BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 listopada 2020

Listek! Samotniczka!


Listek| Samotniczka

Poprzednie imiona: 
Wiek: 10 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Samotniczka
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: II ( Pewna kotka nauczyła ją, które zioła na co mogą pomóc, by ułatwić jej samodzielną wędrówkę)
Charakter:  Listek ma raczej skomplikowaną osobowość, nie da się jej poznać i za jednym spotkaniem ocenić jaka jest. Potrafi przechodzić z okrucieństwa do wspaniałomyślności, z optymizmu do pesymizmu, z marzycielki do osoby twardo stąpającej po ziemi. Jest uznawana za osobę niezwykle nieprzewidywalną, a czasami nawet za wariatkę. Dzień bez szaleństwa uznaje za całkiem stracony. Jest to kotka sympatyczna i uprzejma, na której pysku często gości szeroki uśmiech, a ona sama jest samicą o przyjaznym nastawieniu, której wszędzie pełno, a przy każdej intrydze, problemie, zabawie czy bitwie jest wymienianie jej imię lub opisywany jej wygląd. Jej pogoda ducha jest niemal zaraźliwa, podobnie jak jej śmiech. Sarkazm jest niemal jej znakiem rozpoznawczym, podobnie jak pewnego rodzaju bezczelność. Uwielbia żarty, nawet takie, które mogą być nieprzyjemne bądź chamskie względem innych kotów. Cechuje ją szczerość i niezwykła śmiałość wobec innych. Jasno mówi co jej się podoba, a co nie, za kim pójdzie, a kogo w żadnym stopniu nie szanuje. Czasami jej szczerość można wziąć niemal za zgryźliwość. Nieśmiałość to dla niej pojęcie nieznane, szybko zawiera znajomości, ale także dzięki jej porywczości równie szybko się kończą. Lubi troszczyć się o innych, nie cierpi kiedy ktoś wokół niej jest przybity czy smutny. Zazwyczaj stara się wtedy pocieszyć daną jednostkę, na swój osobliwy sposób.Ma raczej buntowniczą naturę, nie nadaje się na damę, jest na to zbyt niereformowalna i uparta przy swoich racjach. Jeśli coś wymyśli, zawsze musi to mieć, nawet jeśli do celu musi dojść po trupach i spalić wszystkie mosty za sobą. Ponadto ma serce do odkrywania nowych rzeczy, jest nieobliczalnie ciekawska wszystkiego, co ją otacza- chciałaby to zwiedzić czy zobaczyć najlepiej od zaraz, już teraz. Nieprzewidywalność w Listek sprawiają, że ta kotka naprawdę lubi walkę i wszelkie innego rodzaju rozrywki. Nie traktuje ich jakoś bardzo poważnie, raczej są dla niej zwykłą zabawą. Lubi droczyć się z przeciwnikiem, ośmieszając i denerwując, a następnie dając mu wrażenie przewagi, aby później uderzyć ze zdwojoną mocą.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Liść jest piękną, małą, smukłą kotką o jasnej, pręgowanej gdzieniegdzie, cynamonowej sierści. Posiada wielkie, morskie oczy o serdecznym spojrzeniu oraz uszy z białymi końcówkami. Jej futro jest ciemniejsze i pokryte pręgami na nogach, mordce i ogonie. Ma także mały, różowy nos. Jest delikatna i mogłoby się wydawać krucha, ale na szczęście nie. Charakteryzuje się małymi, białymi łapami i  pręgowanym ogonem. Jej sierść ma słodki aromat ziół. Pod delikatnym i miękkim futerkiem kryją się mięśnie może niezbyt silne, ale wytrzymałe. Ogon to jej chluba zawsze czyści go z wszelkich brudów w przeciwieństwie do reszty ciała, na której można znaleźć liczne listki i ciemniejsze plamy brudu, ale często zanim wyjdzie między koty doprowadzi się do porządku.
  • Kolor sierści - Cynamonowy lynx point tonkijski z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - morskie

Rodzina:
  • Ojciec - Cement
  • Matka - Blok
  • Rodzeństwo -Kropka i Smyk ( Nie tęskni za nimi, byli tylko jej kulą u nogi)
  • Partner - E-e
  • Potomstwo - brak
Mentor: nie należała do klanów
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Jej dzieciństwo nie było ani złe, ani specjalnie udane, ale jedynie na początku. Rodzice niespecjalnie się nią przejmowali. Była po prostu dodatkiem w ich życiu. Sama musiała się wyżywiać i się sobą zajmować. Gdy tylko podrosła, ich podejście nieco się zmieniło, gdyż zauważyli, że Listek jest całkiem ładną kotką. Gdy tylko skończyła 7 księżyców, postanowili przedstawić ją pewnemu samotnikowi, przestraszona opcją życia z tym kocurem uciekła, by zacząć nowe życie.
Punkty umiejętności:
siła - 5
szybkość - 20
zwinność - 20
skok -15
Właściciel: artemidamimi@gmail.com

3 komentarze: