BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2021

Nowi Członkowie Klanu Burzy!

Królik (Samotniczka > Klan Burzy)


Wegiel (Samotnik > Klan Burzy)


  KRÓLIK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 20 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Samotniczka
Ranga: Samotniczka
Poziom medyczny: -
Charakter: Królik w przeciwieństwie do swojego imiennika jest dość wybuchową kotką. Emocje wylewają się z niej jak z wodospadu. Wszelką złość, smutek, czy wątpliwości bura od razu ma wymalowane na pysku. Królik nie lubi tego w sobie, ale nie wie jak sobie z tym poradzić. Jest nerwowa i przewrażliwiona. Krytykę źle znosi. Zwykle krzykiem lub płaczem. Na pochwały jest łakoma zawsze. To nimi wkradniesz się w jej łaski i zdobędziesz sympatię kotki. Jest szczera, nie umie kłamać. Niemal zawsze mówi to co myśli. Królik pewna swoich racji może wykłócać się długo, nawet gdy sama zauważy, że racji w tym temacie nie posiada. 
Wygląd:

  • Ogólny opis - Królik nie wyróżnia się z tłumu. Łatwa do przeoczenia, raczej ze swoim pospolitym futrem nie rzuca się w oczy. Zielone ślipia są duże i pełne złości i smutku. Ogon prawie zawsze szoruje po ziemi. 
  • Kolor sierści - bury bicolor dziko pręgowany z akcentami. 
  • Długość sierści - krótka. 
  • Kolor oczu - zielone.
Rodzina:
  • Ojciec - Głaz. 
  • Matka - Skała. 
  • Rodzeństwo - ///
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Historia kotki nie jest jakaś niezwykła. Dwójka samotników ją spłodziła i tak pojawiła się na świecie. Trochę wędrowała z rodzicami, ale przez częste kłótnie odłączyła się od nich. Zawędrowała na tereny Klanu Burzy. 
Punkty umiejętności:
siła - 21
szybkość - 19
zwinność - 26
skok -24
Właściciel: Postać NPC | Autor: Dayox
* * *
WĘGIEL
Poprzednie imiona: 
Wiek: 27 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: I [matka go nauczyła]
Charakter: Węgiel nie jest  zbyt wylewny w uczuciach. Wszelkie smutki i ból jakie doświadczył trzyma głęboko w sobie, pielęgnując je i ciągle roztrząsając. Lubi użalać się nad sobą i życiem, gdy nikt nie patrzy. Wśród kotów jest wycofany. Smutnym uśmiechem próbuje zapewnić wszystkich, że wszystko gra i jest okay. Szybko przywiązuje się do kotów. Niczym cień podąża za przyjaciółmi nie zostawiając ich nieważne co by się działo. Jest romantykiem. Wierzy w miłość i jej piękność. Uwielbia miłośne historie pełne tragizmu oraz cierpienia głównych postaci. Dość cichy bywa niezauważany, ale uważa to za zaletę. Dzięki temu może chadzać, gdzie tylko chce. Nocami lubi wpatrywać się w gwiazdy. Uważa niebo za najpiękniejszą rzecz na świecie. Dlatego też z łatwością uwierzył w Klan Gwiazd. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Wysoki, czarujący kocur o brązowych, smutnych ślipiach. Futro zawsze zadbane, a uśmiech na pysku. Węgiel bardzo dba o swój wizerunek i zawsze stara się wypaść najlepiej jak może. 
  • Kolor sierści - czarny z bielą.
  • Długość sierści - krótka.
  • Kolor oczu - brązowe. 

Rodzina:
  • Ojciec - Kłak
  • Matka - Wrak.
  • Rodzeństwo - Benzyna.
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Węgiel żył sobie miło ze swoją rodziną. Wszyscy bardzo mocno się kochali, rzadko kiedy się kłócili. Aż pewnego dnia szopka, w której mieszkali spłonęła. Wraz z całą rodziną Węgla. Wyruszył w podróż, by zapomnieć o smutkach. 
Punkty umiejętności:
siła -18
szybkość - 27
zwinność - 23
skok -22
Właściciel: Postać NPC | Autor: Dayox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz