BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2024

Zimowe dolegliwości!

Nadeszła Pora Nagich Drzew, a z nią kolejne dolegliwości!

POGODA

Śnieg intensywnie prószy z nieba, pokrywając swą bielą całą ziemię. Jest lepki, ciężki i łatwy do formowania, dzięki czemu ślady zostawiane przez zwierzynę są łatwe do wytropienia. Jeziora zostały skute lodem, który na szczęście dla wojowników - jest wystarczająco gruby, by bezpiecznie się po nim przemieszczać. Deszczu jest mało - pojawi się on dopiero pod koniec Pory Nagich Drzew, tworząc nieprzyjemne, wilgotne podłoże oraz liczne, spływające w dół strugi błota, niosącego ze sobą odłamki drzew i lodu.
Mimo uroków tej pory, szczególną ostrożność należy zachować podczas poruszania się pod koronami drzew, w lasach i borach. Grube czapy potrafią niespodziewanie spaść na nieszczęśnika, przygniatając go i uniemożliwiając ruch. Warto również pamiętać o zdradliwości podłoża,  którego nierówności i dziury zostały przysłonięte przez śnieżne zaspy.
Na obrzeżach klanów, spostrzec można dziwne, zrobione ze śniegu, dwunożno-podobne figury, o bardziej krągłych kształtach. W ich pobliżu znaleźć można kije wykończone suchą słomą oraz, ku zaskoczeniu wielu, pomarańczowe korzenie, przez nieco sprytniejszych określane mianem marchewek.
 
Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:
 
Barszczowa Łodyga - wybicie barku
Nagietkowy Wschód - swędząca infekcja
Pszczela Łapa - kolec w łapie
Kukułcze Skrzydło - chrypa
Pożar - kleszcz

Klanu Klifu:
 
Srokoszowa Gwiazda - biegunka
Miedziany Kieł - katar
Judaszowcowy Pocałunek - przemarznięcie
Kruszynowa Knieja - odwodnienie
Liściaste Futro - infekcja ucha

Klanu Nocy:

Księżycowy Blask - odmrożone poduszki łap
Spieniony Nurt - ból zęba
Cuchnący Śledź - szkło w łapie
Dryfująca Bulwa - wymioty
Piórolotkowy Trzepot - biegunka

Klanu Wilka:
 
Zaranna Zjawa - infekcja gardła
Śnieżny Wicher - kleszcz
Lśniąca Szadź - katar
Pokrzywowy Wąs - omdlenia
Prążkowana Łapa - zatrucie pokarmowe

Owocowego Lasu:
 
Gruszka - ból stawu
Bryza - kłopoty z oddychaniem
Cierń - halucynacje
Mróz - zwichnięcie tylnej łapy
Listek - kleszcz

Samotnicy i Pieszczochy:
 
Umakini - szkło w łapie
Kalafior - przewianie
Stonka - gorączka


Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:
 
Konwaliowy Powiew - kłopoty z oddychaniem > duszności
Kurza Pogoń - infekcja gardła > chrypa

Klanu Klifu:

Jastrzębia Łapa - wybicie barku > sztywność kończyny > unieruchomienie kończyny > stałe unieruchomienie kończyny
Bożodrzewny Kaprys - wymioty > odwodnienie
Pietruszka - wymioty > odwodnienie

Klanu Nocy:

Skacząca Cyranka - ugryzienie przez szczura > infekcja > niemożność stawania na łapę > gnicie kończyny > amputacja kończyny
 
Klanu Wilka:

Iskrząca Łapa - wyczerpanie
Wilcza Tajga - ból zęba > wypadnięcie zęba
Szeleszczący Wiąz - infekcja oka > tymczasowa ślepota

Owocowego Lasu:

Wszyscy zostali wyleczeni!
 
Samotnicy i Pieszczochy:

Ruta - bezsenność > halucynacje > poważne problemy psychiczne
Mniszek - infekcja ucha > tymczasowa głuchota na ucho > stała głuchota na ucho
Mrówkolew - ból stawu > odrętwienie kończyny
Diament - katar > trudności z oddychaniem


 
Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka zimą.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu zimy - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn. nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz