BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

DZICZY KIEŁ

 DZICZY KIEŁ

Poprzednie imiona: Dzik

Wiek: 29 księżyce

Płeć: Koteczka

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: - (nie ciągnie ją do starszego, gderającego medyka więc raczej dużo się nie dowie, a już na pewno nie zdecyduje się na zagłębianie tej wiedzy jako terminatorka medyka)

Charakter: Jak najpewniej wiecie dziki atakują, kiedy tylko zbliżysz się za blisko. O niej nie można tego powiedzieć, kiedy zbliżysz się za blisko zwyczajnie czmychnie do taty albo mamy, taki ten "dzik" jest odważny. Lubi jeść i wręcz nie ma w tym umiaru, koniec jedzenia znajduje się na granicy snu, a jawy. Wiadomo, także, że tricolorka jest kotką, jak to stereotypowa przedstawicielka płci żeńskiej lubi plotkować i robi to dość często. Zdarza jej się udawać tego kim nie jest. Kiedy nie zna się na czymś, zamiast to powiedzieć woli kombinować i gadać bzdury. Strasznie naiwna, powiesz jej, że stanie się kocurem jak upoluje rybę, ona w to uwierzy. Po kilku złych słówkach skierowanych w jej kierunku już prawie płacze, a kiedy dodasz jeszcze jedne złe słowo Dzik się rozpłacze i ucieknie daleko od kota, który jest powodem jej smutku. Stresuje się nawet najmniejszymi problemami, ale nikomu tego nie pokazuje. Woli smucić się w samotności, a kiedy ktoś do niej podejdzie i postanowi porozmawiać na poważnie, ona skłamie, że wszystko jest w porządku. Chce dążyć do celu i do niego dąży. Zawsze słucha uważnie, chłonie wiedze jak gąbka, ale w przeciwieństwie do gąbki nie da się z niej "wycisnąć" wiedzy. Wepchnie swój nosek prawie wszędzie, pomimo tego ma opory z poznawaniem nowych kotów. Nie lubi wizyt innych kotów spoza rodziny, podchodzi do obcych z  dystansem. Nie łatwo się przywiązuje, jak już się przywiąże to na stałe. Jeśli się za coś zabierze nie porzuci pracy, dopóki nie będzie perfekcyjnie. Lubi pomagać, za pomoc nie bierze zapłaty, wystarcza jej nadzieja, że kiedy ona znajdzie się w potrzebie ktoś jej pomoże. Lubi mieć towarzystwo swoich znajomych, przy nich gada najwięcej, choć zdarzają się dni, w których się  nie odzywa. Kocha klan i gdyby postawiono jej wybór, życie czy klan, wybrałaby klan. Toleruje inne koty, jednak ma opory z tolerowaniem morderców i kotów, które opuściły klan z własnej woli. Stara się być punktualna, czasami zdarza się jej spóźnić, wtedy jest na siebie wściekła. Lubi słuchać bajek i opowieści starszych od siebie kotów. Czy to prawda, że Dzik lubi zabawę? Prawda, lubi zabawę, phi! Lubi, wręcz kocha się bawić i mogłaby spędzić na zabawie kilka księżycy, oczywiście trzeba jeszcze jeść. Zdarza jej się kogoś okłamać, co ciekawe ona myśli, że kłamstwa są lepsze niż brutalna prawda. Dodatkowo czasem coś komuś ukradnie, woli to zachować w tajemnicy, najczęściej są to zabawki zrobione przez pozostałe karmicielki dla swoich kociaków. Lubi walkę i chciałaby już umieć się bronić. Nie przepada za polowaniem. Chciałaby robić coś więcej dla klanu niż siedzenie na tyłku i bawienie się kulką mchu, wolałaby polować i walczyć, do szału doprowadza ją fakt, że stan ten nie zmieni się jeszcze kilka księżycy. Wolałaby być kocurem i za kocura się uważa.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Dzik ani trochę nie przypomina niektórych masywnych kociaków. Chciałaby być potężna jak niektóre kociaki, wystarczyłoby jej tylko posiadanie budowy jej ojca. Jej budowa przypomina typową kotkę, niemożliwe do znalezienia przy spojrzeniu na kotkę są cechy typowe dla kocura. Wolałaby być pulchną kulką, niż chudą koteczką. Po części sama jest tą biegnącą kuleczką, wpływa na to puchate, szylkretowe, dymne futerko. Oczywiście wolałaby mieć czarne, krótkie futerko, ale nie narzeka na swoją sierść. Dwukolorowe futro jest połączeniem futra Deszczowego Futra i Oszronionego Płatka, na dodatek, gdzieniegdzie pojawia się też biel. Uroku dodaje jej pierś z dłuższym futerku o białym kolorze, dodatkowo charakterystyczna dla Dzika jest, także biała skarpetka na lewej przedniej łapce. Dłuższe futro znajduje się na szyi, głowie, lekko zaokrąglonym brzuszku oraz puchatym ogonku. Krótsza sierść znajduje się na plecach oraz uszach córki Oszronionego Płatka.  W przyszłości raczej będzie przypominała matkę, to właśnie po niej ma absurdalnie krótkie łapki, które wraz z półdługą sierścią tworzą z niej biegnącą kulkę sierści o uśmiechniętym pyszczku. Samo futerko jest miękkie jak puszek małego ptaka i pióra, dodatkowym atutem półdługiego futerka jest, także jego gęstość. Gęsta, trzykolorowa sierść jest idealnie przystosowane do trybu życia Klanu Nocy, do którego swoją drogą należy. Na łapkach przypominających cztery serdelki znajdują się pazury, są one krótkie i delikatnie zakręcone, nadają się do walki i polowanie, jednak są długości typowej dla przeciętnych kotek, oczywiście ku niezadowoleniu kotko-kocura. Głowa Dzika jest proporcjonalna oraz w kształcie owalu, pyszczek jest lekko za długi. Na jego końcu znajduje się mały, trójkątny, lekko zaokrąglony nosek w kolorze ciemnego brązu z dodatkiem jasnego różu. Obok noska znajdują się, także długie prawie niewidoczne, białe wibrysy obecne u każdego kota, oczywiście wnuczka Zawilca nie jest wyjątkiem. Oczy tricolorki są, aż za duże w stosunku do wielkości głowy i nosa. Ślepia tej panny są koloru nieba w trakcie słonecznej Pory Nowych Liści, często można zauważyć w nich waleczne iskierki, czasami zdarza się zauważyć radosne iskierki pojawiające się najczęściej w trakcie zabawy z mamą lub słuchania opowieści taty. Raczej nie zobaczysz w jej pięknych oczach smutku, choć czasami wygląda jakby płakała, to wszystko za sprawą jasnoróżowej obwódki oczu. Kawałek nad oczami znajdują się lekko za duże uszka przyozdobione krótką sierścią. W wnętrzu uszu przeważają jasne, różowe barwy, jednak można też znaleźć ciemniejsze przebłysk, z tyłu lewego ucha znajduje się ładna szara plamka, dookoła plamki znajdują się białe przebłyski. Uważnie przyglądając się kotce można zauważyć u niej pierwsze widoczne mięśnie, w wieku uczniowskim będą na pewno imponujące, jednak teraz nie są imponujące. Najważniejszy element wyglądu Dzika- piękny i puszysty ogon. Ma on charakterystyczną białą końcówkę, która tylko dodaje koteczce słodkości. Sama kita jest na tyle długa, że wnuczka Zawilca mogłaby przez niego upaść i trafić do Dryfującego Obłoku. Barki kotki są wąskie, typowe dla kotek. Chciałaby mieć poszarpane ucho lub mieć długą bliznę na barkach, to śmieszne, ale chce ją mieć.

  • Kolor sierści - Niebieski szylkret calico jednolity dymny

  • Długość sierści - Półdługa

  • Kolor oczu - Koteczka posiada oczy w kolorze niebieskiego nieba


Rodzina: 

  • Ojciec - Deszczowe Futro (niebieski dymny pręgowany kocur z  białymi łatami, zastępca Klanu Nocy. Uważa ojca za wzór do naśladowania, w przyszłości chciałaby osiągnąć tyle co on oraz być szanowanym i odważnym kocurem. Lubi bawić się z tatą i spędzać z nim czas, uważnie chłonie każde jego słowo i uważa go za najlepszego tatusia pod słońcem! Jego opowieści nigdy jej nie nudzą, mogłaby ich słuchać godzinami, jednak ciepłe miejsce przy brzuchu mamusi wzywa.)

  • Matka - Oszronioniony Płatek (czarna szylkretka calico o krótkich łapkach, posiadaczka ładnych brązowych oczach, wojowniczka Klanu Nocy. Uważa mamę za wzór do naśladowania. Kocha słuchać jej opowieści, a zabawa z nią jest jednym z ulubionych zajęć Dzika. Po męczącym dniu pełnym zabaw miło jest przytulić się do mamusi i zasnąć wtulona do ciepłego futerka. Uważa Oszroniony Płatek za najlepszą i najmilszą kotkę pod słońcem. Szanuje kotkę, a każde jej słowo (podobnie jak ojca) chłonie z niezwykłym zainteresowaniem. Boi się, że któregoś dnia jej mama ją zostawi.)

  • Rodzeństwo - Skalna Łapa (*)

  • Partner - Jest jeszcze kociakiem, ale niezbyt ciągnie ją do posiadania partnera w tym wieku. Pomimo tego wierzy, że kiedyś znajdzie szanującego ją partnera, który okaże jej zrozumienie i troskę.

  • Potomstwo - Niezbyt realne jest posiadanie kociaków przez kociaka, toteż ta panna zwyczajnie nie posiada kociąt


Mentor: Owcze Futerko

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///


Historia: Narodziła się w Klanie Nocy jako owoc związku Oszronionego Płatka i Deszczowego Futra wraz z bratem Skałą.

Punkty umiejętności:

  • siła - ///

  • szybkość - ///

  • zwinność - ///

  • skok - //


Upomnienia: 1/3

Właściciel: Howrse: arab2000 Gmail: vanessashadowyear@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz