BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 marca 2021

Zwinkowy Ogon urodziła!

 Zwinkowy Ogon urodziła dwa kocurki!

Muchomorek


Szałwia

SZAŁWIA
Poprzednie imiona:  Nigdy nie było dane mu nosić innego imienia
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -{Fu}
Charakter: Szałwia, oj Szałwia. Kiedy widzisz go na horyzoncie już wiesz, że coś zbroił. Prawdopodobnie przybiegł się do ciebie tym pochwalić. Po tym krótkim wstępie wiesz już, że kocurek lubi broić (chociaż może lubi to za mało powiedziane). Sieje zniszczenie wszędzie, gdzie się pojawi. Wiecznie krzyczy, a jego emocje wahają się między złością i radością, skacząc pomiędzy szybciej nimi niż wydaje się, że to możliwe. Płaczy o byle pierdołę, ale, ale! Zawsze stara się powstrzymywać łzy, do czasu, gdy tylko nie zapytasz go czy coś się przypadkiem nie stało. Ma tylko troszeczkę zbyt wysokie ambicje i tylko troszeczkę zbyt bardzo lubi się rządzić. Kogo ja oszukuję… Szałwia nie odpuści sobie, dopóki nie będzie najlepszy. W każdym zakamarku obozu go pełno, a jego mieszkańcy prawdopodobnie wyczekują tylko, kiedy rozkrzyczany dzieciak pójdzie spać. Adrenalina, dobra zabawa i żarcie to jego drugie imiona. Kocha jeść, ale równie bardzo kocha dobrą zabawę i ryzyko! Główną rzeczą, której nienawidzi to powtarzalność i nuda. Niebieskiemu zdecydowanie zdarza się komuś słodzić. A mimo wszystko, nie tylko z wad składa się kocurek. Jest spontaniczny, jest idealnym kompanem do przygód. Do tego asertywności mu nie brakuje, wie, kiedy odmówić i jak odmówić, a tylko czasem brakuje mu taktu. Czasem tylko zapomina co on właściwie teraz robi, i no ogólnie zdarza mu się mieć problemy z pamięcią, No cóż, taki urok tego kociaka.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Szałwia, no cóż… Jego cielsko jest wielkie, dobrze zbudowane i masywne. Kocięcego tłuszczyku mu nie brakuje, ale nie pozostaje mieć nadziei, że wraz z wiekiem zagubi się, gdzieś w futrze, Z jego ogona został tylko kikut, krótki, który odziedziczył po matce. Pazurki ma ostre, pyszczek okrągły, a lśniące oczka pomarańczowe. Jego sierść jest wyjątkowo, zupełnie niepasująca do jej wyobrażenia, mięciutka, półdługa, w większości pokryta bielą, a na uszach, ogonie i plecach ciemnoszara z cętkami. Nie jest wyjątkowo zadbana, a gdyby nie matka kocurek przypominałby raczej chodzący kołtun.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe

Rodzina:
  • Ojciec - Królicze Serce - Niebieski pręgowany cętkowanie z bielą. Ojciec, którego naprawdę kocha! Czasem, jednak nie rozumie jego zachowania, czemu Króliczek woli przebywać sam? Przecież spotkania z innymi kotami to tyle radochy! 
  • Matka - Zwinkowy Ogon - Niebieski szylkret pręgowany tygrysio arlekin. Zdecydowanie bardziej dogaduje się z nią niż z Króliczym Sercem, mimo tego, że ich charaktery razem stanowią mieszankę wybuchową. 
  • Rodzeństwo - Muchomorek - Braciszek.
  • Partner - Fu, fu, fu. Szałwia nie lubi tych wszystkich miłosnych gatek, no, a przynajmniej na zewnątrz, bo w środku przysłuchuje się tym wszystkim opowiastkom.
  • Potomstwo - Po cholerę komu krzyczące kluchy?
Mentor: Na szczęście brak
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodził się jako owoc miłości Króliczego Serca i Zwinkowego Ogona, wraz z braciszkiem, Muchomorkiem. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: vanessashadowyear@gmail.com
* * *
MUCHOMOREK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -(podziwia medyków i ich umiejętności. Chciałby się czegoś nauczyć o ziołach, żeby móc pomagać potrzebującym!)
Charakter: Muchomorka wszędzie jest pełno. Kocurek nie potrafi skupić się na jednej rzeczy dłużej niż przez pięć minut i stale szuka nowych wrażeń. Uwielbia nawiązywać przyjaźnie i spędzać czas z innymi. Bywa natarczywy (czy też jak określa go część kotów – upierdliwy), co wynika z jego mocnej potrzeby przebywania w towarzystwie. Bardzo nie lubi być sam, ponieważ wtedy mimowolnie zaczyna wyrzucać sobie wszystko, co robi źle. Uwielbia słuchać wyznań innych, ale rzadko mówi o swoich uczuciach, których się wstydzi. Chce być uważany za silnego, przez co bardzo nie lubi pokazywać słabości, jaką według niego jest płacz w towarzystwie. Jest bardzo optymistyczny i dosłownie w każdej sytuacji potrafi znaleźć jakiś pozytyw. Wierzy, że każdy w głębi serca jest dobry i zasługuje na przyjaźń, przez co łatwo nim manipulować. Jest naiwny, ponieważ rzadko kiedy podejrzewa innych o kłamstwo lub chęć zrobienia mu krzywdy. Muchomorek to niecierpliwy i nierozważny dzieciak, przez co często wpada w kłopoty. Potrafi być bardzo przekonujący, urzekając rozmówców uśmiechem i wieloma rzucanymi przez niego komplementami. Ten charyzmatyczny i pozornie pewny siebie kocurek jest bardzo krytycznie nastawiony do wszystkiego, co robi. Bardzo troszczy się o samopoczucie innych, często przekładając je ponad swoje własne – nawet jeśli ktoś go ewidentnie wykorzystuje, on nie sprzeciwia się, twierdząc, że lubi sprawiać innym przyjemność. Chciałby, żeby wszyscy byli szczęśliwi. Podziwia medyków za ich umiejętność pomocy potrzebującym. Jego sposobem na maskowanie smutku i strachu są żarty oraz śmiech, co często może zostać odebrane jako niestosowne.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Gdyby nie inny kolor oczu i różna ilość oraz rozmieszczenie białego, Muchomorek mógłby być kopią Króliczego Serca. Podobnie jak ojciec ma puchaty ogon oraz niebieskie, pręgowane cętkowanie futerko, jednak (w odróżnieniu od umaszczenia taty) plamy tego koloru znajdują się tylko na jego plecach i głowie. W miejscu, gdzie biel styka się z niebieskim na jego pysku, pojawiają się małe, jasne kropeczki, przypominające plamy na kapeluszu jego grzyba–imiennika. Kocurek jest raczej średniego wzrostu, jednak jego szerokie barki (oraz być może w przyszłości mięśnie) rysują się pod półdługim futerkiem.
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowa

Rodzina:
  • Ojciec - Królicze Serce (najlepszy tatuś na calutkim świecie! Muchomorek bardzo go podziwia)
  • Matka - Zwinkowy Ogon (dzielna mamusia, która ochroni go przed każdym niebezpieczeństwem!) 
  • Rodzeństwo - Szałwia (ukochany braciszek! Najchętniej ciągałby go za sobą wszędzie)
  • Partner -  /// (po co?)
  • Potomstwo -  /// (Muchomorek nie sądzi, że kiedykolwiek byłby na to gotowy)
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako owoc szczęśliwej miłości Króliczego Serca i Zwinkowego Ogona.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: japkostuff@gmail.com

2 komentarze: