BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Cisowa Łapa zostaje nową medyczką, przyjmując imię Cisowe Tchnienie. Niedługo przed tym, do wilczaków dołącza Puszcza - młoda samotniczka, która wraz z trójką swojego silnego potomstwa zasila szeregi klanu. Niestety, są to jedynie dwie pojedyncze kropla pozytywności, w morzu nieszczęść, w jakim tonie Klan Wilka. Oprócz śmierci Bieliczego Pióra, będącej matką kultu, podczas dzikiej burzy dochodzi do kolejnej tragedii - spłonięcia wierzby, rosnącej samotnie na małej wysepce, zwanej Wierzbową Zatoczką. Parę kotów zmienia swoje stanowiska - Biała Łapa, po wygranym pojedynku z Pokrzywową Łapą, zyskuje imię Zabielone Spojrzenie, natomiast trójka najsędziwszych wojowników w Klanie Wilka przenosi się do legowiska starszyzny. Są nimi Szczurzy Cień, Chryzantemowa Krew i Ważkowe Skrzydło.

W Owocowym Lesie

Żałoba jest ostatnio wszechobecna. Lawina śmierci zaczęła się od odejścia Jarząb, z czasem tylko przybierając na prędkości. W wymiarze ducha znalazła się niedługo później główna medyczka, Witka, tym samym przekazując rolę dbania o zdrowie społeczności Murmur i jej uczniowi Porankowi. Po tygodniach spokoju, kolejna osoba straciła życie, tym razem w drastyczny sposób. Podczas patrolu granicznego napotkano na spuszczonego psa, który od razu rzucił się w pogoń za grupą. Każdy członek zwiadu zdążył w porę wskoczyć na drzewa, jednak przez pośpiech Skrzyp poślizgnął się i spadł z wysokości, tym samym łamiąc sobie łapy. Wojownik nie miał szans w starciu ze szczękami agresora. Obecność kłusowników także boleśnie dała się we znaki, gdy jeden z nich postrzelił zastępczynię na oczach Daglezjowowej Igły. Sadzawka niestety nie wygrała ciężkiej walki o życie. Rozpaczona śmiercią przyjaciółki liderka wybuchła, najpierw wyżywając się medyczce, a później także na reszcie społeczności. Na samym końcu w szale oskarżyła Lśniącą Tęczę o zamach, dzięki Wszechmatce powstrzymana i z pozoru uspokojona przez Świergot. Wieści o nowym zastępcy nadal na razie nie słychać...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lipca 2024

Od Przepiórczego Puchu CD. Dzwonka

Po skończonej pielęgnacji całej trójki pociech zwinęła się w kłębek w kącie legowiska i zmrużyła oczy. Skinęła głową w stronę Powiewu, który zdawał się bezgłośnie zgodzić na przejęcie na ten moment opieki, więc uznała, że może sobie urządzić krótką drzemkę.
Dochodzące do niej jednak śmiechy uniemożliwiały jej to. Ponadto zdawała się słyszeć westchnięcia niektórych starszych, dlatego też uznała, że warto choć trochę uspokoić te małe tornada, nim nie rozniosą całej starszyzny, ze wszystkimi obecnymi w środku w pył.
Niespiesznie wstała, przeciągając się leniwie, a następnie postąpiła o kilka kroków w przód. Zatrzymała się nad jasnorudym kocięciem, które z początku nie zdawało sobie sprawy z jej bliskości. Dopiero po chwili odwrócił gwałtownie głowę, a zielone ślepia wypełnione pełnymi energii iskierkami, skierowały się w jej stronę.
— Mamo, patrz, jak szybko biegam! — wykrztusił z fascynacją Dzwonek i nim zdążyła zareagować, przemknął tuż przy jej łapach. Chociaż uśmiech zagościł na jej pysku, tak zerkająca na nią ruda mordka Leśnego Pożaru, uświadomiła ją, że musi choć trochę zapanować nad chaosem, który przywlokła na ten świat.
— Wspaniale Dzwonku, jednak co ty na to, byś ograniczył swój pokaz do tej części legowiska? — zagadnęła. — Jesteś tak szybki, że niektórzy mogą nie zorientować się, gdy będziesz przy nich i jeszcze przypadkowo podepczą ci ogonek — zauważyła, dobrze wiedząc, że to jej dzieci są większym zagrożeniem dla starszych, niż mogłoby być na odwrót.
Kocurek przystanął, patrząc na nią z przekrzywioną na bok głową. Chwila ciszy i braku jakiegokolwiek ruchu bardzo jej odpowiadały, jednakże malec zaraz to się ożywił.
— Nie martw się mamo! Jestem tak szybki, że zdążę uciec przed każdym niebezpieczeństwem! — zapewnił ją i rzucił się w swój dziki pęd. Mogła tylko bezradnie obserwować, jak Skowronek przyłącza się do ganianiny. Jedynie Kniejka zdawała się znudzić zabawą i podreptała w stronę swojego dziadka, przy którego ogonie mogła bezpiecznie obserwować poczynania braci.
— Nie wątpię — mruknęła pod nosem Przepiórka, a gdyby mogła, usiadłaby po prostu i wzruszyła ramionami z bezradności. Chciała jak największej swobody dla swoich pociech, ale liczyła też się z komfortem innych kotów, więc należało znaleźć złoty środek.
Dla niej byłoby tym przejście do żłóbka. Szepcząca Pustka niestety nie podzielał, póki co jej zdania.
Przyglądała się chwilę synom, próbując przeanalizować ich trajektorię biegów, jednak co rusz zmieniali trasę, więc ostatecznie na wyczucie zagrodziła im łapą drogę.
— Już moi mili, jesteście naprawdę szybcy, ale jeśli chcecie w przyszłości zostać dobrym wojownikami, to prócz wysokiego tempa ruchu, musicie również wykazywać się dobrą zwinnością. Dlatego zmniejszenie przestrzeni dobrze wam zrobi — oświadczyła, starając się łapą wskazać granicę ich nowego placu do zabawy. — Widzicie? Jeżeli będziecie chcieli zakręcić, musicie zrobić to dużo szybciej, albo zwolnić bieg, bo nie starczy wam miejsca i wpadnięcie w krzew — dodała, zerkając na ścianę legowiska.
Czy jej słowa były przekonujące? Wątpiła w to.

<Dzwonku?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz