BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

JABŁKOWA BRYZA

JABŁKOWA BRYZA
Poprzednie imiona: Jabłuszko, Jabłkowa Łapa
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Charakter: Śmierć Rzecznej Bryzy mocno odcisnęła się na jego psychice, pozostawiając trwały uraz. Pomimo upływu czasu, Jabłkową Bryzę nadal dręczą koszmary. Bywają dni, kiedy wojownik zamyka się w sobie, na nowo przeżywając wydarzenia tamtego feralnego dnia.
Jabłkowa Bryza przestał panicznie bać się obcych – jest to głównie zasługa jego przyjaciół, którzy w większości sytuacji bronią go przed przerażającymi, wrzeszczącymi kotami. Nadal jest nieśmiały i małomówny w nowym towarzystwie, lecz nadrabia to urokiem osobistym. Stara się być uprzejmy, bardzo trudno doprowadzić go do krzyku, a jeśli już komuś się uda, Jabłuszko zaraz poryczy się i zacznie błagać o przebaczenie. Bardzo nie lubi sprawiać innym przykrości, zależy mu na dobrej opinii. Nienawidzi się kłócić i jest przeciwny siłowym rozwiązaniom konfliktów – preferuje spokojne rozmowy. Stara się być wierny Klanowi i służyć mu jak najlepiej, jednak uważa, że niesprawiedliwym jest twierdzenie, że jego nielegalne spotkania z ojcem są łamaniem kodeksu.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Niska, puchata klucha z warstwą nadprogramowego tłuszczyku. Ma białą pierś i brzuszek, a na czubkach jego uszu znajdują się ciemne pędzelki. Przez jego prawe oko przebiega cienka blizna – pamiątka po spotkaniu z psem. Podobne znamiona znajdują się na jego tylnej łapie i niedaleko łopatki. Wojownik ma mały czarny nosek i niebieskie ślepia (jak na pointa syjamskiego przystało), a jego niegdyś wąski ogon jest bardzo włochaty.
  • Kolor sierści - liliowy point syjamski z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Psia Łapa(*) [samotnik okazał się wielkim wsparciem dla pointa po śmierci jego matki. Jabłkowa Bryza kocha go całym serduszkiem]
  • Matka -Rzeczna Bryza (*) [Jabłkowa Bryza dałby wszystko, by móc jeszcze raz ją zobaczyć. Bardzo ją kochał, a jej śmierć (której był naocznym świadkiem) mocno nim wstrząsnęła. Aby uczcić jej pamięć, postanowił poprosić lidera o nadanie mu drugiego członu „Bryza”]
  • Rodzeństwo - /// [nie ma i prawdopodobnie nigdy nie chciał mieć. Przyjaciele mu w zupełności wystarcza
  • Partner - Orzechowy Zmierzch(*) [aktualnie klei się do niego aż trójka kotów, ale on tego nie zauważa]
  • Potomstwo - Zanikające Echo, Rudzikowy Śpiew, Rzeczna Łapa(*) [może kiedyś? Jabłkowa Bryza ma do tego tematu dość neutralne podejście. Wie jednak na pewno, że gdyby kiedykolwiek miał mieć dzieci, starałby się być dla nich jak najlepszym ojcem]
Mentor: Oszronione Futro (*) [kochany mentor, którego Jabłuszko traktował jak rodzinę.]


Uczniowie:
obecny - ///
Historia: Urodził się w Klanie Nocy jako kocię Rzecznej Bryzy i samotnika, Psiej Łapy. Dorastał spokojnie, otoczony matczyną miłością. Jego mentorem został Oszronione Futro – najbardziej niedopasowany rozmiarowo do drobnego Jabłuszka wojownik. Niestety w bardzo młodym wieku stracił matkę, która została rozszarpana przez psa na jego oczach.
Punkty umiejętności:
siła - 16
szybkość - 26
zwinność - 32
skok -20
Upomnienia: 3/3
Właściciel: japkostuff@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz