BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 września 2023

Mini Event

 

✶ ✶ ✶

 Nastała sroga Pora Spadających Liści. 
Pożywienia jest coraz mniej, a klany mają niejeden pysk do wykarmienia. Nie tylko oni. Samotnicy coraz śmielej przekraczają granice w poszukiwaniu posiłku. Są agresywni i zdesperowani. Lecz nie tylko oni. Głód mąci w głowach wszystkich kotów. 
Nie wiadomo ile istnień jeszcze pochłonie. 

✶ ✶ ✶
Jesień zawitała na tereny klanów, a z nią wszechobecny głód. Zwierzyny jest tyle co nic, przez co samotnicy zaczęli notorycznie przekraczać granice klanów, gotowi walczyć na śmierć i życie o chociażby skrawek cennego pożywienia. Coraz śmielsze wyprawy prowadzą ich coraz bliżej obozowisk, przez co stanowią niebezpieczeństwo dla uczniów i mniej doświadczonych wojowników. W każdym klanie patrole zostały zwiększone, a liderzy nadali rozkaz pozbycia się niebezpiecznych jednostek. 

Poniżej znajdziecie listę samotników, których można zaklepać sobie do zabicia. 

Jednak UWAGA, oto parę zasad, których należy się trzymać:
  • Można mieć zaklepanego jednego samotnika na raz
  • Po zaklepaniu ma się tydzień czasu na napisanie opowiadania z zabiciem samotnika
  • Jeżeli przez tydzień nie pojawi się opowiadanie z śmiercią zaklepanego samotnika, rezerwacja zostaje anulowana z możliwością ponownego klepnięcia po odczekaniu 3 dni
  • Aby zabić samotnika postać musi mieć równy/wyższy lvl od samotnika, bądź pracować w grupie (np patrol 3 v 1 samotnik)"



    NPC do zabicia:
  • Świt - Emptiness (Sówka)
  • Błyskotka i Cierniste Splątanie (ta dwójka jako pakiet, plus prosimy tutaj o kogoś z Klanu Burzy, gwarantowana niespodzianka) - Lew (Piki)
  • Wiatr - Zwiędły Hiacynt (Kurcig)
  • Rosa - Cuchnąca Łapa (Avo)
  • Słowicza Łapa - Judaszowcowa Łapa (Pianka)
  • Szarżujący Bizon - Rozbita Łapa (Dante)
  • Sroka (występuje na terenie miasta) - Skaza (Lucien)
  • Ryż (tylko na terenie Klanu Klifu lub Klanu Wilka) - Poranna Łapa 

10 komentarzy:

  1. Dzień dobry, witam, chciałabym zarezerwować Świt. Jak coś jestem Emptiness (discord), czyli wyślę na to zadanie bojowe Sówkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym klepnąć Błyskotkę i Cierniste Splątanie z niespodzianką, gang rudych pomiotów składający się z Lew, Iskierki i Piaska mógłby się z nimi rozprawić

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema, chce zaklejać Rose, buziaczki, Gęsina idzie złapać sobie obiad

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, chciałbym zarezentować Wiatra. Czas zbić kogoś Hiacyntem (Kurcig na discordzie)

    OdpowiedzUsuń
  5. klepie slowicza lape judaszowcowa lapa uwu

    OdpowiedzUsuń
  6. Klepię Bizona Rozbitkiem hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieńdober, klepię Ryż Poranną Łapą

    OdpowiedzUsuń