BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 maja 2020

Od Orlikowego Szeptu

Orlikowy Szept udał się na patrol z Bluszczową Łapą i Mniszkowym Kwiatem, dwoma siostrami. Lamparci Skok, mentor Bluszcz, miał do załatwienia kilka ważnych spraw z Morką Gwiazdą, więc oddał uczennicę w łapy mianowanego na wojowników rodzeństwa.
Milczeli. W skupieniu patrolowali teren, nie odzywając się i nie wydawając żadnych dźwięków. Nie chcieli prowokować siebie do kłótni. Mniszkowy Kwiat nadal rzucała masę kąśliwych słów, skierowanych ku Orlikowemu Szeptowi. Bez żadnych zawachań.
- Już skończyliśmy patrol, wracajmy - ocenił biały. Niejako przewodził ekskapadzie, mając na wojowniczym koncie najwięcej patroli.
- Może pozwolisz, że ja też będę decydować o tym, czy wracamy, czy nie? - powiedziała Mniszkowy Kwiat, stając na drodze bratu. - Całą drogę zarządzałeś nami. Nie pozwalałeś mi wybrać drogi, a teraz żądasz powrotu?
- Mieliśmy tylko sprawdzić teren. Polowaniem zajęli się Rzeczny Nurt, Krowia Łata i Orzechowe Futro. Skoro obeszliśmy wszytkie granice, to musimy w jak najszybszym tempie dostarczyć raport do Mokrej Gwiazdy. Mówiłem, gdzie mamy iść, bo znam terytorium od podszewki. Wy mogłybyście się zgubić - miauknął spokojnie Orlikowy Szept, by nie prowokować do gorszych łapoczynów.
- Uważasz się za taką mądralę, co? Od zawsze byłeś maminsynkiem. Ciągle łazisz do matki i narzekasz na to, jaki ten świat okrutny, bo minęło dzieciństwo. Paplałeś jej, jak ci szkoda, że jesteś takim wspaniałym wojownikiem, a ja cały czas się uczę. Yh, cholerny plotkarz - miauczała rozgoryczona calico, nadając tonowi wypowiedzi negatywne brzmienie. - Brakuje ci, byś został takim samym szaleńcem, jak Narcyzowy Pył.
- Nikt z was prawie do niej nie chodzi, a ciagle siedzi sama i rozmawia z Pląsającą Sójką. Ewentualnie kontroluje, co robi Słonikowa Łapa. Kochała nas i dbała, gdy byliśmy kociętami. Chcę jej się odwdzięczyć, chociaż poprzez zwykłe dotrzymanie towarzystwa - odpowiedział biały. - Skoro czujesz taki żal, to odwiedź ją między patrolami i dzieleniem języków z innymi. Niewiele wiedziała o twoim szkoleniu przez charakter Cienistej Łzy, więc mówiłem mamie, jak sobie radzisz.
- Nie życzyłam sobie tego.
- Proszę was.... Wracajmy - powiedziała nieśmiało Bluszczowa Łapa. Cynamonce drżał ogon, jakby czuła chłód.
- Ty się nie wtrącaj w nie swoje sprawy, głupia kupo futra! - Calico wysunęła pazury i wbiła je głęboko w kark siostry, orając skórę cynamonki. Z pyska uczennicy wydobył się pełen cierpienia krzyk, połączony ze szlochem i paniką. Przerywając nagły atak, Orlikowy Szept naskoczył na Mniszkowy Kwiat, powalając calico przygniatając ją do ziemi.
- Jak mogłaś?! Jest niewinna! Co ona ci zrobiła?! Co ja ci zrobiłem, że tak się zachowujesz?! Dlaczego?! - Wkurzony biały pacnął kilka razy głowę siostry łapą, bez użycia pazurów. Nie mógł aż tak zniżyć się do poziomu tej wrednej istoty.
Po krótkiej szarpaninie, bez odpowiedzi Mniszkowego Kwiatu, Orlikowy Szept podszedł do Bluszczowej Łapy. Cynamonka płakała, a z karku leciała krew. Rana była głęboka.
- Siostrzyczko... Chodź, nic ci się nie stanie. Medycy muszą cię opatrzyć. - Polizał starszą od siebie po pysku. Zapłakana cynamonka zdołała wrócić z dwójką rodzeństwa do klanu. Mniszkowy Kwiat, udała się do Mokrej Gwiazdy zdać raport z patrolu, a biały kocur zaprowadził siostrę do legowiska medyków. - Potrzebuję waszej pomocy. Bluszczowa Łapa ma głęboką ranę na karku i ciagle krwawi.
<Jeżowa Ścieżko?>

2 komentarze: