BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lipca 2021

Sowi Lot urodziła!

Sowi Lot urodziła dwa słodkie bombelki!
Jagódek
Kózka



KÓZKA
 Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Nonbinary (zapach kocura)
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Kózka jest dość spokojne, jak na kociaka, co świadczy o jego myśleniu przyczynowo-skutkowym, które otrzymało, już odkąd zaczęło popełniać pierwsze błędy, na których się uczy. Jest szczere, szczere aż do bólu, ceni sobie szczerość, a nie będzie nikomu słodziło. Cechuję je spryt, potrafi szybko myśleć. Kiedy już uda się je zdenerwować, z zimnym ogniem w oczach, cicho opuści miejsce i uda się do swojej samotni, aby uspokoić myśli. Ma dobre serduszko, stara się dbać o wszystkich jak najlepiej, nawet upolowaną zwierzynę traktuję z wielkim szacunkiem. Jest to oczywiście wciąż kociak, co oznacza, że charakter wciąż się kształtuje.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kózka jest trochę wyższe od przeciętnej kotki, ale niski jak na kocura. Rzuca się w oczy, że tak trochę nie ma ogona, ponieważ na jego miejscu jest jedynie kikut. Półdługa sierść Kózki jest wyjątkowo miękka i przyjemna w dotyku. Widzenie Kózki utrudnia gęsty, kłęb sierści na jego głowie, zasłaniający mu praktycznie całe oczy.
  • Kolor sierści - Liliowy arlekin 
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Koperkowe Futro
  • Matka - Sowi Lot
  • Rodzeństwo - Jagódek
  • Partner - Brak
  • Potomstwo - Brak
Mentor: Brak
Uczniowie: 
  • dawni - Brak
  • obecny - Brak
Historia: Kózka jest owocem miłości kotki z Klanu Nocy, Sowiego Lotu, oraz kocura z Klanu Klifu, Koperkowego Futra. Jego matka została przyłapana przez Borsuczy Warkot, przez co kociak musiał zostać oddany do Klanu Klifu, gdzie jest jego ojciec. Historia Kózki dopiero zaczyna się kształtować.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: greeninsecthenrik@gmail.com

* * *

JAGÓDEK
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
 Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Nie można ukryć, że z Jagódka jest ogromna maruda. Chociaż każdy powtarza mu, że powinien czerpać radość z beztroskiego dzieciństwa, maluch uparcie dopatruje się minusów w każdym aspekcie życia i stara się brutalnie uświadomić zwariowanych optymistów o problemach codzienności. Z pewnością na pesymistyczne nastawienie kocurka wpływ ma wychowywanie się bez wiedzy o ojcu – Jagódek ze wszystkich sił stara się odkryć choć rąbek tajemnicy o płodzicielu, lecz młodziakowi trudno odnaleźć jakiekolwiek wskazówki na własną łapę. Przez ten sam powód posiada również ogromne kompleksy; w końcu co ma do zaoferowania półsierota? Doskonale wie, co sądzi o nim Borsucza Gwiazda i choć stara się udowodnić swoją wątpliwą wartość poprzez sztuczne wywyższanie się (on przynajmniej rozumie, co to prawdziwe życie), to i tak nie znosi własnego odbicia w kałuży. Najbardziej obrywa się przy tym Sowiemu Lotowi, gdyż winą za wszystkie niepowodzenia Jagódek obarcza matkę. Ach, warto również wspomnieć, że kocurek ma niewyparzoną mordkę i nie obawia się postawić nawet trzykrotnie większym wojownikom, jeśli tylko znajdą się w zasięgu jego krytycznego wzroku.
Wygląd: 
  • Ogólny opis -  Jagódek zdecydowanie nie wdał się w rodziców. Zamiast dobrze umięśnionym ciałem, jakie przystoi prawdziwemu wojownikowi, kocurek wyróżnia się wystającymi żebrami i drobnymi łapami, które imponują jedynie długością. Kto wie, może gdyby maluch nie unikał ze wszystkich sił kontaktu z matką, to posiadałby więcej pożądanego tłuszczyku? Na wiecznie niezadowolonym, trójkątnym pyszczku swoje miejsce mają skośne, zielone oczy i najbardziej charakterystyczna cecha kocurka – ogromny, ciemny nochal. Barwą futra nie zachwyca otoczenia – jest jednym z wielu arlekinów z łatami w kolorze liliowym, które poprzecinane są cętkami. Posiada również krótki ogonek. 
  • Kolor sierści - liliowy cętkowany arlekin
  •  Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec – Koperkowe Futro – wojownik Klanu Klifu; kocurek nie ma o nim pojęcia.
  • Matka – Sowi Lot – wojowniczka Klanu Nocy; Jagódek nie może zrozumieć, dlaczego matka nie mogła znaleźć sobie partnera we własnym klanie i jest na nią obrażony.
  • Rodzeństwo - Kózka
  • Partner – brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako wpadka Sowiego Lotu i Koperkowego Futra, wojownika Klanu Klifu.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: auqlina@gmail.com

1 komentarz: