BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 stycznia 2022

Woda urodziła!

 

Trzcinek


Kijanka

Rzęsek


Maczek


TRZCINEK

Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Zdecydowanie rzuca się w oczy. Na pozór cichy i nieśmiały po bliższym zapoznaniu okazuje się bardzo przebojowym kotem. Zrobić fikołka na Ścieżce Grzmotu? Zrobi. Zrobić psikusa Wroniej Strawie? Potrzymaj mu kocimiętkę. Bardzo ceni sobie swoich bliskich i stara się im pomóc oraz zawsze jakoś doradzić. Zaleje cię swoimi radami, będąc przekonany, że to zdecydowanie pomoże rozwiązać twój problem. Bardzo ceni zdanie swoich przyjaciół i czasem za łatwo je przejmuje. Ciągle szuka siebie i próbuje dopasować społecznie. Boi się walczyć o własne idee. Zwykle woli przemilczeć jakiś fakt niż rzucić się w wir dyskusji. Może nie widać na pierwszy rzut oka, lecz kocurka męczy wiele rzeczy. Zaczynając od porzucenia przez matkę kończąc na problemach w odnalezieniu się w społeczeństwie. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Masywny kocurek o burzy burego futra. Imię zawdzięcza ślipią o pięknej zielonej barwie. Jego futro bardziej się kojarzy z rzecznym mułem. 
  • Kolor sierści - bury pręgowany klasycznie z bielą
  • Długość sierści - długowłosy
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Heniek
  • Matka - Woda
  • Rodzeństwo - Rzęsa, Kijanka, Kaczątko (*), Maczek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
*  *  *

KIJANKA

Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Paranoiczka. Jej teorie spiskowe zaskoczyłyby foliarzy. Kijanka jest bardzo negatywnie nastawioną do świata istotą. Nikomu nie jest wstanie zaufać, ani nie wierzy stuprocentowo. Rana zadana przez jej matkę na zawsze uszkodziła psychikę kotki. Nie jest wstanie zrozumieć postępowania rodzicielki. Przez co też panicznie boi się związać z kimś czy założyć rodzinę. Obawia się, że będzie jak rodzicielka. Jest bardzo podatna na stres, więc prawie ciągle się stresuje pogrążając coraz bardziej w swoim dołku. Stara się stać lepszym kotem i żyć ze swoimi lękami, lecz bez odpowiedniej opieki często jest jej ciężko. Jak na swój charakter jest mimo wszystko zaskakująco zaradna. Lecz idzie to w parze z jeszcze większym stresem czy czegoś nie schrzaniła. Ma problem z nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów. Pogrążona obawami traci je zbyt łatwo, a zbyt trudno zebrać jej się do walki o nie. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Smukła kotka, która zdecydowanie niedojada. Żebra na widoku gryzą się z mocnym i bujnym włosem szylkretki. Wygląda nietypowo. Nie jeden wziąłby ją za rasowca przez co zdarza jej się słyszeć dziwnie komentarze. 
  • Kolor sierści - czekoladowa szylkretka bicolor
  • Długość sierści - długowłosy
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Heniek
  • Matka - Woda
  • Rodzeństwo - Rzęsa, Trzcinek, Kaczątko (*), Maczek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
*  *  *
RZĘSEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Rzęska szybko nie da się zapomnieć. Charyzmatyczny kocur z całą bazą, niezbyt błyskotliwych, żartów łatwo zapada w pamięć. Można go spotkać niemal wszędzie prócz miejsca gdzie powinien się znajdować. Mimo krótkich łapek Rzęsek wręcz teleportuje się z jednego miejsca do drugiego, byle uciec przed obowiązkami i ruszyć na kolejną przygodę. Oddzielony od rodziny świadomie lub nie bardzo garnie się do towarzystwa. Wciąż brak mu relacji. Gdyby mógł spędzałby czas z każdym kotem w Klanie Burzy. Uwielbia poznawać nowe koty, choć na początku bywa czasem wstydliwy, oraz pogłębiać znajomości. Marzy o dobrym przyjacielu, któremu mógłby powiedzieć wszyściutko. Szkoda, że na razie nie znalazł takiego kandydata. Kocur ma też słabość do kotek. Zauroczony płcią piękną jakby mógł byłby z każdą napotkaną przez siebie. Każdej powie, że skradła jego serce jak i oczy i, że jest księżycem jego życia. Kiedyś pewnie oberwie po łapach za to.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Niski kocur, któremu zdecydowanie nie można odmówić uroku. Szare łatki układają się według własnego upodobania. Ma w sobie coś co przyciąga spojrzenia, choć nie zawsze takie jakie by chciał. Ma dość słuchania jak uroczym i słodkim szkrabem jest. 
  • Kolor sierści - niebieski bicolor
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - (biologiczne) Heniek, (Przybrane) Zajęcza Gwiazda, Gliniane Ucho
  • Matka - Woda
  • Rodzeństwo - Trzcinek, Kijanka, Maczek, Kaczątko (*)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora.  Lecz jakimś cudem Rzęsek i Maczek zbłądzili do Klanu Burzy, gdzie został znaleziony przez patrol.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC
* * *
MACZEK
Poprzednie imiona: Strumy
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Niecierpliwa rozrabiaka. Zdecydowanie w gorącej wodzie kąpana. Wiecznie bije z niej energia, którą z chęcią przekłada na bałaganienie i harce. Wszędzie jej pełno, na każdym kroku próbuje udowodnić, jaka to ona wspaniała i godna swojego nowego miana. Bywa wredna, kąśliwa, nie boi się przyjść i "szukać problemów" u uczniów czy wojowników. Szybko przywiązała się do nowej rodzinki i równie prędko owinęła sobie tatusia wokół pazurka. Uważa, że wszystko jej wolno, a jak masz z tym jakiś problem zaraz idzie się poskarżyć ojcom. Źle znosi jakąkolwiek krytykę, bowiem pod bojowym nastawieniem kryje się bardzo kruche, łatwe do zarysowania ego. Łatwo ją urazić i nawet jak tego nie pokazuje, długo będzie jej przykro, cały czas myślami rozgrzebując dane wydarzenie.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Mała, niska kulka wiecznie zmierzwionego futra, którego nie da się ułożyć. Nie raz można w nim zobaczyć patyki czy błoto, mimo starań ojca żeby córka chodziła czysta. Kotka posiada jasne, żarzące się żółte ślepia i buro-rudą szatę. 
  • Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie tortie
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - (biologiczne) Heniek - nigdy o nim nawet nie myślała. (Przybrane) Zajęcza Gwiazda, Gliniane Ucho - ukochani ojcowie i to jeszcze jeden tatuś lider! Nie mogło być lepiej
  • Matka - Woda - nie potrzebuje, ojcowie lepsi
  • Rodzeństwo - Trzcinek, Kijanka, (tej dwójki nawet nie pamięta, nie wie, że są w Klanie Nocy), Rzęsek (wspaniały kompan), Kaczątko (*)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora. Lecz jakimś cudem Rzęsek i Maczek zbłądzili do Klanu Burzy, gdzie został znaleziony przez patrol.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Wierzba




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz