BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 grudnia 2018

Śniegus(Samotnik)!

Śniegus | Samotnik


ŚNIEGUS
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 17 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -
Charakter: Śniegus to postać niewyróżniająca się z tłumu. Z łatwością dostosowuje się do otoczenia, jeśli chodzi o opinię, co sprawia, że piekielnie łatwo nim manipulować. Nie ma systemu wartości ani hamulców, jeśli chodzi o podążanie za autorytetem. Woli pełnić funkcję podnóżka niż lidera. Wszędzie widzi niebezpieczeństwo. Lubi towarzystwo większych od siebie kotów, bo wtedy czuje się chroniony, nawet jeśli tak nie jest. Ryzyko to jego najgorszy wróg. Jest w gorącej wodzie kąpany - wiecznie podnieca się tym, co zrobił, robi albo robić będzie. Poza tym nie lubi być w centrum uwagi. Pewniej czuje się w małych grupach. Ma tendencję do zapominania. Nie jest to spowodowane sklerozą czy inną tego typu przypadłością, ale zwyczajnym roztargnieniem. Umie pocieszyć, zarzucić żartem. Raczej towarzyski kocur, o ile potencjalny znajomy nie wygląda tak, jakby miał się na niego zaraz rzucić. Kot ma dość niską samoocenę, nie docenia swoich możliwości. Bardzo łatwo się poddaje. 
Wygląd:

  • Ogólny opis - Śniegus to młody, niewielkich rozmiarów kocur. Jego sierść jest śnieżnobiała, ale ze względu na tryb życia rzadko można zastać ją w tym kolorze. Posiada tylko prawe oko z powodu wypadku. Ma ogon długi, wręcz nieproporcjonalny do reszty drobnego ciała. 
  • Kolor sierści - biały
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:

  • Ojciec - nieznany
  • Matka - Górka
  • Rodzeństwo - Bryza
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor:
Uczniowie:

  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się... gdzieś. Była wiosna, ciepły dzień. Matka-samotniczka zaszła w ciążę prawdopodobnie na drodze wypadku, ale do dwóch powitych kociaków czuła miłość właściwą dla rodzicielki. Do siódmego księżyca życia Śniegus żył z siostrą Bryzą i matką Górką w znośnych warunkach. Ona polowała, a maluchy uczyły się na podstawie obserwacji. Nie zawsze jednak był czas, żeby zdobyć chociażby drobnego myszoskoczka. Wtedy kocia rodzina zmierzała na śmietniki w mieście. Pewnego niefortunnego dnia przyłapano ich przy restauracji. Kucharz nie chciał, żeby kręciły się tam podejrzane istoty, więc postanowił przegonić koty razem z asystentem. Kotki zostały celnie uderzone w głowę kamieniami, zmarły. Śniegus miał większe szczęście, jeśli można to tak nazwać. Jego kuchcik postanowił podziobać kijem, a że trafił akurat na lewe oko kocurka... Uczy się żyć bez niego i bez ukochanej rodziny. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - 10
  • szybkość - 20
  • zwinność - 35
  • skok - 10
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Filozof (howrse.pl)
Przywilej cechy bonusowej: point burmski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz