na treningach i zerwała relację z kocurem. Jednak ciągle o nim myślała i ciągle się spotykali. Próbowali naprawić swoją relację, lecz niestety czasu nie można cofnąć. Wreszcie po ośmiu księżycach pracy została pełnoprawną medyczką, dostając nowe imię - Cisowe Tchnienie. Teraz ciągle myśli o kocurze i nie może przestać. Czy dwójka wreszcie będzie szczęśliwie razem? Czy jednak Topielec odrzuci jej uczucia, pogrążając ją w rozpaczy?

14 marca 2014

UMAKINI




vezuvio. (discord)

OGÓLNE
UMAKINI
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Trans Kocur
Orientacja: Homoromantyczny, Omniseksualny
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun i Autor: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Umakini dużo odziedziczył po swojej rodzinie, konkretniej mówiąc – po swej babce. Kocur ma tak jak ona półdługie, choć dość puszyste na ogonie i polikach, futro, w nieomal tej samej odmianie kolorystycznej co ona. Jest czarnym pointem, jednak nie tonkijskim jak Nocna Tafla, a burmskim. Biel na jego ciele pokrywa brzuch, z którego rozlewa się na tylną stronę nóg, sięgając aż do poduszek łap. W przeciwieństwie jednak do swej krewniaczki, nie zajęła ona także rejonu szyi i pyska – skończyła swą podróż w zwyż na dolnej części klatki piersiowej kocurka. Poza tym, ma on jeszcze jedną, zbuntowaną białą plamę na brodzie. Kolor ślipi Umakini również odziedziczył po swej babce – ma żadko spotykane, morskie ślipia. Jego skóra na całym ciele, podobnie tak jak u jego matki i babki, jest w ciemnym kolorze.
Cechy szczególne - biała plamka na brodzie
Kolor sierści - czarny point burmski z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie (pomarańczowe bez pointa)
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Po matce odziedziczył umysł taktyka i inteligencję. Jest w stanie planować swoje ruchy bardzo sprawnie. Nie cieszy się jednak klęskami innych kotów podczas rywalizacji tak jak ona, nie czerpie z tego takiej satysfakcji. Odziedziczył po Świetlik pewne, choć nie tak wyrośnięte jak te kotki ambicje. Umakini to osoba wiecznie poważna, wręcz większość powie, że gburowata. Jest przewrażliwiony na punkcie żartów o nim i wprost nienawidzi gdy ktoś je opowiada, dlatego gdy tylko coś takiego się wydarzy od razu docina mocno osobie, która śmie się z niego nabijać, a przyznać trzeba że język to on ma cięty. Co nie oznacza, że nie przyjmuje krytyki – jest ją w stanie wysłuchać, choć… zazwyczaj prędzej od tych starszych kotów, które darzy jakimś szacunkiem. Dąży do celu zacięcie, choć nie próbuje przyspieszać rzeczy, zazwyczaj jest na tyle cierpliwy, by czekać spokojnie na odpowiedni czas, gdy coś nadejdzie. Po babci odziedziczył trochę bycie aroganckim.

MORALNOŚĆ

Wierzy w to samo, co jego matka i babka, czyli w wielu bogów, którzy zsyłają im znaki które objawiają się poprzez naturę. W ich religii posiadanie także blizn i innych ubytków zbliża do bogów, dlatego Umakini chce je otrzymać na ceremonii inicjacji, gdy ukończy sześć księżycy. Ponadto według ich wierzeń zbliżyć się do bóstw można również poprzez odkrywanie świata, będącego ich bogactwem. Umakini jest mocno wierzący i nie zanosi się na to, by nawet za 40 księżyców zmienił wiarę.

CIEKAWOSTKI

- Świetlik poprosiła matkę aby pomogła jej z nazywaniem dzieci w sposób bardziej podobny do Sekty, z której pochodziła Nocna Tafla. Nocna Tafla zasugerowała kilka imion które pamiętała z opowieści, oraz takie które należały do poległych członków sekty – Świetlik spośród nich wybrała obecne imię kocura.
- Pragnie otrzymać blizny jak babcia i matka.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: -
Słabe strony: nie jest za silny, chuchro z niego, przewrażliwienie na punkcie nabijania się z jego osoby
Mocne strony: inteligentny, świetny taktyk

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Oleander
Matka - Świetlik
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Nocna Tafla – babcia go jednocześnie irytuje, intryguje, i jest jedną z niewielu osób, które są w stanie czasem sprawić, że na jego pysku pojawi się uśmiech. Pierwiosnek – ciotka.
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Świetlik żyła z matką i siostrą, szkoląc się pod okiem starszej kocicy. Jednak jakiś czas po tym, jak jej matka uznała, że nie jest w stanie jej już niczego więcej nauczyć, Świetlik poznała pewnego kocura – Oleandera. Na początku, jak to Świetlik, była nieufna. Obserwowała jego ruchy, doszukując się agresji. Ale zamiast tego kocur ją zaskoczył, bo chciał z nią spędzać czas. Odmówiła. Ale natrafili na siebie znowu. Też odmówiła. I jeszcze raz. I tak się przez „przypadek” spotykali, a za każdym razem kocur coraz pozytywniej zaskakiwał Świetlik, aż w końcu ta przestała go przeganiać. I tak z każdym kolejnym spotkaniem, kawałek po kawałku, Oleander niszczył ochronną barierę liliowej. Rozbijał skorupę, którą ta wokół siebie stawiała przed obcymi. I sukcesywnie niszczył ową barierę… aż w końcu nie zostało z owej skorupy nic, a Świetlik zaczęła mu ufać nieomal tak jak własnej siostrze czy matce. A niedługo potem pojawiło się uczucie. Kocur o dziwo odwzajemnił je od razu, tak jakby tylko na to czekał, a potem…
Po nocy w krzaku uciekł. Po prostu zwiał po tym, jak Świetlik powiedziała mu, że chce go przedstawić swej matce. Ale oczywiście, dał dyla, gdy ta spała, wcześniej zarzekając się, że zrobi dobre wrażenie na podstarzałej kocicy.
Świetlik przyłamana, widząc, jak dała się oszukać wróciła do matki. Ale nie sama. Bo w jej brzuchu już rozwijała się mała pamiątka z feralnej nocy.
Ową pamiątką był Umakini.

JEŻYK




OGÓLNE
JEŻYK
*Poprzednie imiona: brak, choć matka czasem nazywa ją Skrzypem, bo jest długa i nastroszona jak ta roślina.
Płeć: Kotka
Orientacja: niezdecydowana
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik (kociak w grupie Bylicy)

- - - -

Autor: cienistyblask@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jeż posiada wiecznie nastroszone, szczególnie na grzbiecie, futro. Czekoladowe srebrne plamy są w ciepłym odcieniu, podobnie jak rudy na jej ciele. Kotka jest pręgowana dziko, co oznacza, iż ma ciemniejszy wierzch ciała, a jaśniejszy, szczególnie przez srebrność, spód. Do tego ma jeszcze akcenty, czyli paski na mordce, nogach i wiecznie napuszonym ze stresu ogonie. Oczy ciągle obserwują otoczenie, mimo upomnień matki latają po kątach, szukając kolejnych niebezpieczeństw i własnych niedoskonałości, do których starsza mogła by się przyczepić. Często można zobaczyć Jeż siedzącą gdzieś w kącie, z dala od matki której się boi, z smutnymi iskrami przerażenia w oczach, od których aż serce się kraje. Kotka nie jest mała, charakteryzuje się natomiast tym, iż jest dość długa i w miarę duża. Ma długi tułów, również długie, dość umięśnione nogi…posiada jasno czekoladowy nos, który wącha otoczenie z ciekawością. Jej łapy mają natomiast bardzo jasne, nieomal białe poduszeczki łap, z powodu odziedziczonej bieli. Biel owa znajduje się na wszystkich już wcześniej wspomnianych łapach kotki, pod postacią skarpetek, oraz jest rozlana na jej brzuchu i sięga jej aż po klatkę piersiową. Posiada także zakręcone wzium uszy. Jej futro jest długie, ale nie jakoś strasznie gęste, do tego jedwabiście miękkie. Na pyszczku koteczki zazwyczaj gości kamienna minka, aby nie pokazać mamie, że się jej boi, bo ta mogła by znowu być niezadowolona, choć nie wychodzi jej akurat ukrywanie strachu za dobrze, przez mowę ciała. Jeż ma również dość duże oczy. Ma także długie wąsiska.
Cechy szczególne - jasno czekoladowy nos, prawie białe poduszki łap, intensywnie zielone oczy odziedziczone po babci, najeżona sierść, długi tułów i łapy, jest dość duża, posiada dość duże oczy, długie wąsy, napuszony ogon, jej futro jest w przyjemnym dla oka, ciepłym odcieniu czekolady i rudego, posiada zakręcone uszy, takie, jak jej matka.
Kolor sierści - czekoladowy szylkret pręgowany dziko srebrny z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Jeżyk to osoba, która nie jest typowym kociakiem goniącym kulkę mchu po całym schronieniu. Bowiem nie może tego robić. A przynajmniej nie może robić tego źle, bowiem najmniejsze potknięcie spotyka się z dezaprobatą matki i jej wściekłością; dlatego właśnie kotka się nie wychyla, bojąc się własnej rodzicielki. Z tego powodu przeważnie siedzi sama w kącie. Nie śpi jednak, bo musi cały czas być przytomna, by w razie czego spełnić wymagania Krokus. Właśnie z powodu rodzicielki jej pyszczek zazwyczaj ma kamienny wyraz twarzy. Chyba, że boi się – szczególnie w wypadku, kiedy powodem strachu jest matka i jej wściekłość. Wtedy jej ciało samo reaguje na stres; kotka się kuli, stroszy futro, jej oczy zamieniają się w spodki ze strachu, na co matka tylko prycha z pogardą i obrzydzeniem że kotka nie może tego opanować. Jeż ze stresu ma skłonności do tików nerwowych – cichego drapania mchu, nagłych szybkich ruchów ogona, uszu, stroszenia się i tak dalej i tak dalej. Z powodu odrzucenia ze strony matki, jakiego doświadcza, nawet, jeśli się stara, by być idealną córką i członkinią ich grupy, brak jej bliskości. Między innymi z tego powodu jej łapki namiętnie ugniatają mech, tak jak u kociąt, które matki nie miały – bo dla niej Krokus matką do końca nie jest. Tak, karmi ją, ale ich relacji nie można nazwać matka-córka, raczej hiperwymagająca opiekunka i dziecko które nie może się spokojnie pobawić, bo za każde nie złapanie kulki mchu czy wywalenie się zostanie ochrzanione. Kotkę przeraża wszelki dotyk, dlatego na niespodziewany może odskoczyć lub nastroszyć się mocno zdziwiona, i zrobić ruch, którego nawet nie przemyśli. Jedną z niewielu rzeczy, która daje jej komfort psychiczny, są spotkania z babcią. Ta bowiem kocha ją, tuli, pozwala się miętosić, czule wylizuje…to sprawia, iż Jeż nie tylko się panicznie boi, ale też nie lubi swej biologicznej matki, widząc, że można inaczej, na przykładzie kochającej babki. Skrycie nieco…gardzi Krokus. Można powiedzieć wręcz, iż w pewien sposób nienawidzi swojej oprawczyni. We wnętrzu z tego powodu, oraz także z innych czynników, jest kotem zadziornym, nieco czasami wrednym, sarkastycznym, ironicznym, chroniącym swój własny kuperek i uciekającym od niebezpieczeństwa, ale również takim, który kocha. Kocha swoje rodzeństwo, kocha swoje ciocie, wujków, babcie, lubi słuchać historii…czasem zdarza jej się również marzyć oraz „filozofować”. Prawdziwa Jeżyk czeka tam w środku na przebudzenie i żyje momentami, w których może bez strachu i obawy pokazać prawdziwą siebie.

MORALNOŚĆ

To kocię, jak na razie jej moralność nie jest zbyt rozwinięta, choć potrafi mieć pewne opory przed zabijaniem małych stworzeń, takich jak owady, co nie oznacza, iż nie bawi się w polowanie na nie. Chociaż w sumie…to zdarza się dość rzadko, z powodu wciąż obserwującej ją matki. Jeż ma dobre serce, nie chce krzywdzić kotów - a przynajmniej na pewno nie tak, jak jej zakichana rodzicielka.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: IV
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Nie jest za dobra w rozmowach z innymi kotami, często się ich boi, szuka drugiego dna, jest przewrażliwiona…trudno jest jej zaufać innym, z powodu zachowania matki. Jest bardzo wyczulona na ból i dotyk, do czego niestety będzie musiała się przyzwyczaić przy Krokus. Potrafi być zadziorna i wredna, ale tylko wtedy, gdy nie czuje tego paraliżującego strachu, który często nią włada i targa na różne strony.
Mocne strony: Ma bardzo dobrą pamięć, łatwo jej dostrzegać niektóre szczegóły oraz łączyć fakty w całość, jest kreatywna, nieźle orientuje się w terenie, jest dość umięśniona na nogach jak na swój wiek, ma zdolność do wykonywania dziwnych, zdających się nawet jak na kota niemożliwymi póz, ale tylko, jak mamy nie ma, bo Jeż nie chce oberwać po uszach.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kubek
Matka - Krokus
Rodzeństwo - Biologiczne: Sójka, Sroka. Przyrodnie: Szczekuszka – wszyscy są z tego samego miotu, ale z różnych ojców.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Bylica – babcia od strony matki, mocno ją kocha, jest ciepła i miła, przy niej trochę się otwiera i nie czuje się tak źle, jak zwykle. Do tego ma szansę pokazać, jakim kotem jest we wnętrzu i pogadać na przykład o tym, czemu drzewa zmieniają liście.
Fiołek – wujek, brat matki, trochę…nadpobudliwy. Jeż nieco boi się, iż kocur ma tendencje do warczenia jak Krokus, gdy coś mu się nie spodoba.
Deszcz – siostra matki czyli ciocia, cicha, opiekuńcza, inteligenta i miła kotka. Jeż ją lubi, bo nie jest agresywna, natomiast przyjazna wobec siostrzeńców.
Skowronek – przybrana siostra matki czyli kolejna ciocia, lubi ją. Kotka jest energiczna i miła. Czasem tylko boi się jej nagłych ruchów…ale taka już natura córki Krokus.
Skaza – przybrane rodzeństwo matki więc kolejne wujostwo. Lubi, kot są mili i trochę za naiwni, co Jeż nawet w tym wieku zauważa. Docenia chęć zabawy Skazy z nią.
Blanka – przybrana córko/wnuczka Bylicy, więc to ciotka vol 3, lubi kotkę, bo z jakiegoś powodu czuje do niej sympatię, jakby ta ją rozumiała – ją i jej strach.
Błotniste Ziele - kotka czasem się nią opiekuje. Potrafi wyglądać dość strasznie, przez co na początku Jeż się jej nieco bała ale...kiedy odkryła, że to miła cynamonowa bułeczka o złotym serduchu, to ją pokochała. Niczym drugą babcię.
Wrogowie - Nie lubi swej matki, Krokus, czy jest wrogiem? No cóż, katem, i jak czasem pozwoli sobie mówić w myślach kotka, wrzodem na dupie? A jak najbardziej, skrycie i bardzo głęboko w sobie, skrywa nadzieję, iż matka udławi się kłaczkiem. Bura jest dla niej…przerażającym kotem i oprawcą ciągle patrzącym jej pod łapy, od którego trudno się jest uwolnić.
Wypłosz – przybrany brat matki więc kolejny wujek, nie lubi, boi się i tak samo jak z matką – wręcz nienawidzi.
SZKOLENIE

Mentor - Bylica i Deszcz
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona przez Krokus, która wiedząc, iż matka lubi kociaki, chcąc wynagrodzić jej zostawienie Wypłosza samego na szczycie krzewu, przez co ten się przegrzał, i pragnąc uszczęśliwić kocicę uznała, iż wprost idealnym sposobem na to będzie zrobienie sobie kociaków. W końcu Bylica na pewno będzie szczęśliwa z wnuków! Krokus spotykając dwóch braci po kocimiętce szybko ich wykorzystała, a następnie wróciła do swej rodzicielki. Matka Jeżyk wyjawiła informację o ciąży dopiero, gdy matka dostrzegła jej dziwne zachowanie i ją o to zapytała. Od tamtego czasu bura siedziała w krzaku, aż do dość ciężkiego porodu. Kotka obecnie jest wymagającą, chłodną matką, wymagającą perfekcyjności od swych młodych. Do tego często je opuszcza – wychodzi na treningi ze swym uczniem, Wypłoszem, pozostawiając kocięta pod opieką innych kotów, często babci. Krokus nie wybrzydza na okazję do wywinięcia się z obowiązków. Jednocześnie poluje a potem wraca, by znów krytykować najmniejsze ruchy czy potknięcia swych dzieci, aby w swoim mniemaniu, zrobić z nich najlepsze wnuki dla Bylicy i wartościowych członków ich grupy.

SROKA


OGÓLNE
SROKA
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Autor: cheetah
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sroka jest całkiem wysoką, chudą koteczką. Ma ciekawe, wywinięte w tył białe uszy i jasnożółte oczy, w których najczęściej zobaczyć można pogardę. Jej pysk jest ostry i kanciasty.
Cechy szczególne - wywinięte w tył uszy, liczne blizny
Kolor sierści - biała (czekoladowy dymny szylkret tortie)
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Na pierwszy rzut oka, biała wydaje się być cichą i zamkniętą w sobie kotką. To tylko pierwsze wrażenie, posiedź z nią trochę dłużej — Sroka jest wiecznie naburmuszona i zdenerwowana na wszystko. Swoim zachowaniem męczy wszystkich dookoła i nie zna umiaru. Bardzo łatwo ją zirytować, wystarczy, że ma gorszy dzień, a już na ciebie nasyczy, że za głośno oddychasz, czy chodzisz. Na prawdę, ciężko usiedzieć w jej towarzystwie dłuższą chwilę. A co się stanie, jak zwrócisz jej uwagę? Okrzyczy cię, stwierdzi, że niepotrzebnie się czepiasz i robisz aferę. Nie cierpi śmiechów, żartów i zabaw — uważa, że to żałosne i niezwykle ją to denerwuje.

MORALNOŚĆ

Zbyt wiele nie można tu powiedzieć, gdyż żółtooka to kociak, jednak z pewnością nie należy do uroczych i dobrotliwych kotów, które będą się nad kimś litować.

CIEKAWOSTKI

- Bardzo nie lubi swojego imienia
- Nie lubi większości kotów, które się nią opiekują

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nerwowość, niecierpliwość
Mocne strony: szybkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kubek
Matka - Krokus
Rodzeństwo - Jeżyk, Sójka, Szczekuszka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - gardzi większością kotów
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Krokus wiedząc że matka lubi kociaki, chcąc jej wynagrodzić zostawienie Wypłosza na drzewie, przez co ten się przegrzał i pragnąc uszczęśliwić kocicę uznała, iż wprost idealnym sposobem będzie zrobienie sobie kociaków. W końcu Bylica na pewno będzie szczęśliwa z wnuków! Kotka spotykając dwóch braci po kocimiętce szybko ich wykorzystała, a następnie wróciła do swej rodzicielki.

Sójka

OGÓLNE
SÓJKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotniczka
Ranga: Samotniczka

- - - -

Autor: Wierzba
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Małe, chude, chodzące z wiecznie nastroszonym futerkiem. Posiada duże, dwukolorowe oczka i wkurzony wyraz pyszczka. Trochę rude, trochę liliowie i odrobinę białe.
Cechy szczególne - wykręcone uszy
Kolor sierści - liliowy srebrny szylkretowy bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółto-niebieskie (heterochromia)

CHARAKTER

Dziecko-chaos. Okropnie denerwujące, namolne dziecko, które z niemałą radością sypnie ci bluźnierstwem prosto w pysk. Dobitnie szczera, gada co jej ślina na język naniesie, przez co czasem ciężko odnaleźć się w jej towarzystwie. Nie boi się wytknąć rozmówcy jego wady, a krytyka spływa po niej jak po kaczce. Ma zdecydowanie za dużo energii, którą używa, by roznosić wszystko dookoła. Wraz z nią w legowisku zawsze dziwnym trafem pojawia się a to zniszczone legowisko, a to dziwne kawałki czegokolwiek koteczka znajdzie pod łapami. Diabelsko inteligentna i spostrzegawcza, zawsze znajdzie sposób, w jaki może wbijać kotom wokół szpileczki. Nie szanuje właściwie nikogo oprócz siebie, opierając się wszystkiemu, co się jej nie podoba. A ów lista jest długa. Zdecydowanie zbyt długa jak na takiego bachorka. 

MORALNOŚĆ

Zbyt młoda by stwierdzić cokolwiek w tej kwestii.

CIEKAWOSTKI

Świetnie udaje wrzaski żurawi. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: -;
Słabe strony: Rozmazana wizja w jednym oku
Mocne strony: Wytrzymałość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kubek
Matka - Krokus
Rodzeństwo - Sroka, Jeżyk, Szczekuszka
Partner - brak, ew
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - brak
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Urodzona w rodzinie samotników, która wcale jej się nie podoba.

06 marca 2014

Różana Woń

Autor grafiki: piankacz

OGÓLNE
RÓŻANA WOŃ
*Poprzednie imiona: Róża >> Różana Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna, Panromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Medyk (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun: Kurcig 
Autor: nikt.1811.t@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Róża jest smukłą i elegancką kotką. Byłaby całkowicie czarna, gdyby nie białe futro na brzuchu i szyi. Ma szczupłe, długie nogi, które sprawiają, że kocica jest jednym z wyższych członków klanu. Jej oczy mają kolor zieleni, który podobny jest do oczu samej Sroczej Gwiazdy. Końcówki jej czarnych uszu zdobią pędzelki.
Cechy charakterystyczne - Pędzelki na uszach
Kolor futra - Czarna jednolita z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Różaną Woń można porównać do starszyzny, mimo, że kocica ma niewiele księżyców na karku. Zawsze znajdzie temat do narzekania, nawet jeśli wszystko będzie iść po jej myśli. Uważa się za najmądrzejszą w swej dziedzinie, co skutkuje tym, że często poprawia koty nawet w najmniejszych rzeczach. Poprawianie jej wiąże się z krzykiem, bo kotka uważa, że nigdy się nie myli, a przynajmniej nigdy się do tego nie przyznaje. Jej magazynek na zioła musi być poukładany tak jak ona chce, a jeśli ktoś zmieni najmniejszą rzecz, to ta już podnosi głos. Stroni od przemocy, uważa, że atak słowami jest zawsze lepszy. Ktokolwiek przebywał w okolicy czarnej kocicy, może śmiało powiedzieć, że kocica kocha się kłócić oraz plotkować. Nie uważa, że jest to coś złego. Gdy ktoś wejdzie jej za skórę, to może się spodziewać, że Róża będzie mu to wypominać do śmierci. Jest strasznie pamiętliwa i nie wierzy, że ktokolwiek może przejść przemianę. Gdy wyrobi sobie o kimś zdanie, to trudno je później zmienić. Inną wadą medyczki jest lenistwo, które towarzyszyło jej od początku życia. Każde możliwe luki w kodeksie wykorzystuje na swoją korzyść i gdy nikt jej przy tym nie przyłapie, to będzie wykorzystywać je najdłużej, jak to jest możliwe. Woli żyć w małej grupce przyjaciół niż przyjaźnić się z każdym kotem z klanu. Gdy w jej okolicy pojawia się jej matka lub babka, to automatycznie stara się ukazać przy nich najlepiej. Obawia się odrzucenia przez nie.

MORALNOŚĆ

Medyczka poszła moralnością za matką, jednak nie w drastyczny sposób jak zastępczyni. Uważa czekoladowe koty za gorszą część społeczeństwa i priorytezuje inne koty nad nimi, jednak nie jest przekonana, że ich eliminacja coś zmieni. Zawsze znajdzie się przecież ktoś w ich miejsce. Wierzy w Klan Gwiazdy, a ich kodeksu przestrzega, chociaż luki w nim z chęcią wykorzystuje. Od swej mentorki przejęła niechęć pomagania kotom, które nie należą do jej klanu. 

CIEKAWOSTKI

- Róża jest nieco zauroczona w Kruczym Szponie, jednak kocica nie odwzajemnia jej uczuć
- Często ze stresu gryzie swoją sierść lub dowolne, zwykle twarde rzeczy
- Ma wyjątkowo dobrą pamięć
- Nie lubi kociaków i przebywania w ich okolicy
- Chciałaby złapać lepszy kontakt ze swoimi kuzynkami. Potrafi nafukać na Zimorodkową Łapę, kiedy ta kwestionuje jej decyzje, jednak nadal ma nadzieję, że gdy kotka wydorośleje to staną się sobie bliższe. Podobne podejście ma do Algowej Strugi, za którą nie przepada jej matka. Mimo błędów przeszłości wierzy, że wojowniczka się zmieniła i uda się im zaprzyjaźnić, tak jakby chciała tego babcia.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: ///
Słabe punkty: Lenistwo, przesadna pewność siebie, pamiętliwość, zwinność
Mocne strony: Szybko uczy się nowych rzeczy, biegi długodystansowe, pływanie


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wieczorna Gwiazda - Trans kotka, z którą nie ma świetnego kontaktu. Ma o niej obojętne zdanie
Matka Tuptająca Gęś - Wzór Róży, a jednocześnie jej matka. Kocha ją, jednak trochę się jej boi
Rodzeństwo - Łabędź [*], Muszlowa Łapa - Z siostrą nie trzyma większego kontaktu. Chociaż stara się utrzymywać z nią pozytywne relacje, to wychodzi jej to coraz gorzej
Partner - ///
Potomstwo - Eww, nigdy

INNE

Przyjaciele: 
Srocza Gwiazda - Jej babcia i przykład do naśladowania. Uwielbia spędzać z nią czas.
Okraszona Polana [*] - Powoli zapomina o kocicy, która kiedyś ją odwiedzała, jednak wspomina ją pozytywnie.
Nimfie Zwierciadło - Traktuje jak młodszą siostrę, mimo iż nie są spokrewnione.
Kolcolistne Kwiecie [NPC] - Kocur przybrał rolę ojca w jej życiu i tak również traktuje go Róża.
Biedronkowe Pole [NPC] - Była uczennica mamy, z którą złapała dobry kontakt. Kocha z nią plotkować.
Krabowe Paluszki [NPC] - Jej najlepsza przyjaciółka.
Kruczy Szpon [NPC] - Miłość jej życia, a przynajmniej tak myśli kocica.
Wrogowie: 
Skrzelowy Szept - Ewww, czekoladowy kocur.
Baśniowa Stokrotka - Nie lubi kocicy i nie może znaleźć powodu dlaczego.


SZKOLENIE

Mentor - Strzyżykowy Promyk [*]
Uczniowie obecni - Zimorodkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Róża narodziła się z miotu sojuszniczego Tuptającej Gęsi z Klanu Nocy i Wieczornej Mary z Klanu Wilka, za panowania Sroczej Gwiazdy.

MUSZLOWA ŁAPA


Autor grafiki: prega
OGÓLNE
MUSZLOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Muszelka
Płeć: Kotka
Orientacja: nieznana
Przynależność: Klan Nocy --> Klan Wilka
Ranga: Uczeń (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Jest przeciętnej wielkości kocięciem o nieco smuklejszej budowie niż większość jej rówieśników. Jej futro jest w większości białe, jasno-niebieskimi partami są cały ogon, jedna plamka przy barku, broda oraz uszy i część czoła. Ma niebieskie oczy po matce z Klanu Wilka.
Często można ją zobaczyć umorusaną różnokolorowymi barwnikami, szczególnie na łapach.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, jaśniejszy niż przeciętnie odcień niebieskich partii jej futra, niebieska broda i niebieska plama w okolicach barku;
Kolor sierści - niebieska jednolita van
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Muszelka jest dość ciekawym kocięciem. Poza normalnymi cechami kocięcia, takimi jak energiczność i duża ciekawość świata kotka ma coś jeszcze – jest bowiem bardzo kreatywna. Wraz z nudą przychodzą jej do głowy różne pomysły na jej zbicie. Czy to nowa zabawa, taka jak budowa twierdzy czy „zgadnij o kim mowa”, po coś, co stało się jej cechą rozpoznawczą – młoda bowiem wpadła na pomysł wykorzystania swoich muszelek podarowanych przez inne koty do czegoś wyjątkowego. Mianowicie… malowania.
Zaczęła zbierać różne kolorowe rzeczy – ziemię i glinę o nietypowych kolorach, różnorakie kamyczki, kwiaty i martwe robaki – i tak zaczęła malować. Zaczęło się od sumaków – młoda wyryła sobie patykiem to co chciała namalować w ziemi, a potem zaczęła każdą gałązkę malować osobno. I tak ostrożnie i z przemyśleniem zaczęła malować gałęzie z przodu, te troszkę dalej, i jeszcze dalej, i tak dalej…
A gdy dorośli wrócili zastali obraz widoczny tylko pod pewnymi kątami, gdzie gałęzie w polu widzenia układały się tak, a nie inaczej.
Tak też młodą nie raz można zobaczyć z kolorowymi łapami oraz pobrudzonym futerkiem, czy też szukającą nowego barwnika, bo stary jej się skończył.
Jaka poza tym jest Muszelka? Przyjazna i radosna. No przeważnie, bo… oddanie do Klanu Wilka mocno ją przybije. Nie będzie się czuła częścią tej obcej, tak innej od tej w której się urodziła społeczności. Do tego brak znajomych kotów sprawi, iż młoda stanie się cichsza w nowym miejscu, nie umiejąc się w nim odnaleźć.

MORALNOŚĆ

Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

- Trzyma barwniki w muszelkach podczas malowania.
- Do momentu, w którym zostanie oddana do Klanu Wilka, będzie miała nadzieję, iż babcia zmieni zdanie i wcale jej nie odda.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: zamyśla się, słabiakiem kompletnym nie jest ale siłą nie grzeszy, nienawidzi nudy i może zrobić wiele, by ją zbić, nawet coś nie do końca legalnego
Mocne strony: kreatywna, zwinna, ma ukryty talent do pływania

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wieczorna Mara – trans matka. Nawet gdy mała już będzie w Klanie Wilka, czarna nie będzie się nią zajmować, co zrani Muszelkę i mocno odbije się na jej nastroju.
Matka - Biologiczna: Tuptająca Gęś – bardzo surowa, Muszelka trochę się jej boi, ale ją kocha. Przybrana: Gwiazdnicowe Niebo – kotka da jej miłość, uwagę i wsparcie, których Muszelka tak bardzo po oddaniu będzie potrzebować. Mimo to młoda będzie się czuła dziwnie z myślą, że liliowa zastąpiła jej mamę z Klanu Nocy, jak i tę z Klanu Wilka.
Rodzeństwo - Różana Woń, Łabędź [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Srocza Gwiazda – babcia. Podziwia ją za to, iż jest wielką przywódczynią ich klanu. Uwielbia słuchać od niej i reszty rodziny o potędze Klanu Nocy. Małe serduszko Muszelki zostanie rozerwane gdy babcia ją odda. Spieniony Nurt, Wirująca Lotka, Kotewkowa Łapa, Sumowa Płetwa, Kawcze Serce – ciocie Cyrankowa Łapa, Kazarkowa Łapa, Krakwia Łapa, Karasiowa Łapa, Krabia Łapa, Skrzelikowa Łapa – kuzynostwo drugiego stopnia z KN Kolcoliste Kwiecie – przyjaciel mamy Nenufara – przyjaciółka Muszelki, bardzo się lubią.
Wrogowie - ///

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Muszelka urodziła się w miocie sojuszniczym Klanu Nocy i Klanu Wilka. Jej biologiczną matką jest Tuptająca Gęś, zastępczyni nocniaków i córka ich liderki, Sroczej Gwiazdy. Biologicznym ojcem zaś jest Wieczorna Mara – trans kotka, również zastępczyni w swoim Klanie, będąca do tego wnuczką słynnego Mrocznej Gwiazdy. Muszelka urodziła się i spędziła pierwsze dwa księżyce życia u nocniaków, przez co przywiązała się do nich mocno. Pragnie pływać, łowić ryby i być częścią ich społeczności od małego, jednak los ma dla niej inne plany – zostanie w ramach umowy międzyklanowej oddana do Klanu Wilka, co na zawsze zmieni jej życie.