BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 stycznia 2022

Nowa Członkini Klanu Wilka!

 
Irga


IRGA

Poprzednie imiona: Szepcząca w Mroku
Wiek: 47 księżyców
Płeć: kotka
Klan: samotnik
Ranga: samotnik
Poziom medyczny: II (zna się na truciznach i barwnikach)
Charakter: Na pierwszy rzut oka Irga to nieśmiała i przyjacielska kotka. Z każdym chętnie porozmawia, kiedy trzeba to pomoże. Trochę naiwna, lubi towarzystwo innych kotów, chętnie śmiejąc się z żartów (szczególnie opowiadanych przez kocury). To jednak tylko pozory. Kocica jest idealną manipulatorką i aktorką. Zna swoje atuty i bezwzględnie z nich korzysta. Kłamstwo? Rozkochanie w sobie kogoś? Noc z jakimś kocurem? Jej ciało to dla niej tylko narzędzie służby Mrocznej Puszczy, a jej jedynym celem - zemsta. Jest wyrachowana, bezwzględna i cierpliwa, gotowa czekać latami, żeby zrealizować swój plan idealnie. Życie kogokolwiek innego nie ma dla niej najmniejszej wartości, koty wzbudzają jej odrazę, jako bezwartościowe i ślepe na prawdę wory mięsa. Rasowa fanatyczka, dziecko swojego kultu, działająca skrycie i perfekcyjnie ukrywająca swoje prawdziwe zamiary i odczucia. Dla Mrocznej Puszczy gotowa jest oddać życie, dla jej potęgi i by otworzyć oczy niewiernym. Zna się na ziołach, potrafi robić z nich odurzające mieszanki i barwniki do wykonywania rytualnych znaków na ziemi. Jej ranga, Szepcząca w Mroku, to wielkie wyróżnienie, ale i odpowiedzialność. W zwykłych czasach byłaby jedną z przewodniczek kultu, decydującą o życiu i śmierci reszty zgromadzenia. Teraz pozostała jej tylko zimna nienawiść do otoczenia. Kocica wierzy w istnienie Klanu Gwiazdy jako głównego wroga Mrocznej Puszczy, uważa go za żałosną bandę martwych idiotów. I kiedyś pokaże leśnym kotom, jak bardzo się mylą, oddając im cześć.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Irga, niewątpliwie przyciąga spojrzenia kocurów. Smukła, długołapa, o zgrabnych kocich ruchach, hipnotyzuje spojrzeniem jasnych, zielonych oczu o lekko orientalnym kształcie. Jej półdługie futro o niespotykanym kolorze lśni, falując przy każdym jej kroku. Kocica dobrze wie, jak działa na płeć przeciwną, często wykorzystując długie rzęsy do rzucania spod nich spojrzeń. Każdy jej gest jest przemyślany, a ją spokojnie można by nazwać mistrzynią flirtu. Niewielki różowy nosek, zgrabne, wywinięte uszka i lekko trójkątny pyszczek tylko działają na jej korzyść. Podobnie głos - przyjemnie miękki, dosyć wysoki, ale potrafiący się zniżyć do wibrującego mruczenia. Niech was nie zwiedzie jej wygląd, albo przeciętny wzrost. Nad różowymi poduszkami kryją się długie i ostre pazury, a ten tak przyjemny pyszczek skrywa krótkie ale mocne kły, gotowe rozszarpać jednym kłapnięciem.

  • Kolor sierści - czekoladowy złoty dziko pręgowany

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - zielone (pistacjowe)

Rodzina:

  • Ojciec - jej matka nie jest pewna, ale zapewne Krwawnik (*)

  • Matka - Olcha (*), także kultystka

  • Rodzeństwo - Rdest (*), Wierzba (*)

  • Partner - brak

  • Potomstwo - dla dobra kultu urodziła dwójkę kociąt, Kanię (*) i Wilgę (*)


Mentor: Olcha (*)

Uczniowie:

dawni - Borówka (*), Bagno (*)

obecny - //


Historia: Dawno, dawno temu, grupa kotów natrafiła na ślad Mrocznej Puszczy. Zapuścili się głębiej, docierając w końcu do miejsca w którym przebywają ci, którzy za życia łamali Kodeks. Tak narodziła się wędrowna sekta wyznawców. Irga urodziła się jako część bractwa, córka jego guru i jednego z członków. Za jej kocięctwa, kult rósł w siłę, a jego więź z Mroczną Puszczą była bardzo silna. Grupa osiadła w jednym miejscu na dłużej, zapominając o ostrożności. To stało się przyczyną przyszłej tragedii - podczas jednego z obrzędów, okoliczne koty przypuściły na kult atak, chcąc wypędzić fanatyków i pomścić zabite przez nich i złożone w ofierze koty. To była noc rzezi, z której ocaleli tylko nieliczni, w tym Irga. Osłabione koty, uciekając przed prześladowcami, zapadały kolejno na różne choroby, aż została tylko ona. Opętana żądzą zemsty, zanosząc modły do Mrocznej Puszczy, kocica przysięgła sobie, że wskrzesi sektę, sama stając na jej czele. Wędrowała, składając ofiary i szukając kotów, które pomogą jej spełnić cel. Tak trafiła na patrol Klanu Wilka. Udając miłą i niegroźną, poprosiła lidera o możliwość dołączenia. Irga czuje, że coś nadchodzi, a Mroczna Puszcza rośnie w siłę...


Punkty umiejętności: 

siła - 19

szybkość - 25

zwinność - 22

skok - 14


Upomnienia: Postać NPC

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz