BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 kwietnia 2020

Od Aroniowego Podmuchu CD. Tobby'iego (Iskierki)

*przed chorowańskiem*

Wraz z liderem skierowali łapy w stronę legowiska medyczki. Po krótkiej rozmowie Deszczowa Gwiazda zadecydował, że kocie musi u nich zostać. Przy obecnych warunkach puszczenie go byłoby skazaniem na śmierć. Dlatego tymczasowo został przyjęty do klanu. Co za tym szło musiał dostać klanowe imię. Aroniowy Podmuch poszedł z liderem tylko po to, by ten nie krzywdził malca nowym imieniem. Patrząc na jego kocięta nie miał za dobrego gustu. 
W końcu jaki rodzic nazywa swojego syna Skała? 
Nic dziwnego, że ten wolał dać się unieść prądom rzeki i utopić niż zostać wojownikiem. 
— O, jesteście — miauknęła na ich widok Słodki Język. 
Jej zmęczone dwukolorowe ślipia jasno mówiły, że malec już nie spał. Kocur domyślał się jedynie jakie katorgi ta musiała przejść. 
— Aroniowy Podmuchu! — zawołało cynamonowe kocie, przybiegając do niego. 
Patrząc na nie teraz trudno było uwierzyć, że jeszcze jakiś czas temu zdawał się być umierający. Teraz znów było go wszędzie pełno. Wojownik uniósł pytająco brwi.
— Czego? — mruknął, otulając łapy ogonem. 
Maluch podbiegł do niego. Uśmiechnął się, a jego zielone ślipia zdawały być pełne wesołych iskierek.
— Dziękuję za ratunek! Gdyby ty to nie wiem co by ze mną było... Więc dziękuje! Jest pan teraz moim... — łapa czarno-białego wojownika zatkała mu w końcu pysk. 
Kociak uniósł pytająco brwi. Aroniowy Podmuch wywrócił oczami. 
— To jest Deszczowa Gwiazda — przedstawił niezbyt chętnie stojącego obok niego kocura. — Musisz zamknąć jadaczkę i posłuchać go, kumasz? — syknął, a gdy kociak kiwnął łbem, zdjął łapę z jego pyska. 
Zielone ślipia przeniosły się na sędziwego kocura. 
— Witaj — srebrny przywitał się z malcem. — Widzę, że poznałeś już Słodki Język i Aroniowy Podmuch. Tak samo jak ja są oni członkami Klanu Nocy — wyjaśniał kocurkowi. — Słyszałem, że Aroniowy Podmuch obiecał ci znaleźć matkę i mam zamiar spełnić tą obietnicę, ale przez obecną pogodę średnio mamy jak. Chciałbyś dołączyć do naszego klanu chwilowo? — zaproponował mu lider. 
— Jasne! — odpowiedział mu od razu maluch bez zawahania. — A czym są ci wojownicy? I czemu macie takie dziwne imiona? Oraz skąd one się biorą? W końcu nie wyglądasz jak deszczowa gwiazda? Choć może jak zmruży się oczy to trochę. Ale naprawdę tylko trochę... — przeniósł spojrzenie na medyczkę. — A ty masz słodki język? Inne koty w klanie też mają słodkie języki, czy tylko ty? — zalał ich falą pytań kocie. 
Aronia pokręcił zrezygnowany łbem. Mógł jednak odpuścić sobie te odwiedziny. 
— Pierw powiedz jak ci na imię — miauknął spokojnie lider, który powoli zaczynał też mieć dość pytań malca. 
— Tobby jestem — przedstawił się z dozą dumy. 
Aronia zmarszczył nos. Cóż za dziwne imię nosiło to kocie.
— Klanowe imiona pochodzą od natury, więc musimy ci nadać nowe — wyjaśnił Deszczowa Gwiazda, przyglądając się uważnie kociakowi. — Może Maczek? Albo Stokrotek? — zastanawiał się kocur. 
Aronia prychnął. 
— Gejowe — ocenił z pogardą. — Prawdziwy wojownik powinien mieć bojowe imię. Krew, Pazur albo Śmierć — podał kilka godnych jego zdaniem uwagi. 
Słodki Język pokręciła łbem z rezygnacją. Jej zmęczone ślipia spoczęły na kocurach. 
— Myślę, że twoje też nie są za dobre, znasz jakiegokolwiek kota o takim imieniu? — wyjaśniła delikatnie przyjacielowi. — Może zapytajmy Tobby'iego jak chce mieć na imię? — zaproponowała. 
Aroniowy Podmuch się skrzywił. Uważał, że to z jego propozycji powinno być wybrane imię. W końcu jaki wojownik od jakiegoś kwiatka?
— Chciałbym, żeby Aroniowy Podmuch mi wybrał — miauknął kociak, wpatrując się w kocura z wesołymi iskierkami w ślipiach. 
Wojownik uśmiechnął się paskudnie. 
— Widzisz? — mruknął dumny, że kociak go poparł. — Dobra to może... — zastanawiał się rozglądając po legowisku medyczki. Koniec końców jego ślipia napotkały się z podekscytowanymi oczami Tobby'iego pełnymi radosnych iskierek. — Iskierka...? 
Cisza wypełniła na uderzenie serca legowisko medyczki. Zarówno Słodki Język jak i lider nie spodziewali się takiej propozycji od Aronii. Widząc ich zaskoczone pyski, kocur prychnął po czym spojrzał na malca. 
— Może być? — mruknął chłodno, chcąc pokazać, że nie przyjmuje odmowy. 
Cynamonowy pokiwał energicznie łebkiem. 
— Tak! Jest fajne i super bojowe! — pochwalił wybrane imię, dreptając wesoło. 

* * * 

Wraz z lekkim ociepleniem zielony kaszel opuścił ich obóz. Niestety zabrał ze sobą matkę Aronii Ognisty Krok. Kocur przeżywał śmierć rodzicielki, ale nie pokazywał tego po sobie. Wszelkie emocje zamknął szczelnie w sobie. Zmierzał w stronę legowiska medyczki. Dziś miał być pierwszy dzień Iskierki w kociarni. Słodki Język chyba cieszyła się jeszcze bardziej niż sam maluch. Aronia nie dziwił się jej, po tylu wschodach słońca w jednym legowisku z tym kociakiem każdy w końcu straciłby nerwy. Przez to, że maluch trafił do nich prawie na samym początku epidemii słaby i przemoknięty dopiero teraz, gdy wszystkie koty wyzdrowiały, opuszczał legowisko medyczki. Poza tym jego ględzenie jęzorem nie pozwała spać zdrowiejącym kotom, więc wystawiony przed wejściem do legowiska siedział lekko znudzony. Łapą tarmosił wystający z ziemi pęd trawy, a jego ogonem drżał zniecierpliwiony.  Aroniowy Podmuch już teraz czuł bijące z niego podekscytowanie. 
— Aroniowy Podmuchu! Aroniowy Podmuchu! — wołał go Iskierka, gdy zauważył czarno-białego wojownika. 
Kocur machnął ogonem i przewrócił oczami.  
— Czego się drzesz, przecież cię widzę — syknął, podchodząc do malca. 

<Iskierko?>

3 komentarze:

  1. G e j o w e i m i ę

    Mokry pozdrawia XD

    OdpowiedzUsuń
  2. "Maczek? Albo Stokrotek? — zastanawiał się kocur.
    Aronia prychnął.
    — Gejowe — ocenił z pogardą. — Prawdziwy wojownik powinien mieć bojowe imię. Krew, Pazur albo Śmierć — podał kilka godnych jego zdaniem uwagi."

    Kocham te teksty Aronii XDD

    OdpowiedzUsuń