BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 stycznia 2019

Sokolik (Samotnik)!

Sokolik | Samotnik

SOKOLIK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 6 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik 
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -
Charakter: Mały Sokolik to wcielenie beztroski. Mamusia uczyła, że zawsze należy szukać pozytywów w każdej sytuacji, choćby nie wiadomo, jak byłoby źle i cieszyć się drobnostkami. Kocurek wziął to sobie do serca i... tak już mu zostało. Mimo iż nie zostało mu już nic, nadal trzyma główkę do góry i szuka nowego, lepszego życia. Nie znika mu uśmiech; nie znika mu nadzieja. Sokolik jest również kociakiem upartym, jak osioł. Stawia sobie cele i do nich dąży; nic go nie zatrzyma. Jak to w jego wieku bywa, jest naiwny i energiczny. Gdyby nie to, nie przetrwał by tak długo w samotności. Tak więc, nie oglądaj się za siebie, czegokolwiek byś za sobą nie zostawił i idź na przód, ku nowemu życiu, gdyż nie jesteś tragedią. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Sokolik to kocurek o drobnej, niemalże wręcz kruchej budowie ciałka. Oczka ma pomarańczowe, wiecznie roześmiane i wesolutkie, zaś samo futerko młodziaka jest w kolorze niebieskim, z ciemniejszymi pręgami na łapkach, pyszczku i dziwnym "nalotem" na pleckach, które można spokojnie określić jako niebieskie pręgowanie dzikie. Łapki, mordkę i ogonek, wraz z klatką piersiową i brzuszkiem ma w kolorze czystej bieli. Kotek jest dość wysoki jak na swój wiek, jednak nie można powiedzieć, że jest on masywny czy też posiada wręcz długie niczym u żurawia łapy. Jest raczej trochę więcej niż przeciętny. Mimo wszystko braki w swojej masywności ciała nadrabia długim, gęstym futrem, które wywołuje złudzenie optyczne.
  • Kolor sierści - Niebieski bicolor pręgowany dziko z akcentami 
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Nieznany, prawdopodobnie pieszczoch
  • Matka - Orzełek, niebieska piękność
  • Rodzeństwo - Gawron i Kawka
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor:  Lśniące Słońce
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Matka dużo opowiadała o klanach; o kotach które żyją w solidarności i dbają o siebie. O takich, w których w końcu jest bezpiecznie. Sokolik słyszał te opowieści już od urodzenia, zaś mamusia obiecywała swoim kociakom, że jak będą wystarczająco duzi, żeby podróżować, zabierze ich tam. Kiedy Sokolik, Gawron i Kawka nareszcie ukończyły pięć księżyców, koty udały się w podróż w poszukiwaniu schronienia w jednym z pięciu klanów. Niestety, Orzełek zginęła potrącona przez potwora na Drodze Grzmotu. Uratowała tym swoją córkę, Kawkę. Smutne i wycięczone kociaki wędrowały same. Pech chciał, żeby Gawron poślizgnął się na gałęzi, przez którą przechodzili na drugą stronę rzeki i porwał go prąd. Załamani Sokolik i Kawka szli dalej, jednak siostra również nie mogła przetrwać tego do końca. Wkrótce przegrała walkę z borsukiem o pożywienie. Sokolik został sam. Przybity, wycięczony. Ale obiecał sobie, że spełni marzenia swojej rodziny i odnajdzie klan, w którym zagości na stałe z nowym życiem przed sobą. I niedługo potem odnalazł go Lśniące Słońce z Klanu Klifu. 
Punkty umiejętności:

  • siła - 17
  • szybkość - 23
  • zwinność - 19
  • skok - 21
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Cynamonek (chizuchan05@gmail.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz