BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 czerwca 2019

Chłód (Samotnik > Klan Wilka)!

Chłód | Samotniczka


CHŁÓD
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 28 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Samotnik
Ranga:Samotnik
Poziom medyczny: III
Charakter: Jest to kotka o bardzo przyjaznym usposobieniu. Pomaga nawet wtedy, kiedy nie trzeba. Największymi jej cechami jest altruizm i empatia.  Jest skromna i nie zwraca za bardzo uwagi na siebie, przez co nie zauważa, że jest bardzo atrakcyjną kotką i kocury się za nią oglądają. Jest bardzo wrażliwa, niekiedy nawet przewrażliwiona. Kieruje się bardziej emocjami i uczuciami, a niżeli rozumem, co nie znaczy, że jest mało inteligentna. Jest bardzo nieufna i ciężko znajdować jej przyjaciół. Jedną z jej większych wad jest to, że nie jest ona zbyt cierpliwym kotem i często porzuca coś w trakcie robienia, więc z dążeniem do celu jest u niej słabo. Odważna też to ona nie jest, gdy usłyszy jakiś dźwięk, stara się jak najszybciej uciec, ta cecha ukształtowała się u niej przez to, że jest ona słabą kotką i nawet przy walce z młodszymi kotami potrafi przegrać. Mimo wszystkiego jest wielką optymistką i znajduje nawet w najgorszych ścierwach cząstkę dobroci.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Chłód jest zgrabną kotką o dość niskim wzroście. Ma szczupłą sylwetkę o łagodnych rysach. Sierść kotki jest barwy niebieskiej, poprzecinanej ciemniejszymi pręgami w kształcie zawijasów. Jej oczy kształtu migdałów są osadzone blisko siebie. Mają barwę brązu, podobnego do koloru kory drzewa. Barwa jej sierści jest dość zwyczajna, lecz w połączeniu z jej sylwetką, kotka znacząco wyróżnia się spośród innych kotek i wpada w oko niejednemu kocurowi. 
  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Karmelek - cynamonowy kocur o brązowych oczach
  • Matka - Zamieć - niebieska pręgowana kotka o niebieskich oczkach
  • Rodzeństwo - Zaspa - siostra; niebieska srebrna kotka pręgowana cętkowanie o niebieskich oczach i półdługim futrze, Puch - siostra; niebieska jednolita o brązowych oczkach oczach i długim futrze, Śnieżek - brat; niebieski kocur, srebrny, pręgowany klasycznie o półdługim futrze i heterochromią niebieskie-brązowe.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: Karmelek
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodziła się jako owoc miłości samotniczki Zamieci i byłego pieszczocha Karmelka. Dorastała wraz z trójką rodzeństwa - Śnieżkiem, Zaspą i Puchem. Jej mama dobrze znała się na leczeniu za pomocą ziół, a że Chłód interesowała się tym, nauczyła się. Pewnego dnia wyruszyła w świat i dołączyła do grupy kotów, zamieszkujących tereny dróg grzmotu w zbiorowisku siedlisk dwunożnych. Poznała tam Grzmota, który po pewnym czasie dołączył do Klanu Wilka. Gdy wojna między klanami się skończyła, Chłód postanowiła tam dołączyć.
Punkty umiejętności:
  • siła - 13
  • szybkość - 30
  • zwinność - 18
  • skok - 19 
Właściciel: Postać NPC

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz