BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(Brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

SZCZAWIOWY LIŚĆ

 
OGÓLNE
SZCZAWIOWY  LIŚĆ
Poprzednie imiona: Szczawik>Szczawiowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starszyzna

- - - - - 

Autor: rjw15@wp.pl
Upomnienia: 2/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Kocur jest średniego wzrostu o szczupłej sylwetce. Może pochwalić się liliową,
krótką sierścią i pomarańczowymi oczami. Jego ogon jest długi, natomiast uszy zdobi para
uroczych pędzelków.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - liliowa
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe
CHARAKTER

Poznając bliżej kocura nie da się nie zauważyć jego szczerości. Jest niczym otwarta księga, powie to co myśli, nigdy nie skłamie. Kieruje się wyborami, które uznaje za słuszne, ufając swojemu instynktowi. Pod maską uśmiechniętego, wiecznie rozgadanego kota, skrywa się jednak wrażliwa dusza. Nie, to nie tak, że jest płaczliwy. Nawet widok krwi, czy pyska Lisiej Gwiazdy, nie są w stanie wywołać u niego strachu, a co za tym idzie płaczu. Jest otóż bardzo odważny, oraz pewny siebie. Kocur nie potrafi pozostać jednak lojalny, w zaciszu swojego umysłu poszukując coraz to nowych wrażeń, u boku różnych kotów do których prędko poczuje sympatię. Co jednak jest najważniejsze w charakterze Szczawia? Jest bardzo narcystyczny. Swoje zalety i piękno wychwalałby całymi dniami, podkreślając, że jest cudem stworzonym przez sam Klan Gwiazdy. Cóż, kocur również nie jest sprawiedliwy, swój klan zawsze stawia ponad innymi. Rodzina jest dla niego najważniejsza, nie pozwoliłby obrażać najbliższych, bardzo ich kocha i szanuje. Mama jest dla niego wzorem do naśladowania, pragnie, by była z niego dumna. Będzie też oddanym przyjacielem, który zawsze wysłucha i ambitnym wojownikiem, gotowym z uporem wykonać każdy obowiązek.

MORALNOŚĆ

Szczawiowy Liść nigdy nie skrzywdziłby kocięcia. Jest lojalny wobec klanu i nie zraniłby swoich pobratymców. W młodości zdarzało mu się wdawać w bójki. Byłby gotowy zabić w obronie własnej lub członka rodziny. Zawahałby się przed zabiciem dla własnych interesów. Z dużym prawdopodobieństwem mógłby to zrobić. Pomimo miłości do rodziny, Szczawik byłby gotowy wydziedziczyć z niej koty, które swoim postępowaniem zaszkodziły klanowi. Byłby też skłonny do wypowiedzenia wojny innemu klanowi.

CIEKAWOSTKI

--
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: wspinaczka
Mocne strony: walka, polowanie, zwinność
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Żywiczna Mordka(*)
Matka - Berberysowa Gwiazda(*)
Rodzeństwo - (z miotu) Rumiankowa Pręga(*), Mysi Krok (*), Fiołkowa Dolina (*), Daliowy
Pąk(*), (młodsze) Zimorodkowy Blask(*), Omszona Mordka(*), Zroszona Łapa(*)
Partner - brak
Potomstwo - brak
 
INNE
Bliscy - Barwinkowy Podmuch(*), Tańcząca Pieśń
Wrogowie - Jesionowa Gwiazda(*), Miętowy Strumień(*), Iskrzący Krok, Wróblowa Gwiazda,
Aroniowa Gwiazda(*)

SZKOLENIE
Mentor: Łabędzi Plusk(*)
Uczniowie obecni: Brak
Uczniowie dawni: Piaskowa Wydma(*), Kasztanowy Pień(*), Wroni Wrzask, Górska Łapa(*)

HISTORIA
Urodzony w klanie jako najstarszy kociak zastępczyni Berberysowej Bryzy i wojownika Żywicznej Mordki, wraz z czwórką rodzeństwa. Ukończył trening pod opieką Łabędziego Plusku. Zakochany w Barwinkowym Podmuchu przez większą część swojego życia. Obecnie przeniósł się do starszyzny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz