BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

ARONIOWA GWIAZDA

ARONIOWA GWIAZDA

Poprzednie imiona: Aronia>Aroniowa Łapa>Klifowa Łapa>Aroniowy Podmuch

Wiek: 86 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy

Ranga: Lider

Poziom medyczny: I [przez czas spędzony ze Słodkim Językiem coś kojarzy]


Charakter: Aronia nadal jest egoistycznym bucem, uważającym kotki za płeć gorszą, aczkolwiek nie powie już tego na głos. Zamknięty w sobie rzadko kiedy dzieli się swoimi przemyśleniami z pozostałymi kotami. Nie jest zbyt gadatliwy i pysk szybciej otworzy, by cię obrazić niż ostrzec przed niebezpieczeństwem. Jest uparty, ale umie ugryź się z język jeśli wie, że na tym skorzysta. Opisując kocura nie można wspomnieć o jego ego. Rozbujane od dzieciństwa sprawiło, że Aronia wręcz nie przejmuje krytyki. Praktycznie nigdy nie wątpi w słuszność swych czynów i z uporem będzie bronił swoich racji. Lecz jego bliżsi znają go też od nieco innej strony. Po stracie całej rodziny kocur zaczął doceniać koty, które były przy nim mimo wszystko. Nie jest ich za wiele, ale to i lepiej, gdyż dla Aronii czułość znaczy słabość. Bliskość z drugim kotem nadal go przeraża, a jeszcze bardziej dręczącego go myśli straty najbliższych, przez które jakiś czas miał problem z kocimiętkom. Trzeba też napomknąć, że Aroniowa Gwiazda jest dość dużym hipokrytą. 


Wygląd: 

Ogólny opis -  Średniej wielkości kocur o długich dobrze umięśnionych łapach. Jego biało-czarne futro zawsze jest nienagannie czyste, gdyż Aronia jest lekkim pedantem. Półdługą sierść zdobią rozsiane po całym ciele czarne łaty, od których wzięło się jego imię. Najcharakterystyczniejszą zdecydowanie jest ta na pysku kocura. Blizny, których nabawił się podczas napaści Klanu Klifu na Klan Nocy nosi z dumą, chwaląc się każdemu napotkanemu jakich heroicznych, jego zdaniem, czynów dokonał. Pomarańczowe ślipia spoglądają na wszystkich z wyższością, jedynie praktycznie wiecznie wprawiony ruch ogon zdradza jego zirytowanie. 

Kolor sierści - czarny bicolor 

Długość sierści - półdługa 

Kolor oczu - pomarańczowe 


Rodzina:

Ojciec - Dębowe Futro (*) - ojciec nigdy nie budził w nim zbyt dużego szacunku. Był pierwszym kotem z jego rodziny, który zmarł. Pierwszą poważniejszą stratą w życiu kocura. Aronia mimo wszystko lubi go czasem wspominać. 

Matka - Ognisty Krok (*) - kotka, która wręcz emanowała optymizmem i gadulstwem, pomimo pogardy dla płci pięknej była i tak w pewnym sensie wzorem dla Aronii. Nawet po śmierci jej partnera i jedynej córki potrafiła się uśmiechać.  

Rodzeństwo - Poziomkowa Łapa (*) - odwieczna rywalka i przeciwniczka Aronii. Od małego ścigali się we wszystkim i tylko próbowali dogryźć temu drugiemu. Mimo wszystko byli dość podobni do siebie. Aronia pomimo że nigdy się do tego nie przyznał, bardzo przeżywał śmierć siostry. Teraz gdy ta odrodziła się w jako Imbir nie wie co myśleć. 

Partner - Łabędzi Plusk - o tym panu można wiele napisać. Przede wszystkim warto zaznaczyć, że jest to jedyny kot, dla którego Aronia mógłby porzucić w cholera wszystko co osiągnął. Pomimo dość trudnego i skomplikowanego początku znajomości więź, która trwa pomiędzy nimi hoho z paręnaście księżyców jest zdecydowanie godna podziwu. Aroniowy Podmuch kocha Łabądka ponad wszystko i za wszelkie jego wady i zalety. Nie wyobraża sobie życie bez niego i każdego kto kiedykolwiek uprzykrzył życie pointowi jest gotów rozszarpać. 

Potomstwo - Pigwowy Kieł (*), Agrest (*), Truskawkowa Łamaga (*), Poziomkowy Blask (*) - nie przyznaje się do bachorów i nie ma najmniejszego zamiaru. 


Mentor: Lipowa Gałązka (*) - nie przepadał za bardzo za kotką, uważał ją za wyjątkowo głupią

Oblodzona Sadzawka (*) - nie darzy jej jakąś większą sympatią

Uczniowie: 

dawni - Ćmia Łapa (*), Śledziowe Futro (*), Malinowa Łapa (*) Pajęcza Sieć

obecny - ///


Historia: Urodzony w klanie jako owoc miłości Dębowego Futra i Ognistego Kroku.


Punkty umiejętności:

siła - 36

szybkość - 25

zwinność - 21

skok - 18

Upomnienia: 0/3


Właściciel: {greenarrowpolak@gmail.com dayox na czacie}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz