BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 kwietnia 2022

Jesienne Dolegliwości!

Nadeszła Pora Opadających Liści, a z nią kolejne dolegliwości!

Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Bycza Szarża - zwichnięcie ogona
Rozżarzony Płomień - ból głowy
Irysowa Łapa - odwodnienie
Cisowy Gąszcz - zranienie łapy
Niebiański Kwiat - wyczerpanie
Jemioła - bezsenność
Koperkowy Powiew - wyczerpanie
Mżysta Łapa - ugryzienie przez szczura
Głazowy Sus - kleszcz

Klanu Klifu:

Truskawkowa Łapa - ból głowy
Koperkowe Futro - wyczerpanie
Niedźwiedzi Pazur - skręcenie tylnej łapy
Gołębi Puch - kleszcz
Barwinkowy Płatek - przegrzanie
Gawronie Skrzydło - ból głowy
Jelenia Cętka - kolec w łapie
Zgubiona Dusza - odwodnienie
Rdzawe Futro - kleszcz
Jarzębinowa Łapa - zwichnięcie ogona

Klanu Nocy:

Zbożowe Pole - ból głowy
Orzechowy Zmierzch - biały kaszel
Deszczowy Taniec - kolec w łapie
Jagodowy Krok - skręcenie tylnej łapy
Kwitnąca Stokrotka - skręcenie przedniej łapy
Węgorzy Pysk - kleszcz
Tulipanowa Łapa - kleszcz
Tojadek - katar
Orzech - biegunka

Klanu Wilka:

Cisowa Kołysanka - odwodnienie
Suśli Nos - wyczerpanie
Wierzbowa Kora - bezsenność
Lulkowy Korzeń - wyczerpanie
Gołębi Lot - kolec w łapie
Borówkowy Krzew - zwichnięcie ogona
Modliszkowy Skok - zwichnięcie ogona
Stokrotkowa Łapa - ból głowy
Senny Pysk - odwodnienie
Papla - ból głowy

Owocowego Lasu:

Poziomka - skręcenie przedniej łapy
Żurawina - wyczerpanie
Krecik - kleszcz
Zimoziół - zwichnięcie ogona
Mrówka - swędząca infekcja
Skowronek - przegrzanie
Świt - kleszcz
Winogrono - szkło w łapie

Samotnicy i Pieszczochy:

Ryjówka - kleszcz
Rosa - ból głowy

Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:

Zachodzące Marzenie - halucynacje > problemy psychiczne > gorsze problemy psychiczne > samobójstwo
Splątane Futro - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie > sztywność stawu
Wiśniowa Iskra - ból stawów > zwyrodnienie
Burzowa Noc - katar > trudności z oddychaniem
Borówkowa Mordka - zwichnięcie ogona > zwyrodnienie
Gliniane Ucho - kleszcz > gorączka
Blady Zmierzch - popękane poduszki > krwawienie
Falująca Tafla - zatrucie pokarmowe > wymioty
Wrzosowa Rzeka - użądlenie > infekcja
Kwiecisty Pocałunek - ból stawów > zwyrodnienie
Czajkowa Łapa - katar > trudności z oddychaniem
Owca - ból brzucha > złe samopoczucie


Klanu Klifu:

wszyscy wyleczeni :D


Klanu Nocy:

Zanikające Echo - wybicie barku > sztywność kończyny > trudności z poruszaniem się > brak możliwości poruszania się
Złote Runo - przewianie > katar > trudności z oddychaniem > zapalenie zatok > zapalenie płuc

Klanu Wilka:

Stokrotkowa Łapa - katar > trudność z oddychaniem
Goryczkowa Łapa - zapalenie ucha > tymczasowa głuchota na jedno ucho


Owocowego Lasu:

Janowiec - przemoknęcie > katar
Księżyc - wybicie barku > zwyrodnienie
Bez - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Blask - przemoknięcie > katar
Wiatr - katar > trudności z oddychaniem
Ćma - skręcenie przedniej łapy > zwyrodnienie
Świt - ból stawu > zwyrodnienie
Agrest - ból stawów > zwyrodnienie
Jabłko - popękane poduszki > krwawienie 


Samotnicy i Pieszczochy:

Kawka - bezsenność > wyczerpanie > omdlenia
 Anubis - infekcja gardła > chrypa > tymczasowa utrata głosu
Ryjówka - wybicie barku > zwyrodnienie 


Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka jesienią.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu jesieni - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz