BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 lipca 2019

Zaskrońcowy Syk urodziła!

Zaskrońcowy Syk urodziła jedną śliczną koteczkę i jednego silnego kocurka! 
Niestety, jeden z nich - Szczupak, urodził się martwy.
(A Węgorz ożył, więc nasju)
Zachód
Węgorz



ZACHÓD
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Jest to raczej arogancka oraz upierdliwa kotka. Lubi zabawy z innymi kociakami lecz nie aż tak bardzo. Uwielbia zabawy w polowania oraz walki. Jej ulubionym zajęciem jest dokuczanie i robienie na złość innym kotom. Kocha te momenty gdy do obozu wchodzi patrol łowiecki (nikt nie wie czemu). Jeśli chodzi o jej wredność to jest raczej wredna tylko dla kolegów z legowiska i kociaków, bo dla innych się boi. Dla klanu jest raczej stara się być miła, no chyba, że ktoś ją porządnie wkurzy. Naprawdę lubi się mocować z innymi kociakami.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Zachód to mała lecz silna kotka. Jest ona czarno dziko pręgowana. Ma puszysty ogon, brązowe oczy, a jej sierść jest pół długa. Jej przednie łapy są troszeczkę mniej puszyste niż tylne. Ogon kotki jest miękki i dosyć długi. Ma ona jasno-różowy nosek i jeden wąs krótszy od pozostałych. Jej pazurki nie są za długie lecz trochę inne od reszty rodzeństwa.
  • Kolor sierści - czarny pręgowany dziko z akcentami (bury) bicolor
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu – brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Skorpion
  • Matka - Zaskrońcowy Syk
  • Rodzeństwo - Węgorz, Szczupak (*)
  • Partner – Na razie brak
  • Potomstwo - Też na razie nie ma
Mentor: To jeszcze kociak więc go nie ma

Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzona w klanie. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Nadziejka.Sobolewska@outlook.com

***
WĘGORZ
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: No kto by pomyślał, że kociak Zaskrońcowego Syku będzie... tak podobny do niej. Pomimo tego, że młodziak jest jeszcze taki malutki, widać, że wyrośnie na niezłe ziółko. Na pierwszy rzut oka widać, że Węgorz to mały diabełek - rządzi się w kociarni jak nikt inny, a aby wejść do żłobka lub pobawić się z jego siostrzyczką, musisz otrzymać od niego specjalne pozwolenie. Dodatkowo, tak jak matka, gdy na horyzoncie pojawi się jakiś cel, kocurek będzie do niego dążył, nawet jeśli oznacza to łażenie po głowach innych. Węgorz mimo wszytko nie jest typowym gburem, rzucającym się na wszystko, co się rusza. Nie, nie. Młody kocur ma dosyć dobre serce, jednak na co dzień zamiast normalnych słówek bardzo zręcznie posługuje się sarkazmem i innymi nieprzyjemnymi wrażeniami. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Węgorz jest taki, jak na kociaka przystało - mały i spasiony. Widać, że będzie całkiem dobrze zbudowany jak dorośnie. Jego łapki, chociaż jeszcze krótkie, są naprawdę silne i zdolne przedziurawić nie jeden liść. Jeśli ktoś ośmieli się zajrzeć do jego paszczy, zobaczy tam całkiem sporo ostrych jak igiełki ząbków i jeden, długi i mokry język. Futro Węgorza całkiem dobrze przylega do jego ciała, jednak są miejsca, gdzie nigdy, przenigdy nie chce się układać - grzbiet i uda. Nikt w sumie nie wie, dlaczego. Kocurek nad ciemnym noskiem, umiejscowione ma dwa, duże, orzechowe ślepia. 
  • Kolor sierści - czarny
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu – brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Skorpion
  • Matka - Zaskrońcowy Syk
  • Rodzeństwo - Zachód, Szczupak (*)
  • Partner – brak, wszystkie kotki są fuj (przynajmniej dla niego w tym wieku)
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak, ale liczy, że dostanie kogoś ważnego, np. zastępcę, albo samego lidera!

Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak

  • Historia: Urodzony w Klanie Klifu jako syn Zaskrońcowego Syku i samotnika - Skorpiona. Razem z nim na świat przyszła również jego siostra, Zachód.
    Punkty umiejętności: 
    • siła - ///
    • szybkość - ///
    • zwinność - ///
    • skok - ///
    Właściciel: Postać NPC

    ***

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz