BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

POZIOMKOWY BLASK

 POZIOMKOWY BLASK

Poprzednie imiona: Poziomka, Poziomkowa Łapa

Wiek: 41 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy, który nawet lubi, bo w sumie to tutaj się urodził

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: - {Bardzo boi się roślinek, przecież niektóre mogą chyba być trujące prawda?}

Charakter: Poziomka jest kotem z natury cichym, nie przepada za krzyczeniem i długimi bezsensownymi rozmowami podniesionym tonem. Pomimo tego kocha z kimś rozmawiać nie zawsze ma z kim. Od śmierci matki i siostry stracił kontakt z braćmi, żłobkowa ekipa też się rozleciała dzięki porwaniu czwórki z nich przez Klifiaki. Przez ten czas trudny Poziomek odnalazł drugą rodzinę w współklanowiczach. W wolnym czasie chodzi do żłobka, czy do starszyzny, gdzie umila czas innym. Uwielbia opowiadać kociakom bajki, ale zabawy też lubi. Pomimo dorosłego wieku mógłby się bawić w sumie cały dzień w „polowanie” albo w „naprawdę brutalną walkę".  Nie przeżyłby samotnie, bo jego podstawową potrzebą jest po prostu bycie przy kimś. Dlatego rzadko go zobaczysz samego gdziekolwiek. Poziomek jako jedyny z rodzeństwa okazał się duszą towarzystwa. Jest tez uparty i dumny, to akurat ma po mamie i tacie, lecz nie jest tak zapatrzony w siebie jak oni. Potrafi się przyznać do błędu, choć nie zrobi tego zbytnio chętnie. Pomimo tej całej otoczki dobra i uśmiechów kocur rzadko robi coś za darmo. Wszystko musi mieć jakąś korzyść, by Poziomek się tego podjął. Spędzanie czasu z kociakami? Lepsza reputacja. Pomaganie innym? Łatwiejsza manipulacja nimi. Częste uśmiechanie się? Lepsze pierwsze wrażenie. 

Wygląd:

  • Ogólny opis - Poziomek wyrósł na potężnego wojownika wzrostem prawie porównuje babci. Potężne łaciate łapska ciężko stąpają po ziemi, a czarny ogonek przykrótki niczym mamy zawsze sterczy dumnie. W niebieskich ślipiach rzadko prócz dobroci dojrzysz coś innego. Pomimo podobieństwa do ojca z łat nic więcej z wyglądu ich nie łączy. 

  • Kolor sierści - Czarny bicolor

  • Długość sierści - Półdługa

  • Kolor oczu - Niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Aroniowa Gwiazda (Czarny bicolor o półdługim futerku i pomarańczowych oczach, jest do niego podobny. Z upływem księżyców zrozumiał, że nigdy nie będą mieli głębszej relacji niż parę słów.)

  • Matka - Lśniąca Róża (*) (Liliowa cętkowana szylkretka calico o szorstkim futrze o niebiesko-żółtych oczach, uczennica Klanu Nocy. Właściwie to nie wie do końca co o niej sądzić, gdyż inne koty mówią, że złamała kodeks wojownika, a on tego nie rozumie. Przecież dobrze się nimi zajmuje, jego zdaniem dużo lepiej niż Lodowa Sadzawka swoimi dzieciakami więc, gdzie tu problem? Bardzo tęskni za kotką po jej śmierci)

  • Rodzeństwo - Truskawkowa Łamaga (*), Agrest (*), Pigwowy Kieł (*) (Jako jedyny żywy z rodzeństwa. Wspomina je ciepło, czasem spogląda w gwiazdy, próbując ich odnaleźć)

  • Partner - Obłok (ukochana kocura, uwielbia oglądać z kotką gwiazdy)

  • Potomstwo - Mglisty Sen i Oszronione Futro, Chrobotek

Mentor: Niedźwiedzie Futro - nawet lubił kocura.

Uczniowie:

dawni - Bociania Łapa

obecny - Węgorza Łapa


Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako syn Aroniowego Podmuchu i Lśniącej Łapy razem z bratem Truskawkiem, drugim bratem Pigwą i jego jedyną siostrzyczką Agrestem.

Punkty umiejętności:

  • siła - 35

  • szybkość - 22

  • zwinność - 16

  • skok - 24

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz