BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

FASOLOWA ŁODYGA

 

FASOLOWA ŁODYGA

Poprzednie imiona: Fasolka > Fasolkowa Łapa > Fasolowa Łapa > Fasolowa Krzywica

Wiek: 48 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Wilka

Ranga: Starsza

Poziom medyczny: V (uczyła się zarówno u Potrójnego Kroku jak i Cisowych Moczarów. Posiada wiedzę o roślinach leczniczych i truciznach, którą zbierała przez wiele księżyców)

Charakter: Z małej fasolki w końcu coś wykiełkowało i na pewno różni się od swojej pierwotnej formy - po dawnym, kocięcym i niewinnym spojrzeniu na świat została jedynie determinacja i chęć stawania się coraz silniejszą. Wszelkie problemy, jakie napotkała na swojej drodze (wojna domowa, atak wilka, wojna ze Stwórcą) nauczyły kotkę, że nikt wyższy nad nimi nie czuwa, jak wierzą w to inne koty. Owszem, Fasola nie podważa istnienia Klanu Gwiazdy - ci na pewno oglądają z góry każdy ich ruch, wypatrując potknięć i łamania ich zasad. Pointka nie wierzy w ich "dobre intencje" czy troskę, jaką podobno mieli ich obdarzać. Fasolkowa Łapa przez całe swoje życie nie widziała, żeby Gwiezdni kiwnęli chociaż pazurem żeby im pomóc. Fasolka już od dawna kwestionowała ich zasady, jednak po tym, co ją spotkało jest pewna swojego zdania i obrzydzona Klanem Gwiazdy, z czym się w ogóle nie kryje - nie ma zamiaru siedzieć bezczynnie i wciąż oglądać ból bliskich, mając nadzieję, że coś się zmieni. Wie, że jeśli chce zmiany to musi wziąć wszystko we własne łapy, bo nikt inny tego za nią nie zrobi.

Kotka nie żałuje żadnej ze swoich decyzji, nawet jeśli nie okrywały się one z ogólnie wyznaczonymi zasadami i nie nie chce zmieniać swojego postępowania, nawet jeśli cały klan będzie się z nią nie zgadzał. Fasola jest niezwykle zdeterminowana i krok po kroku będzie dążyć do swojego celu, mierząc się z każdą przeszkodą.

Pointka zauważyła też, że wojna pozbawiła ją części współczucia do obcych kotów, co ją niepokoi. Wolałaby myśleć o sobie jako dobra, współczująca kotka, niosąca pomoc każdemu, jednak czy na pewno nadal jest w stanie tak samo na to patrzeć, widząc, jaką krzywdę mogą wyrządzić koty sobie nawzajem? Chociaż nękają ją wątpliwości, Fasolkowa Łapa mimo ostatnich wydarzeń nie straciła dobrego serca i chęć pomocy bliskim. Fasolka niezwykle troszczy się o swoją rodzinę i przyjaciół. Stara się być dla wszystkim oparciem, nie obrzucając ich własnymi problemami, dlatego cały gniew, zmęczenie, frustrację i wątpliwości ukrywa pod radosnym uśmiechem. Odsuwa wtedy wszystko na bok i stara się być najlepszą wersją siebie. Wszystko wylewa się z niej jednak, gdy kotka nie radzi sobie z nagromadzonymi emocjami. Wtedy, po wyznaniu najbardziej zaufanej osobie swoich żalów, liliowa ma okropne wyrzuty sumienia, że nie zdołała się powstrzymać. Jej frustracja ostatnio szczególnie daje się jej we znaki. Kota często przyłapuje siebie na warczeniu pod nosem i narzekaniu na własną siłę i porażki. Wciąż nakłada na siebie presję bycia coraz lepszą, co powoli ją wykańcza.

Fasola nauczyła się doceniać małe rzeczy, przynoszące jej ukojenie. Potrafi przystanąć na chwilę, zwolnić i cieszyć się chwilowym spokojem, by potem znów rzucić się w wir nerwowej, niepewnej codzienności. Kotce niezwykle zależy na relacjach z innymi, mając wrażenie, że to jedyne, co jeszcze nigdy jej nie zawiodło. Fasolce zdarza się poczuć ukłucie zazdrości, widząc, jak życie miłosne innych Klanowiczów kwitnie, podczas gdy ona ona czuje na karku ciężką samotność. Ma nadzieję, że kiedyś stworzy dla siebie i innych świat, gdzie będą mogli być spokojni o przyszłość z rodziną i miłością u boku.


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Niestety, jej imię już nie pasuje do niej aż tak bardzo, jeśli chodzi o wygląd. Fasola z niewielkiej fasolki wyrosła na ciekawe połączenie rodziców. Po Miedzianej Iskrze odziedziczyła wzrost, a po Iglastej Gwieździe budowę, przez co powstała niezwykle niska, patykowata kotka, wyglądająca, jakby miałaby się rozpaść przy najmniejszym dotyku. Fasola posiada niezbyt zadbaną, gdzieniegdzie posklejaną sierść w kolorze liliowym, który na jej tułowiu, szyi i tyle głowy jest delikatnie jaśniejszy od bazy. Szatę młodej medyczki dekorują liczne pręgi i białe plamy na pyszczku, brodzie, spodzie ciała i palcach. Kotka na pewno nie jednego kocura oczarowałaby wyglądem, gdyby nie pozostałości po wojnie. Na jej bokach widać wystające żebra, na całym ciele rozsypane są liczne blizny, naderwane uszy, a jedna trzecia jej nosa przypomina bardziej rów aniżeli narząd kociego węchu. Po jej okrągłym, pulchnym pyszczku też nie zostało za dużo, oprócz dużych, morskich oczu. Kotka z pyska na pewno wydoroślała i nabrała powagi. W pewnym momencie jej życia można było zauważyć, że kotka przestała przejmować się swoim wyglądem, co zostało z nią do dnia dzisiejszego. Ku oburzeniu Pierzastej Mordki, Fasola przestała dbać tak często o swoje futro, przez co z każdym dniem staje się coraz bardziej brązowe, co upodabnia ją tylko do tajnej mentorki - Cisowych Moczarów. 

  • Kolor sierści - liliowy point tonkijjski mitted lynx (z białym, pręgowany tygrysio)

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - morskie

Rodzina: 

  • Ojciec - Iglasta Gwiazda (kocha ojca całym sercem i po wojnie stara się mu pomóc jak może. Widzi, że nie jest w zbyt dobrym stanie i byłaby nawet chętna przejąć część jego obowiązków, gdyby tylko kocur się na to zgodził.)

  • Matka - Miedziana Iskra (Fasola bardzo kocha mamę i stara się nie przysparzać jej więcej problemów, niż już i tak ma. Po wojnie jej stan psychiczny widocznie się pogorszył i Fasola stara się spędzać z nią więcej czasu, szczególnie teraz, gdy obie tego potrzebują)

  • Rodzeństwo - och, tu będzie tego sporo. Więc tak: najstarsze przybrane rodzeństwo ze strony ojca - Słoneczny Zmierzch [*] i Przygasający Płomyk [*] oraz zmarła Gorzka Prawda [*]. Tak jak Gorzkiej młoda nie miała okazji poznać, tak lubi czasem pozaczepiać Słonecznego i Przygasającą. Dalej są Leszczynowa Bryza, Ostrokrzewiowy Cierń [*] i Szafirkowy Potok [*]. Z nimi Fasolka ma chyba najsłabszy kontakt. Ma wrażenie, że do całego jej miotu pałają jakąś niechęcią i Fasolka ma nadzieję, że z czasem się to zmieni, bo naprawdę chciałaby poznać lepiej swoją wielką rodzinkę. No i teraz jej rodzeństwo z miotu, czyli Pierzasta Mordka i Kaczy Trzepot [*]. Młoda bardzo za nimi przepada. Mogłaby godzinami z nimi przebywać i w sumie to to robi. 

  • Partner - Huraganowe Wzgórze

  • Potomstwo - Pokrzywek, Cis

Mentor: Potrójny Krok

Uczniowie: 

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Fasolka razem z Piórkiem i Kaczuszką urodziła się w ogromnej rodzinie lidera i jego nowej partnerki w Klanie Wilka. Gdy była jeszcze kociakiem przetrwała wojnę domową i atak wilka, co dało jej dosyć twardy początek życia. Przebijając się przez trudności, kotka z wielkim zainteresowaniem zaglądała do legowiska medyków i kończąc 6 księżyców latała pomiędzy nim a żłobkiem. Zważywszy na relację z Kolczastą Łapą kotka z początku miała problem z przyznaniem przed sobą, że chciałaby wybrać drogę medyka, jednak po rozmowie z rodzicami jej wątpliwości się rozwiały. I tak, po osiągnięciu uczniowskiego wieku kotka została mianowana na terminatorkę niezwykle marudnego osobnika - Potrójnego Kroku, który od tamtej chwili miał jej pokazywać tajniki kociej medycyny. Fasolkowa Łapa z czasem zbierała coraz więcej wiedzy, a po jakimś czasie do jej grafiku zajęć doszły jeszcze spotkania z bagienną wiedźmą - Cisowymi Moczarami, która uczyła ją o truciznach i odtrutkach. Fasola prowadziła całkiem zabiegane życie, aż na horyzoncie pojawiły się kolejne kłopoty. Mianowicie Klan Gwiazdy i jego wielkie ostrzeżenia. Pierwsze podczas spotkania medyków, drugie podczas zgromadzenia, gdy to Gwiezdni przez nią przemówili, ogłaszając karę dla wszystkich klanowych kotów łamiących zasady. Po tych wydarzeniach Fasola nabrała tylko obrzydzenia do przodków, którzy bezsensownie wtrącali się w życia żyjących. Następnie nadeszły mroczne czasy dla Klanu Wilka. Kocur zwany Stwórcą siłą przejął ich obóz i zniewolił wszystkich Wilczaków, oznajmiając się ich nowym panem. Fasolkowa Łapa i jej bliscy żyli w ciągłym strachu i stresie przez parę tygodni, aż w końcu Klan Burzy przyszedł im z pomocą, niosąc kolejny promyk nadziei. 

  

Punkty umiejętności: 

  • siła - 15

  • szybkość - 26

  • zwinność - 26

  • skok - 23

Upomnienia: 1/3

Właściciel: barnathebarnuch@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz